Poes is zwanger! upd pag6

Ja showen die buk :inlove: :mrgreen:

Ik reageer, vertel later meer maar de eerste is geboren!



Ware babyboom hier dus!

wauw geweldig!!!



en jij ook gefeliciteerd he met je meisje!!!

Geniet ervan :inlove: :inlove: :inlove:



Hoe hebben jullie het zo uit kunnnen kienen :lol: :lol:



:-*

Dubbel proficiat :dance:



Extra druk met jullie eigen meid en een poezenbeest dat aan het bevallen is. Jullie voelen elkaar in elk geval goed aan :lol:

Inmiddels zijn we 3 kittend rijker hadden er 6 moeten wezen…

Ze is vanmorgen bevallen dmv keizersnede, haar baarmoeder is verwijderd…

Ze bleef op 1 kitten persen… Die bij de keizersnede misvormd was, net als 2 andere… Die hebben dusdanig weinig ruimte gehad dat ze niet uitzagen als kittend, het was rot van binnen, en ons lieve pukje had het zelf bijna niet overleefd…

Ze is niet geschikt om zwanger te zijn, maar een mama is ze 100% ze waakt en zo lief dat als een van de kidss gaat huilen zij aankomt…

Nu is ze thuis, maar ze is nog niet zichzelf het is een wonder dat er 3 lleven, waarvan nog groter wonder dat ze de eerste zelf op de wereld heeft gebracht…



Ben trots op ons Pukje, blij echt super blij dat ze leeft…

helaas heb ik dat ook een keer meegemaakt met 1 van mijn poezen

is echt heel naar

weet je ook niet van te voren

:hug:

Hopelijk gaat het snel beter met de lieve poes en de kleintjes! (en natuurlijk proficiat met alle geboortes :-))

jeetje sweet flinke bonk met hormonen daar bij jullie dus :mrgreen:



Wat verdrietig dat het met poes en de bevalling allemaal zo naar is gelopen. Lijkt me ook voor jou, net net net bevallen allemaal nogal wat om erbij te krijgen…

@fiep klophout wrote:

jeetje sweet flinke bonk met hormonen daar bij jullie dus :mrgreen:



Wat verdrietig dat het met poes en de bevalling allemaal zo naar is gelopen. Lijkt me ook voor jou, net net net bevallen allemaal nogal wat om erbij te krijgen…




Ja mijn dag was dus best rot, emotioneel, oa door dit kraamtranen, moe zijn…



Als we van te voren wisten wat er gebeuren zou, waren we nu ook niet 600€ armer…

Ach wat verdrietig, gelukkig heeft mammapoes het overleefd.



Tja die dierenarts kosten dat is wat mij tegenhoudt om met Minoes een nestje te maken.

Als er wat is dan moet ze toch naar een dierenarts en 600 euro dat is een heleboel geld.



Veel plezier met de 3 kittens die je wel hebt, doen ze het goed?

Trouwens 6 kittens voor een eerste nestje is toch ook wel een heleboel of niet?



:-* :hug:

6 kittens is veel idd, te veel… :cry: , helaas is vanmorgen de zwakste overleden. We hadden het eigenlijk al verwacht, gister met bijvoeden weigerde hij al, en leek al zwak, vanmorgen reageerde hij niet meer op mama kat, toen ze de kittens verplaatste, en zij mauwde, kreeg helemaal geen contact, en ze liet hem dus achter, geprobeerd nog te redden, maar hij was zoo zwak, dat hij niet meer op kon brengen te eten enz, heel verdrietig, Pukje was ook erg van slag er door.



De andere 2 doen het perfect, en komen echt aan.

Het zou oorspronkelijk geen 600 euro kosten overigens, ze zou gesterriliseerd worden en een keizersnede, maar door vele complicaties…

(Haar baarmoeder was aan het rotten, tevens ook 1 van de misvormde kittens, het stonk echt gigantisch zo erg dat het in de operatiekamer ruim 4 uur heeft gestonken… we hadden geluk dat de baarmoeder nog niet door was, en dus niets in de buik is gekomen, en dat er geen afval in haar bloed is gekomen, het bijvoeden, het heeeeeel veeeeel medicijnen die pukje krijgt, en bijvoeding… kwam dus aardig bedrag uit.)



Godzijdank werden we gebeld net, en hebben ze ons nu gematst, niet dat we het niet kunnen betalen, maar omdat wij, en ook zij dachten dat het ‘maar’ 200 euro ging kosten vanwege de sterrilisatie en keizersnede, hebben ze het bedrag naar 300 euro gebracht, en de helft niet opgeschreven…

Dat is super netjes van de DA :thumbup:





Vind 600 euro nog al een bedrag jeutje :shock:

vind het ook netjes maar staat ze ook goed.

het is natuurlijk je eigen keus op het eind maar het was wel hun tip om haar te laten dekken.

die tip is ook nog eens achterhaalt en die tip zou jou nu mooi 600,- kosten.

En heeft je bijna je poes gekost.

jeetje wat verdrietig voor de poes en de kittens die het niet overleeft hebben.



kan me voorstellen dat je opdit moment erg emotioneel word anders ook wel maar met al je eigenhormonen opdit moment komt het nog erger binnen.



sterkte.

achh arme poes… gelukkig heeft ze in elk geval nog 2 kittens… hopelijk knapt ze snel op!

Enne jij ook :wink:

Arm poezenbeest zeg, wat heeft ze allemaal doorstaan… :hug:



Jij zelf ook gefeliciteerd met je kleine prinses :inlove:

mooie naam ook :inlove: :thumbup:





erg schappelijk ook van de dierenarts :thumbup:



Heb je foto van je poes en kittens :angel:

Foto’s maak ik morgen als jullie nog interesse hebben :angel:



Puk is hersteld, groeit ook weer haar op haar buikje… Kittens worden al groot 1 heeft oogjes open… :inlove: op aanraden van da laten we ze wel langer bij puk. Wanneer moeten ze ander voer erbij??

kheb eens ergens gelezen dat het goed is voor de kittens om tot 12 weken ongeveer bij de moeder te blijven, zodat ze leren van mama poes wat wel en niet mag.

mijn kat kwam met 7/8 weken al weg bij de moederpoes, en heeft het eerste jaar constant gesabbelt bij ons, en was ook heel stout :twisted: :lol: en het schijnt voor hun hele ontwikkeling ook goed te zijn dat ze tot 12 weken de kans hebben om af en toe nog eventjes te drinken bij mama







Gefeliciteerd met de kleine poesjes!

@Sweet-Love wrote:

Foto’s maak ik morgen als jullie nog interesse hebben :angel:




Hoe kun je dat nou vragen?????? TUURLIJK willen we foto's zien van babypoesjes :inlove: :inlove:

Wat fijn dat het goed gaat met Puk, geniet er lekker van, met die babyboom daar.

Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met JOUW kleintje!!!!