Poliep baarmoeder verwijderen.

Iemand dit al eens gehad? Moet het aanstaande dinsdag ondergaan…

32 keer gezien … niemand???

Ik heb geen ervaring, dus ik kan je niet adviseren.



Maar ik wil je wel even sterkte wensen! :-*

Hopelijk heb je daarna snel een positieve test in handen!

Ik ken het ook niet (enkel vleesboom, had mijn moeder, maar dat is niet hetzelfde). Wil je ook veel sterkte wensen…

Ik ken het ook niet maar wil je veel succes wensen! :-*

haha wat ben ik dan toch weer een vreemd iemand :lol:



zie er als een berg tegenop :cry:

Sorry meid ik weet het ook niet. Gaat er dinsdag al iemand met je mee?

Sterkte dinsdag. :hug:

jo gaat vrij regelen… gelukkig maar!

Ik vroeg aan de gyn of hij mee mocht. Zegt hij, och vast wel, en anders ga je toch in de wachtkamer een boekje lezen?? Ik zeg, het gaat niet om hem hoor! Hij moet bij mij blijven :lol:

Hey meis, dinsdag dus? Ik zal mijn duimen extra aan het werk zetten! :-* Weet je al hoe ze het gaan doen? Of heb je daar geen uitleg over gekregen? Zover ik weet is het een soort speciale curettage, ze ‘schrapen’ de poliep (vleesboom is meen ik wel hetzelfde overigens) eruit. Dat veroorzaakt een wondje natuurlijk (curette is een lepeltje met messcherpe randjes met eraan vast een afzuiger) als het goed is zul je er weinig last van hebben, wellicht wat lichte menstruatie achtige krampen erna. Hopelijk kun je je al snel erna hier melden en zeggen dat het idd reuze meeviel! En meis, voor een narcose niet teveel stressen. Makkelijk gezegt natuurlijk maar hoe rustiger je in slaap valt hoe rustiger je eruit komt. :thumbup: En je beste steun en toeverlaat staat gelijk erna voor je klaar!

rhi, narcose krijg ik niet… misschien plaatselijk maar verder niets. Ze doen het ook zonder narcose als de (volgens mij bmm) een beetje open is wat meestal zo is na een zwangerschap…

Thanks voor je duimen!



hoe ze het gaan doen weet ik niet, ze pakken de bmm vast met een tangetje (wat ik heb gegrepen) en halen de poliep dan “even” weg… Hopenlijk is dat even voor mij ook even…

Ik heb de essure methode (sterilisatie zonder verdoving) ondergaan en in de folder van het ziekenhuis stond dat ze op ongeveer dezelfde manier een poliep verwijderen.



Wat bij mij gebeurde is dat ze eerste de bmm ontsmetten, daarna gebruikten ze een apparaatje met een cameraatje en allemaal instrumentjes erin om naar binnen te gaan. Ik heb hier bijna niets van gevoeld (ik heb maar 1 natuurlijke bevalling gehad en dat is al bijna 4 jaar geleden, de andere was een keizersnede :wink: ).

Om het goed te kunnen zien werd de bm gevuld met vloeistof zodat deze oprekt tot een bolletje. Het is een beetje een vervelend gevoel, maar pijn deed het niet (soort ongesteldheidskrampen). Daarna begon de plaatsing van de veertjes van de essure. Ik denk dat ze bij jou wat andere instrumentjes aan het apparaat hebben, maar wel hetzelfde apparaat gebruiken.

:wall: Vergeet ik je nog heel veel succes en sterkte te wensen :hug: . Ik hoop dat de ingreep je meevalt en bij mij moest juist mijn man erbij blijven als steun voor mij :wink: .

Belle, bedankt voor je verhaal! Hier gaan ze (zoals ik gelezen heb) idd ook vloeistof inspuiten! Bedankt!!

Heel veel sterkte en succes gewenst!

Veel sterkte meis :-*

wat vervelend… vast heel veel sterkte voor dinsdag!

Heel veel sterkte meid :-*

Sterkte morgen! :hug:

Sterkte voor morgen :hug: :-*