Polletje op verzoek, gezwets over sex irritant? :-)

Dat klopt ja… :angel:

Kan er verder niks over zeggen… :angel:

ik erger me er niet aan,

ik heb dan ook gestemd voor nee, ik vind het wel leuk.

ik ben trouwens ook zo in rl, en daar zeggen mensen ook wel eens wat van :oops: :silenced:

Ik kan de lol er wel van inzien en heb dus geantwoord dat het de enige reden is dat ik nog kok… whahahaha… die optie vind ik dan weer te hilarisch voor woorden, dus die moet het worden, mijn vingers hadden de muis al erheen gestuurd voordat mijn hoofd wat anders kon bedenken :lol:

Maar heel eerlijk, nee stoor me er niet aan, ik lees een topic en als de posts me op een bepaald moment niet meer boeien of ik me erger dan zoek ik gewoon een ander topic op. T blijft niet hangen dus langdurig ergeren doe ik me niet.

Denk dan… lekker belangrijk, maar heb je er behoefte aan, lekker doen toch 8)

Ben wel heel neusgierig geworden naar sommige mensen, dus ga even flink rondkijken op de meeting en dan peer ik hem weer snel :shifty: :lol:

Fai, wie is Fai?? :think:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Diana, die gamel fiets heb ik hier al een paar keer gebruikt sinds eergisteren… :mrgreen:

Fiep, dus eigenlijk wil je lekker normaal meelezen en veranderd het van normaal topic in sjele zeiver topic… :angel: verpest ik ook zo vaak normale topics? owww dat heb ik vaak niet in de gaten… zal er eens op gaan letten… :angel:

ik wil alleen maar aangeven dat er wel een verschil zitten tussen een topic dat begint als onzin-topic (want wie ben ik dan om erover te zeuren dat het daarin over de onzinnige dingen des levens (zoals sex :mrgreen: ) gaat?), en een topic dat uitloopt in een onzintopic, terwijl dat in eerste instantie niet het geval was. en ja, dat laatste komt ook best voor.

Ik persoonlijk vind dat dus niet erg,maar ik snap heel goed wat je bedoeld :thumbup: kan me dus ook voorstellen dat andere zich daar wel aan ergeren!!!

ik heb optie 2 gekozen … :lol:

Wat anders, ik vind het heerlijk om erover te lullen en te beppen :lol: en al helemaal met een sexy donkere half kaasje met dikke tetten :mrgreen:

Ik vind dat Fai moddie moet worden …

van een +18 deeltje :thumbup:

:lol:

vindt het juist heel gezellig om over alles te kletsen ook sex :smiley:

En fai is gewoon een lekker ding :oops: :smiley:

fai heeft een grote mond, maar oww zo’n klein hartje

@faizaa wrote:

nannietje… :mrgreen: :mrgreen: jij hebt optie 1 gestemd dus… :mrgreen:

Nee hoor, 2, voorlopig is dat de voornaamste reden dat ik KOK :mrgreen:

Op zijn Haags: Lekkere vunzige kledder die Fai!!! :inlove:

Hier één die er net zo makkelijk over praat, maar niet met iedereen hier… :mrgreen:

Kan me voorstellen dat het beetje vervelend is in serieuze topics, maar verder beleef ik er een hoop lol aan!

En ja, Fai kan ook erg serieus zijn hoor (aan de foon bijvoorbeeld)…

:-*

Nee, ik vind het juist leuk…

Moet ook kunnen vind ik :lol:

@niekie wrote:

ik erger me er niet aan,

ik heb dan ook gestemd voor nee, ik vind het wel leuk.

ik ben trouwens ook zo in rl, en daar zeggen mensen ook wel eens wat van :oops: :silenced:

Ja zo is ze echt in rl :lol: :lol: :-*

Heb al een paar topics doorgelezen nu en kan volmondig verklaren dat ik het geen probleem vindt, het blijft allemaal in de leuke sfeer en da’s waar het om gaat toch? :mrgreen:

(en dat ik een man ben heeft er niets mee te maken hoor)

JA !!! :wall:

:mrgreen: :-*

Hangt er vanaf of ik rond mijn eisprong zit. :angel: :mrgreen:

Ow, ik was zo in de ban van mijn 2miljoenste bericht (Dena :mrgreen: ), hahaha, dat ik dit topic nog niet eens in de gaten heb gehad! :roll: :lol:

Fai, love ya :mrgreen: :-*

Nee leuk ga zo door meid hahaha

Niekie, je bent de zoveeeeelste… hier op kok ‘braaf’ en IRL vunzige praat :mrgreen: Foei… :inlove:

Cell, lekker makkelijk… maar zo is het wel… ik ook hoor… als een onderwerp me ergert of niet meer boeit dan klik ik een ander topic open…

Ben je benieuwd naar al die stille water,… types? :mrgreen:

Oessie, ik sta geloof ik ook in wie ben jij topic in SF…

Barbara, ik heb in een deukkkk gelegen om jouw reactie… heb em hardop voorgelezen aan Azzy hahahaha… heerlijk ding ben je… :inlove:

Ilse, dankje… :inlove: :inlove: :inlove:

Jennifer… niet waar… ik durf alles… :snooty: :liar: :liar: :liar:

Nannietje, toch? hihi… leuk!!

Bren… ik wou maar net zeggen :snooty: wij hebben hele leuke gesprekken gehad via pb maar ook aan de foon best wel serieus… :angel: en ik kan me dat dus OOK goed voorstellen, dat je daar niet altijd op zit te wachten in een serieus topic… had het daar vannacht (ja echt) over met Azzy en hij zei ook, ik zou me daar kapot aan ergeren… :silenced: :silenced: :silenced: :mrgreen:

Marianne, vertel vertel… is Niekie een beetje stout? :mrgreen:

DannySan… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hoe zit het in dat drukke mannen topic trouwens van jullie… :angel: die van mij hangt teveel tussen de meiskes rond hier… :silenced:

Hazze… :hand: :hand: :hand: :hand:

:-* :-*

Claud… echt? geef me even je cyclus door, wil je… :wink:

Bieke, ahhhh muts… hihi… jaaa… en is er al iets bekend dan, in dat topic…?

Enne, you 2 babe :inlove:

Kletsmiep, dat doe ik zeker, met mate :silenced: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Barbara, ik heb in een deukkkk gelegen om jouw reactie… heb em hardop voorgelezen aan Azzy hahahaha… heerlijk ding ben je… :inlove:

huh? moi? ik heb niks gedaan, kom net terug van vakantie! :angel:

hahaahah

ik denk dat ze mij bedoelt :stuck_out_tongue: :wink:

:angel:

@Barbara wrote:

@faizaa wrote:

huh? moi? ik heb niks gedaan, kom net terug van vakantie! :angel:

hahahhaahhaaaa kom je terug en zie je ineens je naam staan.. weet je hoe ik me voelde.. :mrgreen: :wink: :P :P :P