Weet je zeker dat het met TNT gaat? Met DHL kan het namelijk wel, ik ken meerdere punten waar het alleen op zaterdag word opgehaald om verder verzonden te worden.
Ehh rare vraag maar als het brievenbuspost is had ze het toch gewoon in een brievenbus kunnen doen…die worden gewoon zeker iedere dag geleegd?? :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
@sassie1980 wrote:Ik woon in een groot dorp en ons postkantoor zit in een Primera, maar hier komen ze gewoon dagelijks de post daar ophalen. Ze moeten toch ook alle rode brievenbussen legen?
oranje dan toch wel?
Ze zijn toch rood? :think:
@sassie1980 wrote:
@mamaMarije wrote:@sassie1980 wrote:Ik woon in een groot dorp en ons postkantoor zit in een Primera, maar hier komen ze gewoon dagelijks de post daar ophalen. Ze moeten toch ook alle rode brievenbussen legen?
oranje dan toch wel?
ze zijn ze aan het vervangen, hier zijn ze al oranje en ze staan op heel andere plekken :wall:
@konijn wrote:
@sassie1980 wrote:@mamaMarije wrote:@sassie1980 wrote:Ik woon in een groot dorp en ons postkantoor zit in een Primera, maar hier komen ze gewoon dagelijks de post daar ophalen. Ze moeten toch ook alle rode brievenbussen legen?
oranje dan toch wel?
ze zijn ze aan het vervangen, hier zijn ze al oranje en ze staan op heel andere plekken :wall:
Volgens mij zijn ze hier nog rood :think:
(Gaat morgen even kijken

als het goed is moet er sinds 2010 geen rode brievenbus in nederland staan.
@inkie wrote:
als het goed is moet er sinds 2010 geen rode brievenbus in nederland staan.![]()
ze hebbenz e hier afgelopen maand pas gedaan!
@El73 wrote:
Ehh rare vraag maar als het brievenbuspost is had ze het toch gewoon in een brievenbus kunnen doen…die worden gewoon zeker iedere dag geleegd?? :mrgreen:
en dan nog is het maar afwachten wanneer er bezorgd wordt… want er werd allang niet meer gestaakt toen wij de geboortekaartjes op de bus deden en een deel heeft er meer dan een week over gedaan :eh: (en er waren dus ook mensen die de kaart wel direct de dag erop hadden).
TNT sure we can :shifty:
Voor wat betreft de brievenbussen… ik dacht ook dat inmiddels overal oranje stond. Hier is het in elk geval een heel normaal straatbeeld inmiddels :lol: .