polen in de straat

@Mamalien wrote:

[





Ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen dat ook sinds Pim eigenlijk alles zo snel discriminatie wordt genoemd :roll: .

.






Je haalt me de woorden uit de mond. Zo kun je het ook bekijken. Daar erger ik me pas aan.



Ik snap eigenlijk ook niet waarom Pim etc erbij word gehaald eerlijk gezegt. Krijg je weer een hele andere discussie van. En word het alleen maar erger. Die hebben hier helemaal niks mee te maken vind ik.



Mensen waren altijd al zo. Alleen nu durven ze meer. En word het alleen maar gezegt. Eerst hielden ze hun mond en durfden ze niet. Is dat dan goed? Moet je je mond dan houden dan hoe je erover denkt? Moet je al bang zijn dan als je iets al verkeerd zegt? Omdat Precies wat Mamalien zegt al weer voor discriminatie word gezien.? Tuulk kun je te ver gaan en onrespectvol brengen. Maar je kunt ook te ver gaan als je iemand al gauw beschuldigt van dicriminatie. Ik ben al bang als ik dit er zo op zet dat dit al voor dicriminatie word gezien. Dat bedoel ik nou.



Ben het met de rest ook eens. Ik zou gewoon even afwachten. Als ze dan nog voor overlast zorgen kun je er pas werk van maken.

nogmaals… ik heb niks tegen polen of andere buitenlanders… maar wel tegen de manier waarop ze worden uitgebuit en in een huis gestopt worden!! echt waar…

maar blijkbaar komt dat niet over…K ben er me zeeer van bewust wat deze mensen allemaal voro werk verzetten, aangezien ik zelf met ze heb gewerkt!

Sorry maar ik reageer niet RAAR :think:



Vind je titel niet gepast !

En je reactie al helemaal niet !

Maar ieder zijn eigen mening !

@Gab wrote:

Sorry maar ik reageer niet RAAR :think:



Vind je titel niet gepast !

En je reactie al helemaal niet !

Maar ieder zijn eigen mening !






Allereerst was het niet mijn topic, dus ook niet mijn titel…

En absoluut ieder zijn mening… maar je had zulke rare vergelijkingen… :think:

Nou ja goed, je bent zwanger :silenced: … ik vergeef het je… :mrgreen:

Is een grapje he, die laatste zin… :angel:

@faizaa wrote:

Is een grapje he, die laatste zin… :angel:




Hety is mijn favoriete excuus. “Ik kan het niet helpen…ik ben zwanger!” Ik heb 9 weken de tijd om een nieuw excus te vinden… :think:

:lol: :lol: :lol:

@Nefarious wrote:

@faizaa wrote:
Is een grapje he, die laatste zin… :angel:




Hety is mijn favoriete excuus. “Ik kan het niet helpen…ik ben zwanger!” Ik heb 9 weken de tijd om een nieuw excus te vinden… :think:

:lol: :lol: :lol:






Deed ik ook altijd… :mrgreen: als ik fel uit de hoek kwam of lomp dan zei ik: IK BEN ZWANGER :hand: :mrgreen:

Ach Nef, na die tijd kun je nog altijd zeggen: hey, ik ben het ONTZWANGEREN… :snooty: :snooty: :snooty:

@faizaa wrote:

@Nefarious wrote:
@faizaa wrote:
Is een grapje he, die laatste zin… :angel:




Hety is mijn favoriete excuus. “Ik kan het niet helpen…ik ben zwanger!” Ik heb 9 weken de tijd om een nieuw excus te vinden… :think:

:lol: :lol: :lol:






Deed ik ook altijd… :mrgreen: als ik fel uit de hoek kwam of lomp dan zei ik: IK BEN ZWANGER :hand: :mrgreen:

Ach Nef, na die tijd kun je nog altijd zeggen: hey, ik ben het ONTZWANGEREN… :snooty: :snooty: :snooty:


Ik weet niet hoeveel mijn man en zoon nog kunnen hebben. :think: Als ik na het zwangeren ook nog ga ontzwangeren heb ik denk ik snel een muiterij op handen! :shifty:

@Nefarious wrote:

@faizaa wrote:
@Nefarious wrote:
@faizaa wrote:
Is een grapje he, die laatste zin… :angel:




