Polletje op verzoek, gezwets over sex irritant? :-)

Fai in vind je een scheet







En neee nu niet omdat ik je een scheet noem weer met al die poep/bevallings verhalen komen :hand: :mrgreen: :-*

Hmmm… nee tot nu toe geen verrassingen idd… :angel:



Maar serieus… niet iedereen hoeft me altijddddddd aardig te vinden… :silenced:



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@joseetje wrote:

Fai in vind je een scheet







En neee nu niet omdat ik je een scheet noem weer met al die poep/bevallings verhalen komen :hand: :mrgreen: :-*






:lol: :lol: :lol:

Nee hoor, ik vindt het wel leuk.

Ik hou juist van dirty talk in RL zeker,ik ben net een vent joh das ook niet gek hoor als je opgroeid met alleen maar mannen om je heen.

Ik hou me op kok nog steeds een beetje in.



Dus Fai ga lekker zo door, ik houdt ervan :-*

Fai volgens mij zouden wij elkaar IRL wel mogen want je bent lekker direct, gezellig en eerlijk.



Maar als ik eerlijk ben; ja ik irriteer me mateloos aan dat slappe gezever over sex, 2 miljardse bericht enz…

@Suuzeke wrote:

MIJN STEM:

Nee, het is de enige reden dat ik nog KoK

100% [ 1 ] :lol:




hihi heb ik ook gestemd…



ik vind het geweldig hou er wel van,. en ik ken fai in het echt dus weet dat ze echt meer te bieden heeft dan just S.E.X. :lol:

Nou Faizaa, ik ben nu wel heel benieuwd naar al jouw postjes… :mrgreen:

wie weet hoeveel stalkers je hier op kok krijgt die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden :mrgreen: )



Dit wordt de komende tijd de reden dat ik wat meer op KOK kom :wink: :angel:

@faizaa wrote:

Hmmm… nee tot nu toe geen verrassingen idd… :angel:



Maar serieus… niet iedereen hoeft me altijddddddd aardig te vinden… :silenced:



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


daar dan even serieus op ingaand:

het heeft natuurlijk helemaal niks met aardig vinden te maken he…af en toe een topic eens lekker laten uitlopen op een enorme slowchat kan best heel grappig en leuk zijn, ook als het over sex gaat :wink: maar als het bij praktisch elk topic gebeurt, moet ik wel eens gapen :zzz:



maar aardig blijf je, al is het maar omdat je mij een zusje voor nano gunt :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Hmmm… nee tot nu toe geen verrassingen idd… :angel:



Maar serieus… niet iedereen hoeft me altijddddddd aardig te vinden… :silenced:



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


daar dan even serieus op ingaand:

het heeft natuurlijk helemaal niks met aardig vinden te maken he…af en toe een topic eens lekker laten uitlopen op een enorme slowchat kan best heel grappig en leuk zijn, ook als het over sex gaat :wink: maar als het bij praktisch elk topic gebeurt, moet ik wel eens gapen :zzz:



maar aardig blijf je, al is het maar omdat je mij een zusje voor nano gunt :mrgreen:




Inderdaad, het is aan de orde van de dag en ik word er een beetje simpel van ( of was ik dat al… :think: )

Ik heb optie 1 gestemd.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee hoor juist leuk, al dat serieuze gedeo af en toe

mama v denise… je wordt er ook een beetje ruwer van dus, onder de mannen… ook in taalgebruik? want ik moet zeggen dat de vrouwen die ik ken er soms nog erger in zijn?



dena… ow dat vind ik dan wel weer leuk om te horen… :angel: en ik erger me ook weleens aan bep mensen/topics hier op kok… dat ik denk: ach, zij weer :silenced: dus ik kan eigenlijk ook verwachten dat mensen dat bij mij hebben…





jolanda… DAT vind ik lief… :inlove: ik moet bekennen dat ik blij ben dat iemand ook zegt dat er meer is aan mij dan alleen slap gezever… :inlove: en dat is het ook, serieuze gesprekken voer ik IRL meer dan dit soort dingen… 8)



nannietje… :mrgreen: :mrgreen: jij hebt optie 1 gestemd dus… :mrgreen:



fiep… blij om te horen… want als onze kinderen dezelfde vader hebben moeten we wel samen door 1 deur kunnen… brede deur… :mrgreen:



vind het toch fijn om te horen dat je dat zegt… want ik betrek dat TE erg op mezelf en ga dat als kritiek zien op mijn karakter… terwijl het dat dus niet is… :angel:



kimmiejj 8) dat dacht ik al… :mrgreen:





karin1981… dat heb ik dus juist… kok is voor mij echt ontspanning en ik heb TEVEEL serieuze sh.it in mijn dagelijks leven dat ik hier juist lol wil maken en slappe zeiver wil kletsen… en daarbij van alle bijna 14.000 berichten zitten er meer serieuze tussen dan alleen sex reacties…

Is toch gewoon heerlijk soms ff lekker lullen gewoon simpelweg even over niets en leuke grappige lekkere hoe je het ook wil noemen, dingen die je hier makkelijk even neerzet :mrgreen:





:think: faizaa & fiep kids zelfde papa?

@veertje wrote:

:think: faizaa & fiep kids zelfde papa?






Ligt eraan hoe hard Az kan fietsen…

@veertje wrote:

Is toch gewoon heerlijk soms ff lekker lullen gewoon simpelweg even over niets en leuke grappige lekkere hoe je het ook wil noemen, dingen die je hier makkelijk even neerzet :mrgreen:


Vind ik ook.. maar blijbaar doe ik het soms een tikkie te vaak.. :silenced:

Nevermind, hihi ik vat hm niet :slight_smile:

bestaan er mensendie het wel erg vinden dan :shifty:

@faizaa wrote:

@veertje wrote:
Is toch gewoon heerlijk soms ff lekker lullen gewoon simpelweg even over niets en leuke grappige lekkere hoe je het ook wil noemen, dingen die je hier makkelijk even neerzet :mrgreen:


Vind ik ook.. maar blijbaar doe ik het soms een tikkie te vaak.. :silenced:


Nou dan moeten we je maar ff afremmen op zo'n moment ;) Ben ik je zat hoor je het wel :)

Geen probleem mee, dus ik heb Nee gestemd. Als je het niet leuk vind lees je er over heen, toch? :thumbup:

@veertje wrote:

Nevermind, hihi ik vat hm niet :slight_smile:






:-* Nee hoor… is een geintje tussen mij en Fiep… ja Fiep en ik zijn het ook weleens ergens over eens… :silenced:

Fiep wilt een dochtertje en aangezien Az mooie kindjes maakt en de volgende een meisje zou moeten zijn, wilt Fiep best het bed delen met Az en een zusje voor Nano op de wereld zetten…