Postcodeloterij!

Ik vraag me af of jullie wel is wat gewonnen hebben daar?



Gister zagen we dat we voor de 3de keer in een half jaar tijd weer wat gewonnen hebben!!!



1ste keer: kaartjes voor postcodepop

2de keer: 2 Kaartjes voor de musical Ciske de Rat

3de keer: 2 kaartjes voor de musical TARZAN :dance: :dance: :dance:



Ik wilde daar al zo graag naar toe dat we met kerst zelfs een theaterbon hadden gekregen van mijn schoonouders maar nu kunnen we die nog even bewaren voor wat anders leuks!



Nou we hebben er in inder geval ons verlies met de oudejaarsloterij weer uit! :wink:



Ik vind het echt helemaal super!



:-*

speel daar niet aan mee…

vind het zo vaag allemaal :think: zo veel verschillende programma’s voor 1 loterij

Ik keek toevallig gisteren op hun site en we hebben nu weer in totaal 30,- gewonnen.

@Mama_jeanet wrote:

Ik keek toevallig gisteren op hun site en we hebben nu weer in totaal 30,- gewonnen.




:thumbup: Nou die heb je maar weer binnen!

Krijg je er bericht van dat je wat gewonnen hebt?? Ik kijk namelijk nergens of ik iets gewonnen heb en prijsgeld verwacht ik gewoon dat dat gestort wordt ofdat ze het komen brengen…



gr patricia

Wij hadden in november de “IJsprijs”. Ik dacht in eerste instantie dat je dan kaartjes voor Holiday on Ice gewonnen had of zo, maar het bleek een halve liter Ben & Jerry’s ijs te zijn. Daar moet ik nog steeds bericht van krijgen trouwens…

We hebben de ijsprijs gehad en ik heb laatst een energiepakket en 2 kaartjes voor Tarzan gewonnen en nu 20 euro :dance:

In november heb ik de ijsprijs gewonnen…alleen mag ik die nu pas gaan ophalen, juist nu ik aan het Bakkeren ben :cry: . Verder 1 keer 8.50 euro of zoiets…dus geen vetpot hierzo. En van de staatsloterij hadden we met 2 loten net niet 1 lot terug gewonnen :? .



Maar ach, we zijn gelukkig :mrgreen:

Wij wel, de postcodekanjer is vorig jaar in ons dorp gevallen.

8800 euro per lot (5600 over na belastingsftrek).

Zo anne-marie dat is het betere werk :thumbup:



Wij twee keer de ijsprijs - een keer kaartjes voor Duinrell (maar niet gebruikt) - en een keer 2 euro lingoprijs ofzo.



Dus het houdt nog niet over - ijs was wel lekker trouwens :mrgreen:



Wij zijn allebei lid maar ga die van mij opzeggen - we moeten wat bezuinigen en voorlopig maar verder met 1 lot. Mijn vriend vind het indirect wel goed om aan goede doelen mee te werken en wil wel lid blijven.



Gr Caroline

@Anne-marie wrote:

Wij wel, de postcodekanjer is vorig jaar in ons dorp gevallen.

8800 euro per lot (5600 over na belastingsftrek).




Nou… dat is toch best aardig te noemen! :smiley: :clap:

Mijn Lief heeft een aantal jaren geleden de BMW gewonnen in het programma 8) en daarna nog een keer 5000 euro.



Maar nee, we doen nu niet mee :wink:

Anita, wauw kijk dat is leuk!



Maar hoe werkt dat dan met een auto, moet je dan ook kansspelbelasting over je auto betalen???



Lijkt me n.l. best vreemd. Win je een auto en moet je nog een dik bedrag betalen zeg maar.

Volgens mij hoef je daar geen kansspelbelasting over te betalen. Mijn collega won bij Domino Day 2006 een SUV. (Met één smsje). Volgens mij hoefde hij daar niets over te betalen… alleen won hij dat ding in november, en kreeg hij hem pas in mei… :?

@gismolo wrote:

Anita, wauw kijk dat is leuk!



Maar hoe werkt dat dan met een auto, moet je dan ook kansspelbelasting over je auto betalen???



Lijkt me n.l. best vreemd. Win je een auto en moet je nog een dik bedrag betalen zeg maar.




Hij heeft toen gekozen voor de waarde van de auto in geld. En ja er is kansspelbelasting betaald :wink: . Maar daarna bleef er nog 34.500 over. :mrgreen:

toevallig hebben wij deze maand de ijsprijs gewonnen :mrgreen: 2 liter ben en jerry ijs

@Daantjuh wrote:

toevallig hebben wij deze maand de ijsprijs gewonnen :mrgreen: 2 liter ben en jerry ijs




Oh, is het nu 2 liter… ik had hem in november (moet hem nog krijgen), maar toen was het een halve liter :smiley:

@Anne-marie wrote:

Wij wel, de postcodekanjer is vorig jaar in ons dorp gevallen.

8800 euro per lot (5600 over na belastingsftrek).




Ja dat weet ik nog wel! Wat een feest was dat zeg! :dance: :dance: :dance:

Ik las dit topic en dacht “eens even kijken” en tot mijn verbazing staat er 20 euro achter onze postcode. :dance:

Anita, haha oh dat kan dus ook. Kijk dan was ik ook voor het geld gegaan :thumbup: