'poppenhuis' voor jongens?

Justin heeft deze,is toch leuk voor een jongen :think:

playmobil meeneempoppenhuis,Justin heeft wel een oudere versie :think:





Kost iets in de 30 euro.

Die heeft Lara ook.



Mag ik trouwens even zeggen dat jullie wel wat geëmancipeerder mogen zijn? :wink: . Hou toch op joh met dat jongens- en meisjesspeelgoed en geef je kinderen gewoon een variatie aan dingen die ze leuk vinden… Hoe moeten kinderen nou ontdekken wat bij ze past en wat ze leuk vinden, als wij ze de helft van de wereld niet eens laten zien? Had ik voor Lara een roze garage moeten kopen dan? Of blokken met glittertjes erop? :stuck_out_tongue:

Justin speelt juist liever met meidenspeelgoed :lol: :lol: :lol:

Fijn voor hem dat hij een zusje heeft :mrgreen:

Je hebt ook van die ‘‘pakhuizen’’…zo een grachtenpand zeg maar met hijskraantje, :think: ,moeilijk uit te leggen :shifty:

fotoooooooooooooooooooooo :mrgreen:

weet je waar ze ook wel eens leuke houten spullen hebben en het misschien voor je op bestelling kunnen maken?

in dagbestedingscentra voor verstandeljik gehandicapten… hebben ook altijd houtbewerking enzo… hier hebben ze dus in ieder geval poppenhuis meubels en misschien ook wel poppenhuizen… maar neem aan dat bij jullie ook wel zoiets zit

Ik heb zo’n pakhuis van janbibejan… Daar kunnen ze alle kanten mee op!

Ik heb zo’n redelijk goedkoop houten poppenhuis van de hema; zoiets had je ook van de karwei.

Vind ik niks meisjes of jongensachtigs aan en was met meubeltjes en poppetjes erbij 40 euro :thumbup: .

@Mamalien wrote:

Ik heb zo’n redelijk goedkoop houten poppenhuis van de hema; zoiets had je ook van de karwei.

Vind ik niks meisjes of jongensachtigs aan en was met meubeltjes en poppetjes erbij 40 euro :thumbup: .




op zoiets heb ik geboden op Marktplaats…



Maar bij de Hema dus ook???hmmm

niet standaard hoor.