Hety is mijn favoriete excuus. “Ik kan het niet helpen…ik ben zwanger!” Ik heb 9 weken de tijd om een nieuw excus te vinden… :think:

:lol: :lol: :lol:






Deed ik ook altijd… :mrgreen: als ik fel uit de hoek kwam of lomp dan zei ik: IK BEN ZWANGER :hand: :mrgreen:

Ach Nef, na die tijd kun je nog altijd zeggen: hey, ik ben het ONTZWANGEREN… :snooty: :snooty: :snooty:


Ik weet niet hoeveel mijn man en zoon nog kunnen hebben. :think: Als ik na het zwangeren ook nog ga ontzwangeren heb ik denk ik snel een muiterij op handen! :shifty:






Is toch niet JOUW schuld… :wink: blame it on the hormones… (hoe is dat gespeld trouwens? :angel: )

@karin wrote:

@Annaatje wrote:
Karin, welke wijk zit je dan in Almelo? :think:




Kerkelanden. Typ maar is in Google. We zijn dat nu niet meer. Er zijn al wat verbeteringen. Maar dan nog. Ik ben bang dat wij nooit van ons huis af komen.



Ik schaamde altijd om het te zeggen . Maar nu heb ik er wel sch**t aan hoor.



Ik moet me ook altijd verdedigen als ik zeg ik woon op de Kerkelanden.

Het staat hier niet zo goed beschreven. Waar wij wonen is nog te doen hoor. En aardig netjes. Maar achter ons. Wij willen ook daarom weg. Maar ook omdat we in een drukke straat wonen. Niet echt kindvriendelijk.




toen ik je berichtje las een wijk in almelo ging bij mij gelijk al het belletje kerkelanden rinkelen…die wijk staat idd enorm slecht bekent…ik kan me dus voorstellen dat je je huis aan geen mens kwijt raakt.maar tis wel kut voor jullie…



jullie kunnen trouwens wel zo enorm over haar heen gaan vallen,maar ze heeft wel gewoon gelijk !! als een of andere directeur daar de zooi opkoopt om in elk huis polen in te zetten en dit gaat idd met vele tegelijk want de man wil er alleen maar grof en grof aan verdienen…dan gaat het echt wel overlast opbrengen…leer mij ook polen kennen.sorry voor degene die het zo op ze heeft zitten,maar ik dus niet sorry.de waarde van je huis zal idd gaan kelderen dus wat ik zou doen als ik jou was.is zo snel mogelijk je huis te koop zetten en verhuizen…

ik heb ook een tijd op een vakantie park gezeten waar ook alle huisjes werden opgekocht door een uitzendburo…menn wat een geauwehoer en een gedoe met die lui…je moest echt niets laten slingeren want dan was het gewoon weg…fietsen alles…en die mensen hadden echt de nieuwste van de nieuwste scooters bij hun huisje staan !! hoe kwamen ze daar aan? dat hebben ze niet bij elkaar gewerkt hoor…ze verdienen echt bar slecht in ned.en ze worden aan alle kanten zo enorm uitgemolken en dat weten ze ook heel goed…dus pakken ze gewoon dingen die niet van ze zijn.niet allemaal natuurlijk maar hier heb je echt heel veel verrotte appels bij zitten helaas.dus ik zou het aanvechten of verhuizen…



en het kan me werkelijk geen barst schelen als er nu mensen over me heen gaan vallen…ik weet dat het de waarheid is die ik spreek.



toedelsss :smiley:

@faizaa wrote:

@Nefarious wrote:
@faizaa wrote:
@Nefarious wrote:
@faizaa wrote:
Is een grapje he, die laatste zin… :angel:




Hety is mijn favoriete excuus. “Ik kan het niet helpen…ik ben zwanger!” Ik heb 9 weken de tijd om een nieuw excus te vinden… :think:

:lol: :lol: :lol:






Deed ik ook altijd… :mrgreen: als ik fel uit de hoek kwam of lomp dan zei ik: IK BEN ZWANGER :hand: :mrgreen:

Ach Nef, na die tijd kun je nog altijd zeggen: hey, ik ben het ONTZWANGEREN… :snooty: :snooty: :snooty:


Ik weet niet hoeveel mijn man en zoon nog kunnen hebben. :think: Als ik na het zwangeren ook nog ga ontzwangeren heb ik denk ik snel een muiterij op handen! :shifty:






Is toch niet JOUW schuld… :wink: blame it on the hormones… (hoe is dat gespeld trouwens? :angel: )


Je had het goed, hormones. :thumbup: :thumbup:

@merel33 wrote:

@karin wrote:
@Annaatje wrote:
Karin, welke wijk zit je dan in Almelo? :think:




Kerkelanden. Typ maar is in Google. We zijn dat nu niet meer. Er zijn al wat verbeteringen. Maar dan nog. Ik ben bang dat wij nooit van ons huis af komen.



