Prenatal reclame

@Soleil wrote:

@hedwich wrote:
wil er echt geen discussie van maken hoor

en ik reageer nu even als jildau !!!



ik heb net even bij andere fora gekeken

de 1 heeft 8 !! reclameblokken staan waarvan 6 bewegend

een ander heeft 3 reclameblokken staan waarvan 2 bewegend

nog 1 met 3 blokken, waarvan 2 bewegend…



en okee deze is niet klein te noemen, mee eens

maar het is maar 5 dagen ipv altijd



het is denk ik dat we het niet gewend zijn

of eigenlijk dus verwend zijn :lol:




Dat is dus 1 van de grote redenen waarom ik me zo graag op KOK begeef, het feit dat ik niet doodgegooid wordt met reclame. Dus ja in die zin ben ik verwend :mrgreen:




Ik wilde het net zeggen.



Overigens vind ik reclame helemaal niet zo erg, maar schreeuwende reclame dus wel.

ach tis maar voor een paar dagen vind het wel grappig lijken :lol:

Ik ben nou toch echt wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zien :think:



Ik zie alleen in de linkerbovenhoek de reclame van prenatal met bewegende dingen.



Maar dat is toch niet zo groot?

Ik snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk om maakt :think:

Dit zien we en dan nog bewegend.

@myrella wrote:

Maar dat is toch niet zo groot?


Het is maar 1/3 van mijn beeldscherm… valt best mee… :wall:

Ik vind het niet irritant. Wel erg opvallend. Maar ik zal nu vast en zeker niet meer vergeten wanneer de mama mazzeldagen beginnen :lol:

Ik heb geen probleem met de reclame op zich, al is het wel heel erg aanwezig. Maar ik moet nog steeds op elke pagina en bij het lezen van berichtjes naar rechts scrollen en dat is wel heeeeeel irritant. :? De instelling van het beeldscherm staat op 1024, dus daar ligt het niet aan.



Kunnen jullie anders tijdelijk de KOK-banner bovenaan niet de helft kleiner maken, zodat je niet meer hoeft te scrollen? Alleen eventjes voor de komende dagen?

@purpled82 wrote:

Ik vind het niet irritant. Wel erg opvallend. Maar ik zal nu vast en zeker niet meer vergeten wanneer de mama mazzeldagen beginnen :lol:


nee, iedereen kijkt uit naar het einde van die dagen :mrgreen:

Ik vind het helemaal niet erg,om zoiets kan ik me dus echt niet druk maken :oops:

@Jippie wrote:

Ik heb geen probleem met de reclame op zich, al is het wel heel erg aanwezig. Maar ik moet nog steeds op elke pagina en bij het lezen van berichtjes naar rechts scrollen en dat is wel heeeeeel irritant. :? De instelling van het beeldscherm staat op 1024, dus daar ligt het niet aan.



Kunnen jullie anders tijdelijk de KOK-banner bovenaan niet de helft kleiner maken, zodat je niet meer hoeft te scrollen? Alleen eventjes voor de komende dagen?




de kok banner is al de helft kleiner. :wink: Als je nu nog moet scroller heb je of heel veel naast kok staan of een megan oud beeldscherm. :wink:

@prinsjeJason wrote:

Ik vind het helemaal niet erg,om zoiets kan ik me dus echt niet druk maken :oops:




Ik dus ook niet…

@prinsjeJason wrote:

Ik vind het helemaal niet erg,om zoiets kan ik me dus echt niet druk maken :oops:




Ik ook niet, snap de heissa echt niet hoor.



Ruud krijgen jullie betaald door de aantal clix?

Zo ja wil ik wel even klikken voor jullie hoor!! :wink:

Nee hoor het gaat op views en die worden vanzelf gegenereerd.



Iedereen die zo negatief is nu werkt er dus wel aan mee want elke keer als dit topic gelezen wordt komt er een view bij. :mrgreen:

Ik ben nou toch echt wel nieuwsgierig naar wat jullie dan zien


Ik vind het wel vrij groot:

@ruud wrote:

Nee hoor het gaat op views en die worden vanzelf gegenereerd.



Iedereen die zo negatief is nu werkt er dus wel aan mee want elke keer als dit topic gelezen wordt komt er een view bij. :mrgreen:




???



ik zet er dus mooi een block op vanavond

ook ik kan me hier NIET aan storen, mensen.

jeetje zeg !!! :shock:

snap eerlijk gezegd niet goed waar al deze heisa voor nodig is…



(sorry maar ik word wat kribbig omtrent sommige reacties hier. Als je je daar allemaal al moet aan storen, hoe vergaat het jullie in real life dan???)



liefs

Gerda

In theorie creëren we hiermee ook weer mogelijk budget voor uitbreidingen etc. :wink:



360 dagen lang een reclame vrij forum en dan nu een tijdelijke actie van 5 dagen en dat is al een probleem? :think:

Dat lijkt me persoonlijk.



Ik kom op Kok voor ontspanning, het enige wat ik nu zie in al mijn ooghoeken is schreeuwende prenatal reclame.

Krijg spontaan overeind staande nekharen en heb direct de schurft aan Prenatal.



Het is net zoiets als jarenlang tennissen op een leuke gezellige club en dan ineens te horen krijgen dat ze het veld met de helft hebben verkleind en je maar 4 minuten mag tennissen…

Zoiets.



Vind het gewoon een domper op mijn plezier hier.



Eerlijk gezegd bedacht ik me vanochtend dat ik dan nog liever betalend lid word van Kok…



Reclame vind ik echt vreselijk, heb een goed spam filter een pop-up blocker en mijn Ruud is nu voor me bezig deze vreselijke zichtveld belemmeraars ook te blocken… sorry, maar word er echt kriegel van.



Mooi als je in staat bent je er niet aan te ergeren, maar als enigzins hyper persoon word ik nog meer hyper van dit soort zaken.

Oooh in real life gaat het heel relaxed hoor. Ik heb kok om mij aan te storen.



Ja ik vind het vervelend om continue hetzelfde lijntje te zien bewegen en al die reclame te zien. Na een keer weet ik het.



En ja ik vind het vervelend dat ik dan maar mjin hele beeldscherm moet veranderen, en ja ik vind het vervelend dat ik 1/3 van mijn scherm gevuld zie met JUNKMAIL.



En ja ik begrijp dat Kok daar geld mee krijgt en dus langer kan bestaan, wat ik alleen maar fijn vind.



EN ja ik vind dat ik daar over mag zeuren. Hoe ik in het dagelijkse leven ben heeft daar volgens mij echt niets mee te maken dus ik snap je insteek ook echt niet.

@gerda wrote:

ook ik kan me hier NIET aan storen, mensen.

jeetje zeg !!! :shock:

snap eerlijk gezegd niet goed waar al deze heisa voor nodig is…



(sorry maar ik word wat kribbig omtrent sommige reacties hier. Als je je daar allemaal al moet aan storen, hoe vergaat het jullie in real life dan???)



liefs

Gerda




Oei hoe pissig moet je dan wel niet op de topicstarter zijn :shifty: