postkantoor

Ik zit te wachten op iets. Niet zo heel bijzonder eigenlijk. Maar ik twijfel aan de geloofwaardigheid van degene die het zou versturen. Dat heb ik haar ook gezegd aangezien ze destijds 2x een geboortekaartje naar me heeft gestuurd die ook niet aan is gekomen.

Afijn…nu heeft ze gebeld met het postkantoor (die gevestigd is in een supermarkt) en die vertelde dat de post/pakketjes maar 1x in de week worden opgehaald :eh: :think:

Iemand die dit bekend in de oren klinkt? (voordat ik haar straks weer verder veroordeel)

Waar woont ze dan… net achter de laatste berg in Timboektoe ofzo???

Misschien in een of ander gehucht ofzo, maar het klinkt mij ook een beetje raar in de oren… Succes met je pakketje, ik hoop dat het aankomt!

Ze woont in Venray

Lijkt me sterk hoor…

nee hoor, zelfs hier in limburg worden de pakketjes dagelijks opgehaald. tenminste hier in Helden wel. neem aan dat het een tnt point in de supermarkt is.

Ik denk het haast wel. Ben op google gaan zoeken en lees dat het oude postkantoor gesloopt is en de postagentschappen kunnen bij de ah en em-té geregeld worden

nou ik weet dat je daar ook gewoon post krijgt… enne Venray is erg groot… :wink:

Ik woon in een groot dorp en ons postkantoor zit in een Primera, maar hier komen ze gewoon dagelijks de post daar ophalen. Ze moeten toch ook alle rode brievenbussen legen?

@sassie1980 wrote:

Ik woon in een groot dorp en ons postkantoor zit in een Primera, maar hier komen ze gewoon dagelijks de post daar ophalen. Ze moeten toch ook alle rode brievenbussen legen?

oranje dan toch wel?

En hier ook postagentschappen (want postkantoren bestaan amper meer :? ) en daar wordt het dagelijks opgehaald hoor.

Volgens mij wordt de post die via tnt gaat altijd iedere dag opgehaald/bezorgd. Zou het ook niet geloven. Het kan heus wel eens een daje langer ofzo duren maar een week lijkt mij sterk.

1 x in de week post ophalen. Tuurlijk… 8) :snooty: :liar:

Gebruikt ze wel het juiste adres?

Hier komt inderdaad regelmatig geen post aan. Ik ga me er na 3 jaar niet meer druk om maken,maar geef alleen het advies aan mensen mij niets meer van waarde of belang te sturen.

Klagen bij TNT kost meer energie dat het oplevert,want als je weet hoe ze de klachten afhandelen (mijn klachten),dan kies ik liever voor laaaaten gaan…

Gelukkig gaat het de laatste tijd redelijk op wat opengescheurde enveloppen na die laat aankomen.

Zo ook een vriendin die ons een verhuiskaartje heeft gestuurd,die niet is aangekomen. Tja…knullig,maar ik verbaas me niet meer. Zij zit er wel mee…

Misschien heeft ze echt een verkeerd adres? Verkeerde postcode? Huisnummer? Of een afschuwelijk handschrift die niet gelezen kan worden?

Succes…

ik weet wel dat soms dhl wat langer duurt voor dat het aankomt en op maandag komt hier bijna nooit post/pakketten

maar als het gebracht word kan het soms ook een dag extra zijn omdat je niet weet wanneer/hoelaat ze het halen

maar een week lijkt me raar als je dat weet doe je hem toch ergens anders

dhl werkt zooooooo veeel beter…

tnt… :hand:

ik wacht dus al 2.5 wkn op iets… :roll:

@mandy_d. wrote:

Ik weet zeker dat ze het juiste adres gebruikt. Ik heb hem kort geleden via een pb via hyves gestuurd en vorige week nog gesmst.

Dat kan het probleem dus niet zijn.

Oh ja, vorige week vertelde ze me dat de supermarkt was overvallen (ze zou het eerst vrijdag posten en dat is dus na het weekend geworden) :think:

Ook hier ben ik op gaan googlen en kan er niks over terug vinden.

Dit samen met jullie twijfels zegt me nu zeker dat ze uit d'r nek klets.

@aapie wrote:

@mandy_d. wrote:

Ik weet zeker dat ze het juiste adres gebruikt. Ik heb hem kort geleden via een pb via hyves gestuurd en vorige week nog gesmst.

Dat kan het probleem dus niet zijn.

Oh ja, vorige week vertelde ze me dat de supermarkt was overvallen (ze zou het eerst vrijdag posten en dat is dus na het weekend geworden) :think:

Ook hier ben ik op gaan googlen en kan er niks over terug vinden.

Dit samen met jullie twijfels zegt me nu zeker dat ze uit d'r nek klets.

Oeh, het zou wat zijn dat ze wel de waarheid sprak,maar acht die kans eigenlijk ook niet zo groot.
Ze heeft het dus vorige week in het weekeind gepost? Een pakket of brievenbuspost?

Het is best lang. Ik zou de bewuste supermarkt eens bellen als ik jou was.
Heb je er voor betaald wat je moet ontvangen?

Het is brievenbus post en ik heb er niet voor betaald. Het gaat me eigenlijk ook helemaal niet meer om de inhoud (kleurenkaart voor extensions).

Vind het nu vooral vervelend dat ze me zo in de zeik aan het nemen is.

Maar de supermarkt bellen is een goede :thumbup:

Maandag maar eens doen.

Aha, ik weet wat haar probleem is. Ze leeft in 2010. Maar wat dat dan in moeten houden voor de bezorgtijd,dat kan ik even niet plaatsen.

Overval Supermarkt Venray is wel degelijk gebeurt

deze week

precies een jaar geleden! Hahaha.

Ik denk dat je dan ergens vorig jaar je kleurenkaart al binnen gehad zou moeten hebben. Kortom zij is niet gek, jij bent het! :mrgreen:

En bedankt he Mandy :wink:. Dan weet ik dat ook weer :mrgreen: