Poppenhuis Kidkraft

Hoihoi,



Het duurt nog eventjes voor mijn meiske jarig is (nog een half jaar) maar heb al zo’n onwijs gaaf kado op het oog. Wel erg prijzig, vind ik dan, maar lijkt me dat je er nog jarenlang plezier van kunt hebben.



Het gaat om een poppenhuis van Kidkraft. Heeft iemand van jullie zo’n poppenhuis? En is het echt zo leuk als het eruit ziet? Hij is wel erg groot, maar lijkt me ook ideaal voor de barbiepoppen die ze heeft.



Ben benieuwd naar ervaringen voor ik zo’n grote koop doe :shifty:



Groetjes,

Krista

Ik ken het niet. Wel heel gaaf hoor! Wat moet dat kosten?

Wij hebben een andere, maar erg leuk. Kinderen vinden het ook heel leuk, inderdaad icm de barbies. Veerle had hem gekregen toen ze 3 werd en kon eerst amper de bovenste verdieping zien, nu kan ze daar wel beter bij.

Zeker de moeite waard hoor!

Fijn dat er 2 reacties zijn gekomen :thumbup:



De prijzen variëren nogal…online heb ik hem voor 139 euro gevonden, maar op sommige sites kosten ze zelfs 165 euro :shock:



Er is best wel keus in het soort poppenhuis, maar deze lijkt me het mooiste omdat er 2 trappen zijn om op een verdieping te komen. Bij de andere huizen zie ik maar 1 trap en dan zou je naar een andere verdieping moeten vliegen :stuck_out_tongue: Deze designer huis is modern en heeft ook leuke kleurtjes. Hij is trouwens 116,2 cm hoog en mijn meiske is nu rond de 1 meter.



Linda, moet je het poppenhuis zelf helemaal in elkaar zetten?



Vind hem zelf helemaal geweldig hahaha…hoop dat ik straks met mijn dochter mag meespelen :oops:

Hahaha, lekker weer effe kind zijn met je eigen kind :lol:

Heerlijk hè! :inlove:

In ieder geval veel plezier gewenst :thumbup:

Ja, we ik heb hem zelf in elkaar gezet en daarna twee rollen pakpapier eromheen :lol:



Deze heeft Veerle

[/img]

Wat tof zeg! Ik had vroeger een barbiehuis, geweldig vond ik het.

Wat een gaaf poppenhuis, helaas is mijn oudste net jarig geweest.

Maar zeker een mooi kado voor als ze 4 word.



Ik had vroeger ook een barbiehuis, heb hem nog boven op zolder in doos staan!!! :inlove:

Linda, wauw die is gaaf :inlove: Je kunt er volgens mij aan beide kanten mee spelen of niet?



Alleen is die wat boven ons budget voor het verjaardagskado :shifty:



Is het een hoop werk om in elkaar te zetten?



Heb nog genoeg tijd voor het zover is, maar leukere poppenhuizen ben ik nog niet tegen gekomen.

Ja, je kan er rondom mee spelen.



Wij hebben hem ook niet alleen betaald hoor, de opa’s en oma’s en de ooms en tantes hebben meebetaald. Hierdoor had ze 1 groot kado ipv allemaal kleine kadootjes.



Het in elkaar zetten ging best goed, al duurt het altijd langer dan je van te voren denkt.

ik heb een ander model gezien, die geven wij voor haar 4 e verjaardag :inlove:





ze zijn in het echt ook zo mooi :inlove:

Ik vind het zo leuk, een poppenhuis :inlove:



Onze jongste word begin juli vier, en krijgt dan het nostalgische Playmobil-poppenhuis. Het huis zelf heb ik tweedehands op MP gekocht, en ik ben nu bezig om alle kamers bij elkaar te schrapen.

ik heb hier een eigen gemaakt giga barbie huis staan, ik heb 2 dochters, en ze spelen er veel mee, mijn vader heeft hem gemaakt hij is echt geweldig, maar ik wilde het perce zo groot, ik heb er tot 12 jaar mee gespeeld tot ik een vriendje kreeg hihihihi toen was het einde barbie’s



maar zo groot is net fijn hoor, dan spelen ze er nog lang mee :thumbup:

Wow!

Wat een poppenhuizen!



Hier geen Barbie’s en hopelijk blijft dat zo :oops: .

Dochter heeft hier voor haar verjaardag dit meeneem poppenhuis gekregen (in roze):



Haha maar die valt in het niet bij die grote huizen! :wink:



Hopelijk bevalt het poppenhuis-spelen want dan lijkt me voor de toekomst dit poppenhuis cool:



Haha, kan mama dr hart ook weer ophalen!

Ik speelde trouwens zeker tot mn 17e nog vrij vaak samen met een vriendin met playmobiel! Haha.



Van KidKraft vind ik die eene echt gaaf zeg, waar je omheen kunt spelen. Maar mn meisje is nog geen eens 1meter dus voor dat echt leuk is. En waar zet je zo’n gevaarte neer zeg, wow! :stuck_out_tongue:

We hebben geen poppenhuis, maar wel een keuken van Kidskraft. Het is superdegelijk en is niet stuk te krijgen (en dat zegt heel wat hier).

@Linda Laene-Maes wrote:

Ja, we ik heb hem zelf in elkaar gezet en daarna twee rollen pakpapier eromheen :lol:



Deze heeft Veerle

[/img]




Wat leukkkk die wil ik voor mijn meisje halen voor haar 4e verjaardag. Heb je er een foto van? :inlove:

Mooi zeg allemaal! :inlove:

LEUKLEUKLEUK!!! :inlove: :inlove:



Wat mij zo handig lijkt is dat je er aan alle kanten bij kunt. Ik herinner me als kind dat ik motorisch niet handig was, en alle meubels steed omgooide tijdens het spelen :?



Hier geen poppenhuisfans helaas, anders zou ik helemaal los gaan :wink:

We hebben inmiddels 2 poppenhuizen,…

1 kartonnen van mini Baby born die is al zo’n 4 jaar oud

gewoon leuk…







& sins kort hebben we een houten…mega groot !!

maar leuk inmiddels logeerd mini baby born erin,.petshops en barbie’s

en wordt door de 2 grote meiden goed gebruikt



(en dat voor € 15,- op een rommelmarkt) :smiley:

Mijn dochter vond het Amalia poppehuis het mooist. Dus die besteld en inmiddels al in huis. Nu geduldig wachten tot haar verjaardag 29 september. Ze zal dan wel helemaal blij zijn. Denk dat we het huis de aaf ervoor in elkaar gaan zetten. Had trouwens via een online shop voor 135 euro gevonden (is wel veel verschil in de prijzen)