Ik schaamde altijd om het te zeggen . Maar nu heb ik er wel sch**t aan hoor.



Ik moet me ook altijd verdedigen als ik zeg ik woon op de Kerkelanden.

Het staat hier niet zo goed beschreven. Waar wij wonen is nog te doen hoor. En aardig netjes. Maar achter ons. Wij willen ook daarom weg. Maar ook omdat we in een drukke straat wonen. Niet echt kindvriendelijk.




toen ik je berichtje las een wijk in almelo ging bij mij gelijk al het belletje kerkelanden rinkelen…die wijk staat idd enorm slecht bekent…ik kan me dus voorstellen dat je je huis aan geen mens kwijt raakt.maar tis wel niet met vleeswaren smijten voor jullie…



jullie kunnen trouwens wel zo enorm over haar heen gaan vallen,maar ze heeft wel gewoon gelijk !! als een of andere directeur daar de zooi opkoopt om in elk huis polen in te zetten en dit gaat idd met vele tegelijk want de man wil er alleen maar grof en grof aan verdienen…dan gaat het echt wel overlast opbrengen…leer mij ook polen kennen.sorry voor degene die het zo op ze heeft zitten,maar ik dus niet sorry.de waarde van je huis zal idd gaan kelderen dus wat ik zou doen als ik jou was.is zo snel mogelijk je huis te koop zetten en verhuizen…

ik heb ook een tijd op een vakantie park gezeten waar ook alle huisjes werden opgekocht door een uitzendburo…menn wat een geauwehoer en een gedoe met die lui…je moest echt niets laten slingeren want dan was het gewoon weg…fietsen alles…en die mensen hadden echt de nieuwste van de nieuwste scooters bij hun huisje staan !! hoe kwamen ze daar aan? dat hebben ze niet bij elkaar gewerkt hoor…ze verdienen echt bar slecht in ned.en ze worden aan alle kanten zo enorm uitgemolken en dat weten ze ook heel goed…dus pakken ze gewoon dingen die niet van ze zijn.niet allemaal natuurlijk maar hier heb je echt heel veel verrotte appels bij zitten helaas.dus ik zou het aanvechten of verhuizen…



en het kan me werkelijk geen barst schelen als er nu mensen over me heen gaan vallen…ik weet dat het de waarheid is die ik spreek.



toedelsss :smiley:




Dit kan wel,maar owee ls er iemand zou zeggen dat er Joden, Christenen of Turken in dat huis terecht komen. Waar zit in hemelsnaam het verschil???Jeetje wat discriminerend…En dat argument van ze verdienen niet veel en toch scooters? Wel eens nagedacht over het feit dat ze weinig tot geen vaste lasten hebben?

Goh het probleem verschuift zich nu van de Turken naar de Polen. WIe weet zijn over een tijdje de Belgen aan de beurt…

En DE waarheid???Zou je daarvan willen maken JOUW waarheid?

@Soleil wrote:

@merel33 wrote:
@karin wrote:
@Annaatje wrote:
Karin, welke wijk zit je dan in Almelo? :think:




Kerkelanden. Typ maar is in Google. We zijn dat nu niet meer. Er zijn al wat verbeteringen. Maar dan nog. Ik ben bang dat wij nooit van ons huis af komen.



Ik schaamde altijd om het te zeggen . Maar nu heb ik er wel sch**t aan hoor.



Ik moet me ook altijd verdedigen als ik zeg ik woon op de Kerkelanden.

Het staat hier niet zo goed beschreven. Waar wij wonen is nog te doen hoor. En aardig netjes. Maar achter ons. Wij willen ook daarom weg. Maar ook omdat we in een drukke straat wonen. Niet echt kindvriendelijk.




toen ik je berichtje las een wijk in almelo ging bij mij gelijk al het belletje kerkelanden rinkelen…die wijk staat idd enorm slecht bekent…ik kan me dus voorstellen dat je je huis aan geen mens kwijt raakt.maar tis wel niet met vleeswaren smijten voor jullie…



jullie kunnen trouwens wel zo enorm over haar heen gaan vallen,maar ze heeft wel gewoon gelijk !! als een of andere directeur daar de zooi opkoopt om in elk huis polen in te zetten en dit gaat idd met vele tegelijk want de man wil er alleen maar grof en grof aan verdienen…dan gaat het echt wel overlast opbrengen…leer mij ook polen kennen.sorry voor degene die het zo op ze heeft zitten,maar ik dus niet sorry.de waarde van je huis zal idd gaan kelderen dus wat ik zou doen als ik jou was.is zo snel mogelijk je huis te koop zetten en verhuizen…

ik heb ook een tijd op een vakantie park gezeten waar ook alle huisjes werden opgekocht door een uitzendburo…menn wat een geauwehoer en een gedoe met die lui…je moest echt niets laten slingeren want dan was het gewoon weg…fietsen alles…en die mensen hadden echt de nieuwste van de nieuwste scooters bij hun huisje staan !! hoe kwamen ze daar aan? dat hebben ze niet bij elkaar gewerkt hoor…ze verdienen echt bar slecht in ned.en ze worden aan alle kanten zo enorm uitgemolken en dat weten ze ook heel goed…dus pakken ze gewoon dingen die niet van ze zijn.niet allemaal natuurlijk maar hier heb je echt heel veel verrotte appels bij zitten helaas.dus ik zou het aanvechten of verhuizen…



en het kan me werkelijk geen barst schelen als er nu mensen over me heen gaan vallen…ik weet dat het de waarheid is die ik spreek.



toedelsss :smiley:




Dit kan wel,maar owee ls er iemand zou zeggen dat er Joden, Christenen of Turken in dat huis terecht komen. Waar zit in hemelsnaam het verschil???Jeetje wat discriminerend…En dat argument van ze verdienen niet veel en toch scooters? Wel eens nagedacht over het feit dat ze weinig tot geen vaste lasten hebben?

Goh het probleem verschuift zich nu van de Turken naar de Polen. WIe weet zijn over een tijdje de Belgen aan de beurt…

En DE waarheid???Zou je daarvan willen maken JOUW waarheid?




Ik heb al eerder gemerkt dat polen de nieuwe “minderheden” zijn. En ik kan heel slecht tegen dit soort uitspraken.

DE waarheid… Eng. En gevaarlijk.



Ik heb ook eens een week op een bungalowpark gezeten waar Polen zaten en we hadden het erg gezellig. Ik ben in Polen belazerd door een ober die Pavel heette, maar dat gebeurde ook in India en eveneens in Parijs.



Fijn dat er Polen zijn. Want wie gaat anders dat werk doen he. Nederlanders vinden het te min.



En zo begon het jaren geleden ook met andere culturen. Die worden nu ook zo gewaardeerd :roll:



Ik kan hier gewoon slecht tegen merk ik :?

Als huizenmarkten dalen door de komst van Polen in dit geval komt dat niet door de polen of buitenlanders an sich maar de maatschappij die zich er als schapen een mening over hebben…



Vind het altijd interessant dat mensen met een voorbeeld komen en dan denken dat het voor iedereen zo geldt.



Dat geldt dus in deze discussie voor Gab die zegt dat haar poolse vriendin heel hard werkt (doen ze vast niet allemaal)



En Merel die zegt dat ‘die lui’ stelen en er altijd geouwehoer over is…(doen ze ook niet vast allemaal)



Lekker over een kam scheren die hap. Zowel in het positieve als het negatieve…



:roll:

@Marlous wrote:

Als huizenmarkten dalen door de komst van Polen in dit geval komt dat niet door de polen of buitenlanders an sich maar de maatschappij die zich er als schapen een mening over hebben…



Vind het altijd interessant dat mensen met een voorbeeld komen en dan denken dat het voor iedereen zo geldt.



Dat geldt dus in deze discussie voor Gab die zegt dat haar poolse vriendin heel hard werkt (doen ze vast niet allemaal)



En Merel die zegt dat ‘die lui’ stelen en er altijd geouwehoer over is…(doen ze ook niet vast allemaal)



Lekker over een kam scheren die hap. Zowel in het positieve als het negatieve…



:roll:




Dat bedoelde ik denk ik ook te zeggen met dat ik het gezellig had met polen en eveneens door ze belazerd ben :wink:
Soleil wrote:
[
Goh het probleem verschuift zich nu van de Turken naar de Polen. WIe weet zijn over een tijdje de Belgen aan de beurt.....
quote]

Dat is niet helemaal waar het ligt ook aan de mentaliteit van de mens. Je hebt dat gewoon bij bepaalde bevolkingsgroepen. De een helemaal niet en bij de ander dus wel. Kun je me dan zeggen waarom men niet klaagt over Chinezen :think:

@karin wrote:

@Annaatje wrote:
Karin, welke wijk zit je dan in Almelo? :think:




Kerkelanden. Typ maar is in Google. We zijn dat nu niet meer. Er zijn al wat verbeteringen. Maar dan nog. Ik ben bang dat wij nooit van ons huis af komen.



Ik schaamde altijd om het te zeggen . Maar nu heb ik er wel sch**t aan hoor.



Ik moet me ook altijd verdedigen als ik zeg ik woon op de Kerkelanden.

Het staat hier niet zo goed beschreven. Waar wij wonen is nog te doen hoor. En aardig netjes. Maar achter ons. Wij willen ook daarom weg. Maar ook omdat we in een drukke straat wonen. Niet echt kindvriendelijk.




Toen je had over achterstandswijk, was eerste wat ik dacht Kerkelanden.

Is inderdaad niet een al te beste buurt :oops:

Ik was postbode in Almelo, maar de wijk Kerkelanden mocht ik niet, omdat het niet zo’n fijne wijk is.



En idd, meid, gewoon schijt aan hebben aan wat andere mensen er van denken!! Als jij je daar toch prettig voelt, en jullie hebben het er verder naar je zin! :thumbup: Dat is het belangrijkste! :-*

@lydia wrote:

[



Fijn dat er Polen zijn. Want wie gaat anders dat werk doen he. Nederlanders vinden het te min.


Nou dan ligt dat aan de staat niet aan ons. Dan moeten ze maar strenger optreden om dan de uitkering te korten als wij nederlanders dat werk niet willen doen. Klaar. Er zijn zat luie mensen in Nederland die geen flikker doen hier. En maar uitkering trekken. En de staat leert niet van de fouten die ze al gemaakt hebben.

Quote functioneel gemaakt.

@Annaatje wrote:

@karin wrote:
@Annaatje wrote:
Karin, welke wijk zit je dan in Almelo? :think:




Kerkelanden. Typ maar is in Google. We zijn dat nu niet meer. Er zijn al wat verbeteringen. Maar dan nog. Ik ben bang dat wij nooit van ons huis af komen.



Ik schaamde altijd om het te zeggen . Maar nu heb ik er wel sch**t aan hoor.



Ik moet me ook altijd verdedigen als ik zeg ik woon op de Kerkelanden.

Het staat hier niet zo goed beschreven. Waar wij wonen is nog te doen hoor. En aardig netjes. Maar achter ons. Wij willen ook daarom weg. Maar ook omdat we in een drukke straat wonen. Niet echt kindvriendelijk.




Toen je had over achterstandswijk, was eerste wat ik dacht Kerkelanden.

Is inderdaad niet een al te beste buurt :oops:

Ik was postbode in Almelo, maar de wijk Kerkelanden mocht ik niet, omdat het niet zo’n fijne wijk is.



En idd, meid, gewoon schijt aan hebben aan wat andere mensen er van denken!! Als jij je daar toch prettig voelt, en jullie hebben het er verder naar je zin! :thumbup: Dat is het belangrijkste! :-




:- Ja ik heb niets teveel gezegt he. Kijk waar ik woon kan nog wel hoor. Met zn tweeeen ja. Ja nu we kinderen hebben ga je anders denken. Ze gaan straks op de fiets etc. Kun je ze niet meer binnen laten he.



Nu maar hopen dat het word verkocht.

De topic startster betreurt haar ongelukkige woordkeuze. Zij verzekerde ons het niet zo bedoelen.



Om verdere discussie die niet echt relevant is te voorkomen is het topic op verzoek gesloten.