Poppenhuis Kidkraft

I,lona mocht ook kiezen die heeft hem ook voor haar verjaardag gehad die heeft de Savannah gekozen :inlove:



voor 135,- Inclusief verzenden…was een schroefje niet bij geleverd hebben ze van de winkel na gestuurd :thumbup:

Gaaf Kris :shock: :inlove: :inlove: :inlove: Jammer dat mijn jongens niet met Barbie’s spelen :shifty: :mrgreen: Maar kan me voorstellen dat Marente dat helemaal fantastisch gaat vinden :dance: :dance: en mama ook :lol: :lol: :-* :-*

Melanie, ja inclusief verzenden voor 135 euro. Heb jij hem ook bij De W.Pecker gekocht? Was het veel werk met in elkaar zetten?



Kim, als dit wondertje in je buik een meiske is kun je helemaal los gaan aan meidenprul haha! Tenminste…ze moet dan wel van poppen houden natuurlijk. Enne…al bijna 12 wkn mop…gaat nu wel snel he?





Trouwens die mini baby born huis is ook erg leuk…die heb ik nog nooit eerder gezien.





Heb zin om het huis in elkaar te zetten, duurt veel te lang tot haar verjaardag :roll:

Onderstaand poppenhuis krijgt Marente

Mijn kleine meid heeft deze,erg mooi en stevig :thumbup:

Wij hadden vroeger 2 grote bakken vol met barbies en spulletjes ervan en wij gebruiken een grote kast. Was een grote kast met een hoek erin met planken (van lundia volgens mij) en die kon je dan ook altijd helemaal zelf indelen. We kozen dan om de beurt met welke planken we wilden spelen. (iedereen wilde de hoekplanken, want die aren lekker groot haha) en dan lekker huisje erin bouwen met de spulletjes en de volgende keer weer een totaal ander huis. Ik vond het perfect :smiley:



Helaas zijn al onze barbies & accessoires gestolen later toen ik als 12 jarige spulletjes zat te verkopen, zoals op koninginnedag wordt gedaan :frowning: