'poppenhuis' voor jongens?

Bestaan er ook poppenhuizen voor jongens?



Wat moet ik mij daarbij voorstellen?



Of is een poppenhuis gewoon een poppenhuis

Ik heb nog nooit een poppenhuis voor jongens gezien, in ieder geval.

Als ik een poppenhuis zou kopen voor Ruben dan zou ik gewoon zo’n houten doen.

Van playmobiel of lego hebben ze dacht ik wel een poppenhuis en die vind ik dan wel weer heel erg meisjesachtig.

Roze en lila enz.

Ik denk dat een poppenhuis een poppenhuis is Marlous, maar misschien hebben ze voor jongens een soort van ‘brandweerkazerne’-versie?? :think:



Ik weet wel dat wij hier thuis zowel ik als mijn broer ontzettend veel met de playmobiel hebben gespeeld, hele rollenspelen deden we! :mrgreen: (Of is dat dan weer anders?)

jongens popen huis …



ehuuuu probeer eens LEGO creator ? huisjes en poppetjes :mrgreen: ik speelde er uuuuuuuren mee vroeger :slight_smile:

playmobil :smiley: :thumbup:

Vergeet het huis en doe de poppen :wink:



Dan kom je al een heel eind.

Want wat gebeurt er met het huis… Bijna niks. De poppetjes spelen altijd op de grond, of ze moeten met een auto, of naar de speeltuin, of naar de dierenshow of weet ik wat.

Wij hebben op het werk voor Sinterklaas bij de Karwei, van die leuke poppenhuizen voor jongens gekocht tenminste zo noem ik het maar een politiekarzerne en een brandweerkarzerne zelfs meisjes vinden het leuk.

mijn jongens spelen met een poppehuis wat van mij vroeger is geweest een bruin fischer price huisje.



Vindt het erg jammer dat de meeste poppehuizen standaart meisjeskleuren hebben. Alsof jongens er niet mee mogen kunnen spelen :naughty:

sil heeft het boswachtershuis van playmobiel erg leuk voor zowel boys of girls!

Gewoon zo’n houten huis joh. Dat is toch uniseks?



Lara heeft het meeneemhuis van playmobil, is heel handig en compact en niet zo duur als zo’n houten huis. Het boswachtershuis van playmobil lijkt me ook heel leuk en misschien wat jongensachtiger. Maar jongens wonen toch ook gewoon in een huis? Dus zolang het geen prinsessenkasteel is zou ik het niet meisjesachtig vinden. En wie weet houden M&M wel van prinsessenkastelen :mrgreen: .

playmobil heeft voor meisjes een huis en voor jongens een kasteel ook in een meeneemversie…misschien is dat een idee

en anders een gewoon houten poppenhuis die kan je aankleden zoals je zelf wilt :thumbup:

Noud heeft het boswachterhuis van Playmobil maar speelt veeeel liever met Marlot haar houten poppenhuis. Ik vind deze ook niet echt meisjesachtig ofzo (hoewel Noud gek is op meisjesachtige dingen :inlove: )

een jongenspoppenhuis, noemen ze dat niet een garage? :mrgreen:

sorry flauw



maar playmobil idd erg leuk

@Marlous wrote:

Bestaan er ook poppenhuizen voor jongens?



Wat moet ik mij daarbij voorstellen?



Of is een poppenhuis gewoon een poppenhuis




Wij hebben (met korting) de houten boerderij van Jan Bibejan gekocht. Echt een groot succes. Bij Doeland speelwinkel sparen we nu steeds voor moderne houten poppenhuismeubeltjes. Als je wilt, kan ik wat foto’s voor je maken en mailen. (volgens mij heb je mijn mailadres nog, dan mail je maar effies :wink: )

boerderij die ik bedoel



http://kind-baby.marktplaats.nl/speelgoed-houten-speelgoed/133985291-jan-bibejan-houten-boerderij.html?return=eJwtjssOgjAQRf%2BFBJbQhxAoIQSW%2FkWFKpVSJrRE1PjvTqOrOWfuTWakoOKtBamdoGUhIqfkNkz15D2ILJtXUDZd5DZ7MFJ6l1qT%2FSopTNAepqHJ6Bq%2FxryjMe9HjYDTeJwvDYjuOrp%2FCmFLEBYMOrsvatNDaB%2BhUDJeFcGeaCdeVnmw%2BYF2ljZmOSO9vqg7Mu9XFy6xRN%2FwA4C9IVH9%2BQLrdj3b&thumb_click=1#photo

Oooh die is leuk…

Tja, ik denk dat ik toch maar eens in dat geweldig leuke en dure winkeltje met houten speelgoed moet kijken…

@Marlous wrote:

Oooh die is leuk…

Tja, ik denk dat ik toch maar eens in dat geweldig leuke en dure winkeltje met houten speelgoed moet kijken…




Of gewoon marktplaats :wink: , scheelt een hoop geld :mrgreen:

@Wawa wrote:

@Marlous wrote:
Oooh die is leuk…

Tja, ik denk dat ik toch maar eens in dat geweldig leuke en dure winkeltje met houten speelgoed moet kijken…




Of gewoon marktplaats :wink: , scheelt een hoop geld :mrgreen:




Tuurlijk, maar eerst orienteren toch :angel:

@Marlous wrote:

@Wawa wrote:
@Marlous wrote:
Oooh die is leuk…

Tja, ik denk dat ik toch maar eens in dat geweldig leuke en dure winkeltje met houten speelgoed moet kijken…




Of gewoon marktplaats :wink: , scheelt een hoop geld :mrgreen:




Tuurlijk, maar eerst orienteren toch :angel:




:mrgreen: De meubeltjes die we hebben zijn ook echt leuk.

Die kan ik alleen niet op internet vinden.

Weet je wat mij zo opvalt, ik zit op marktplaats te kijken en ik zie heel wat leuks, maar die mensen vragen allemaal best veel…



En niemand heeft biedingen :shock:

en toch he :wink:

13284288413 mp, wel playmobil maar een ouder model.



Vind m erg leuk eigenlijk.