Polletje op verzoek, gezwets over sex irritant? :-)

@Jennifer77 wrote:

bestaan er mensendie het wel erg vinden dan :shifty:




genoeg… tot nu toe al een stuk of 10… :mrgreen:

en er zijn er maar 3 of 4 die het durven te melden hier… :mrgreen:

hmmmm…er gaat een wereld voor me open

@Nefarious wrote:

Geen probleem mee, dus ik heb Nee gestemd. Als je het niet leuk vind lees je er over heen, toch? :thumbup:






soms ga je een pagina verder maar als daar het gezever weeeeeeer bezig is, ga je 3 pagina’s verder… als het daar nog steeeeeeeeds bezig is word het irritant… :mrgreen: denk ik zo…



en ik ben daar mede schuldig aan… :o :mrgreen:

Ow oke :mrgreen:



Hihi alles kan tegenwoordig anno 2008!



Lucas wil ook een zusje :smiley:

@veertje wrote:

@faizaa wrote:
@veertje wrote:
Is toch gewoon heerlijk soms ff lekker lullen gewoon simpelweg even over niets en leuke grappige lekkere hoe je het ook wil noemen, dingen die je hier makkelijk even neerzet :mrgreen:


Vind ik ook.. maar blijbaar doe ik het soms een tikkie te vaak.. :silenced:


Nou dan moeten we je maar ff afremmen op zo'n moment ;) Ben ik je zat hoor je het wel :)



de enige waar ik bang voor ben zijn de modies.. :mrgreen:

en ja, bij ergernis mogen jullie me pb-en..

ik verwerk 300 pb-tjes per dag.. dus ben het gewend..

:-* :-* :-* :-*

Maarruh voor ons is hopen al voldoende hoor :stuck_out_tongue:

@Jennifer77 wrote:

hmmmm…er gaat een wereld voor me open






dacht dat jou niks meer kon verbazen… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Nefarious wrote:
Geen probleem mee, dus ik heb Nee gestemd. Als je het niet leuk vind lees je er over heen, toch? :thumbup:






soms ga je een pagina verder maar als daar het gezever weeeeeeer bezig is, ga je 3 pagina’s verder… als het daar nog steeeeeeeeds bezig is word het irritant… :mrgreen: denk ik zo…



en ik ben daar mede schuldig aan… :o :mrgreen:


ah ok. ?Foei Fai! :naughty:



:lol:

och ja das waar ook…moet mijn images hoog houden he :wink:



ja de modies kunnen in de regel niet veel hebben…

@veertje wrote:

Maarruh voor ons is hopen al voldoende hoor :stuck_out_tongue:






Az doet ze om en om… :stuck_out_tongue:

@Nefarious wrote:

@faizaa wrote:
@Nefarious wrote:
Geen probleem mee, dus ik heb Nee gestemd. Als je het niet leuk vind lees je er over heen, toch? :thumbup:






soms ga je een pagina verder maar als daar het gezever weeeeeeer bezig is, ga je 3 pagina’s verder… als het daar nog steeeeeeeeds bezig is word het irritant… :mrgreen: denk ik zo…



en ik ben daar mede schuldig aan… :o :mrgreen:


ah ok. ?Foei Fai! :naughty:



:lol:






sorry… :mrgreen:

ik ga douchen…plassen en…slapen of zo

:lol: ik denk merijn ook :smiley:

@Jennifer77 wrote:

ik ga douchen…plassen en…slapen of zo




In die volgorde, hoop ik!

@Jennifer77 wrote:

och ja das waar ook…moet mijn images hoog houden he :wink:



ja de modies kunnen in de regel niet veel hebben…






mijn slap gezever kunnen ze tot nu toe goed hebben geloof ik…

heb van Ruud eens een pb gehad… :think: of nee, was in het sex topic…

en Heleen heeft eens een topic verplaatst… (met recht) en verder heb ik geen last van de modies… :angel:

@veertje wrote:

:lol: ik denk merijn ook :smiley:




Dat zou mooi zijn… :inlove:





Jen, meestal staat er nog een andere in die rij… maar die is al 2x gepasseerd vandaag zeker…

:lol:

Inderdaad als je veel en vaak onder de mannen bent ga je toch met ze meepraten.

Het is dan ook meestal ouwe jongens krentebrood, je kent het wel.

Als ik dan een opmerking naar m’n hoofd krijg die nogal dubbelzinnig zijn kunnen ze er eentje terug krijgen van me



Hub heeft er vaak wel moeite mee dat ik zo direct praat ook over sex en dat soort dingen, heeft Azzie er geen moeite mee of doe jij het alleen op kok?



:-*

@mamma van sharondenise wrote:

Inderdaad als je veel en vaak onder de mannen bent ga je toch met ze meepraten.

Het is dan ook meestal ouwe jongens krentebrood, je kent het wel.

Als ik dan een opmerking naar m’n hoofd krijg die nogal dubbelzinnig zijn kunnen ze er eentje terug krijgen van me



Hub heeft er vaak wel moeite mee dat ik zo direct praat ook over sex en dat soort dingen, heeft Azzie er geen moeite mee of doe jij het alleen op kok?



:-*






Nee dat sluipt erin en je moet zelf ook een beetje hard worden he, als je je zwakke plek laat kennen hebben ze je…



Azzy, ja die heeft er moeite mee… gaat door de grond altijd en schaamt zich echt echt dood… vind ook die borsten hier op kok niks… (mijn borsten he…) en die praat met een man vind ie al helemaal not done… Ik stond es in een hevige knuffel pose met een oud collega die homo was… dat vond ie al ernstig bedreigend… :roll: een homo! :roll:



Hij is er nu aan gewend geraakt omdat ik hem uitleg dat het echt niks betekend… maarja, soms wil ie nog wel es in een gat in de grond kruipen… als ik bezig ben… :silenced:

hihi klinkt bekend :smiley: