Poliep baarmoeder verwijderen.

dank jullie wel!! Lief dat jullie eraan denken!

heel veel succes vandaag! :hug: :hug:

Heel veel sterkte gewenst!! :hug:

Sterkte!

Hoe is het gegaan?

Ze moet vanmiddag dus we blijven nog even duimen :hug:

ben super zenuwachtig, misselijk en aan de dunne… heb ik weer. gewoon zenuwen. 14.20 aan de beurt…

sterkte meissie! denk aan je :-* :hug:

:hug: :hug: :hug:

Hopelijk is het nu achter de rug en heb je er niet heel veel last van :hug:

Het is achter de rug. Werden gebracht naar de diabetisverpleegkundige, toch wel apart. Daarachter was de behandelkliniek, daar moest ik dus zijn. Werd opgehaald en ontspannen ontvangen, maar ik was alles behalve ontspannen. Kom je binnen is het eerste waar je naar kijkt een groot ding waarmee ze het gaan doen :shock: .

Op het bed gaat liggen, voeten in de beugels (en die werden vastgemaakt) en meteen jo zijn hand gepakt.

Toen begonnen ze… pff deed echt zeer. Ben echt niet kleinzerig maar dit vond ik echt niet fijn, dus ogen dicht en knijpen in jo zijn hand.

Ze vroegen of het wel ging, ik zei nee maar doorgaan, het moet nou eenmaal. Paar keer vroegen ze of het ging, maar dan ben ik ook zo toe nou maar.

Halverwege dachten ze me te kunnen afleiden, ga je nog op vakantie? Ik zei, dat helpt niet hoor :lol: Toen wilden ze het weghalen, nog meer pijn, rook je een branderig iets (ze verdampen het met warm/heet water) en daar werd jo niet goed van. Dus hij weggebracht door vpk en die kwam later bij mij zitten.

Toen het eenmaal klaar was nog ff over de nieuwe auto gepraat en mezelf weer aangekleed. Lag helemaal te trillen. Nog ff daar kopje thee op die afdeling en toen richting restaurant, cola light met lekkere muffin.

Nu ff chips gepakt, misschien dat ik van wat zout wat minder ga trillen.

Nu nog erg zeurend gevoel, beetje weeënachtig.

Gelukkig is het voorbij, volgens de gyn (koops) kon het best zijn dat die poliep in de weg zat.

vandaag en morgen rustig aan doen.

Gelukkig heb je het achter de rug, klinkt echt niet fijn zeg :?

:hug: :hug: :hug: hopelijk voel je je gauw beter.



:-*

Gelukkig heb je het achter de rug.



( mag ik vragen waar je woont? ivm met dokter Koops :angel: )

Gadverdarrie… :shock: Wat een ingreep zeg!! :shock: :shock:



Gelukkig is het achter de rug, maar zoiets wens je niemand toe…!! :hug: :hug:



:-*

hey meid zie dit nu pas :frowning:



wat een nare ingreep zeg :frowning: heb je van te voren geen pijnstilling in mogen nemen ?? gelukkig is die poliep nu weg en hoop dat je snel zwanger mag worden :wink:

Wat klinkt het naar, die ingreep. Snap niet zo goed waarom dat niet met een roesje ofzo gebeurd.



Gelukkig heb je het achter de rug! :hug:

Beterschap!

Laat je maar lekker in de watten leggen.

vantevoren en nu naproxen, nu is het goed te doen! Wat zeurende krampende pijn.

Wat een nare ingreep :frowning: Hoe voel je je nu? Hopelijk is het zeurende gevoel weg getrokken? Probeer nog wel rustig aan te doen en aan te sterken, het is niet niks… :hug: