Poliep baarmoeder verwijderen.

Iemand dit al eens gehad? Moet het aanstaande dinsdag ondergaan…

32 keer gezien … niemand???

Ik heb geen ervaring, dus ik kan je niet adviseren.



Maar ik wil je wel even sterkte wensen! :-*

Hopelijk heb je daarna snel een positieve test in handen!

Ik ken het ook niet (enkel vleesboom, had mijn moeder, maar dat is niet hetzelfde). Wil je ook veel sterkte wensen…

Ik ken het ook niet maar wil je veel succes wensen! :-*

haha wat ben ik dan toch weer een vreemd iemand :lol:



zie er als een berg tegenop :cry:

Sorry meid ik weet het ook niet. Gaat er dinsdag al iemand met je mee?

Sterkte dinsdag. :hug:

jo gaat vrij regelen… gelukkig maar!

Ik vroeg aan de gyn of hij mee mocht. Zegt hij, och vast wel, en anders ga je toch in de wachtkamer een boekje lezen?? Ik zeg, het gaat niet om hem hoor! Hij moet bij mij blijven :lol:

Hey meis, dinsdag dus? Ik zal mijn duimen extra aan het werk zetten! :-* Weet je al hoe ze het gaan doen? Of heb je daar geen uitleg over gekregen? Zover ik weet is het een soort speciale curettage, ze ‘schrapen’ de poliep (vleesboom is meen ik wel hetzelfde overigens) eruit. Dat veroorzaakt een wondje natuurlijk (curette is een lepeltje met messcherpe randjes met eraan vast een afzuiger) als het goed is zul je er weinig last van hebben, wellicht wat lichte menstruatie achtige krampen erna. Hopelijk kun je je al snel erna hier melden en zeggen dat het idd reuze meeviel! En meis, voor een narcose niet teveel stressen. Makkelijk gezegt natuurlijk maar hoe rustiger je in slaap valt hoe rustiger je eruit komt. :thumbup: En je beste steun en toeverlaat staat gelijk erna voor je klaar!

rhi, narcose krijg ik niet… misschien plaatselijk maar verder niets. Ze doen het ook zonder narcose als de (volgens mij bmm) een beetje open is wat meestal zo is na een zwangerschap…

Thanks voor je duimen!