Postcodeloterij!

@S@nne wrote:

Ik las dit topic en dacht “eens even kijken” en tot mijn verbazing staat er 20 euro achter onze postcode. :dance:




hier idem dito! samen met de 50 euro van de Staat, een leuk extraatje! :smiley:

Wij spelen ook mee. Helaas nog nooit niks gewonnen.

Moet ik dat zelf bijhouden??? :o

Ik lees hier dat jullie allemaal op het net kijken???

als je iets gewonnen hebt, wordt het vanzelf op je rekening bijgeschreven, of als je kaartjes hebt gewonnen, via de post opgestuurd… Je kunt het wel op de site nakijken hoor… wijst zich redelijk vanzelf…

Dank je :smiley:

Ik had al op de site gekeken, en idd erg makkelijk.



Slaap lekker

We zouden in december een ijsprijs hebben gewonnen, maar ik heb daar nog steeds geen bericht van gehad???

Anne-Marie, dat kan kloppen hoor. Wij hadden de prijs in november gewonnen en kregen pas in januari een bon om het af te halen. Komt vast gauw jullie kant op. En dat ijs is lekker :drool:

toevallig wilde ik vragen of iemand weleens iets gewonnen heeft met de bank-giro loterij. ik heb al 2 keer post van ze gehad, en hij blijft naar me roepen :eh: :mrgreen: maar meestal doe ik niet mee aan iets wat je maandelijks moet betalen.



dus mag ik bij je topic deze vraag stellen ellen?? :shifty: 8)

@gismolo wrote:

Anne-Marie, dat kan kloppen hoor. Wij hadden de prijs in november gewonnen en kregen pas in januari een bon om het af te halen. Komt vast gauw jullie kant op. En dat ijs is lekker :drool:




Ja… wij ook in november, en ik had die bon om het af te halen pas van de week in de bus.

Anne-Marie,

ik had gisteren gelezen dat dat na 6 weken is. Dus in bovenstaande gevallen na een week of 8 idd.

:drool: Is ook lekker B&J ijs :drool:

Lekker :drool: :drool: :drool: Alleen er moeten nog zoveel kilo’s af :roll: :roll: :roll:

Meid, je moet jezelf af en toe ook gewoon iets lekkers gunnen hoor!

Jazeker! Hier ook 1x wat gewonnen bij de postcodeloterij!

Wel 2,-… :roll: :mrgreen:



Eigenlijk wil ik het wel opzeggen, maar stel je voor…

haha,

ja dat heb ik ook iedere keer :lol:

Toen ik nog niet lid was zag ik een keer een auto van de postcodeloterij voor de deur staan. Toen dacht ik NEEEEEEEEEEE.

Volgende dag meteen een lot besteld :mrgreen:

ik speel al 10 jaar mee en nog nooit iets gewonnen :think:

Wij hebben 2 loten gehad (inmiddels 1 opgezegd)

2x 2 bakken ijs gewonnen

1x 2 kaartjes voor de musical Belle en het beest (leuk!!)



(hahaha terwijl ik dit typ, is de reclame van de bankgiroloterij op de radio, daar heb ik werkelijk nog nooit wat mee gewonnen, dus bij verhuizing 7 jaar geleden opgezegd)