Polletje op verzoek, gezwets over sex irritant? :-)

@veertje wrote:

hihi klinkt bekend :smiley:






ook zo’n man… :mrgreen:

Die knuffel met die homo was helemaal raak :mrgreen:

Hihi maar ze wennen er aan :slight_smile:

Twee topics voor fai…damn meid je hebt het gemaakt… en ofcourse stem ik 1 LOL gekke doos…

@veertje wrote:

Die knuffel met die homo was helemaal raak :mrgreen:

Hihi maar ze wennen er aan :slight_smile:






denk dat dat nooit zal gebeuren… hij heeft een heel ander karakter :angel:

alle skomt goed! :mrgreen:

@samara wrote:

Twee topics voor fai…damn meid je hebt het gemaakt… en ofcourse stem ik 1 LOL gekke doos…






allemaal buiten mij om… :snooty: :mrgreen:



hihi… zeg nou, Samaar ik bedoel, wij hebben toch ook altijd normale gesprekken… :snooty: :wink: :stuck_out_tongue:



geef mij es even die naam van jouw zonnebrand gezichtsmeersel…

@veertje wrote:

alle skomt goed! :mrgreen:






die zin heb ik al vaak gezegd tegen mezelf… :inlove:

@faizaa wrote:







de enige waar ik bang voor ben zijn de modies… :mrgreen:







:-* :-* :-* :-




Weer 1 om boven mijn bed te hangen :lol:



Maar even serieus.



Erg vind ik het niet, irri vind ik het soms wel. Ik ben gewoon niet zo, irl niet en op internet niet. Ik praat gewoon niet veel over sex (iets met nuchtere friezen enzo denk ik). Maar soms moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pagina’s gezwets doorscrollen voor ik weer een prachtige foto van de faikids zie, en das wat jammer. :frowning: Graag meer foto’s dus :mrgreen: Maar nogmaals, ik vind je een schat :-



Enne…als ik een tegendraadse mening heb dan zeg ik dat gewoon hihihihi :oops:

en om het over sex hebben…sex…wasda :eh: das al veeeeeeeeel te lang geleden :lol:

@Ninanien wrote:

@faizaa wrote:






de enige waar ik bang voor ben zijn de modies… :mrgreen:







:-* :-* :-* :-




Weer 1 om boven mijn bed te hangen :lol:



Maar even serieus.



Erg vind ik het niet, irri vind ik het soms wel. Ik ben gewoon niet zo, irl niet en op internet niet. Ik praat gewoon niet veel over sex (iets met nuchtere friezen enzo denk ik). Maar soms moet ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pagina’s gezwets doorscrollen voor ik weer een prachtige foto van de faikids zie, en das wat jammer. :frowning: Graag meer foto’s dus :mrgreen: Maar nogmaals, ik vind je een schat :-



Enne…als ik een tegendraadse mening heb dan zeg ik dat gewoon hihihihi :oops:




Goh… das al een 2e die boven je bed hangt he… :mrgreen:

Nee tuurlijk, als je niet zo bent denk je weleens :roll: dat snap ik ook… en geloof me, het heeft NIKS met nuchtere Friezen te maken… Ik ken Friezen zeg ik je… :mrgreen: Maar goed, dat van het Fai topic, ja dat snap ik… maar ik wil dan op iedereen reageren… ik vind dankje, ook zo kort dus dan komen er vanzelf gesprekken uit… maar ja, kan me voorstellen dat het irri is…

@Ninanien wrote:

en om het over sex hebben…sex…wasda :eh: das al veeeeeeeeel te lang geleden :lol:






:mrgreen: Nou ja… nu heb je het er TOCH over zeg… !!! :mrgreen:

Ben nu aan het twijfelen want ja, wat ik wil zeggen gaat weer dirty worden en ik zal braaf zijn… :angel:



Dus ik zeg niks… :mrgreen:

hihihihihihihih



oke het is iets met nuchtere nynke’s :mrgreen: In ieder geval niet iets waarvan ik zeg goh dat stoort me zo dat ik je er een pb over zou sturen :lol: Ik scroll er met een noodtempo doorheen (mits pc dat wil :wink: )

whahaha tong al afgebeten? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: van stoel gevallen… :mrgreen:



Nee maar daarom, ik heb ook geen pb’s gehad van modies ooit daarover… wel eens een opmerking in het topic zelf of het wat minder kon maar dat ging dan ook niet alleen om mij… :angel:

En ik ga daar ook niet moeilijk om doen, als ik een pb zou krijgen ben ik daar heel makkelijk in, de verwijder knop staat rechtboven, haal het zo weg… :angel:

ow maar als ik me er persoonlijk aan erger en ik zou je pb-en dan is dat met de modiepet af :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: met modiepet op dan is ie officieler 8)

@Ninanien wrote:

ow maar als ik me er persoonlijk aan erger en ik zou je pb-en dan is dat met de modiepet af :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: met modiepet op dan is ie officieler 8)






ik kan het hebben… :angel:

@faizaa wrote:

@veertje wrote:
:think: faizaa & fiep kids zelfde papa?






Ligt eraan hoe hard Az kan fietsen…




Op zijn gamelfiets WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: sorry lig weer in een deuk hier.



Ik vind dat af en toe flauwekullen moet kunnen!!!

Vind je het niet leuk dan lees je het toch niet :think:

@prinsjeJason wrote:

@faizaa wrote:
@veertje wrote:
:think: faizaa & fiep kids zelfde papa?






Ligt eraan hoe hard Az kan fietsen…




Op zijn gamelfiets WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: sorry lig weer in een deuk hier.



Ik vind dat af en toe flauwekullen moet kunnen!!!

Vind je het niet leuk dan lees je het toch niet :think:


ja eens. maar als een niet-onzin-topic ook verandert in een grote sjéle-zever-ellenj, dan is het soms toch best wel irritant.

Diana, die gamel fiets heb ik hier al een paar keer gebruikt sinds eergisteren… :mrgreen:



Fiep, dus eigenlijk wil je lekker normaal meelezen en veranderd het van normaal topic in sjele zeiver topic… :angel: verpest ik ook zo vaak normale topics? owww dat heb ik vaak niet in de gaten… zal er eens op gaan letten… :angel:

@faizaa wrote:

Diana, die gamel fiets heb ik hier al een paar keer gebruikt sinds eergisteren… :mrgreen:



Fiep, dus eigenlijk wil je lekker normaal meelezen en veranderd het van normaal topic in sjele zeiver topic… :angel: verpest ik ook zo vaak normale topics? owww dat heb ik vaak niet in de gaten… zal er eens op gaan letten… :angel:


ik wil alleen maar aangeven dat er wel een verschil zitten tussen een topic dat begint als onzin-topic (want wie ben ik dan om erover te zeuren dat het daarin over de onzinnige dingen des levens (zoals sex :mrgreen: ) gaat?), en een topic dat uitloopt in een onzintopic, terwijl dat in eerste instantie niet het geval was. en ja, dat laatste komt ook best voor.