Zit ik net in de tuin komt me poes een dood babyeendje brengen ik weet dat het de natuur is en het haar instinkt is maar
een muis prima ( :oops: )
maar een klein geel eendje heb het in de kliko gedaan zodat ie het in ieder geval niet op gaat eten.
arme mama eend en arm klein geel eendje
aahhh wat zielig zeg…
Daarom al zou ik nooit een kat/poes willen hebben/
Om dat soort dingen ik zou dan kwaad worden op me poes terwijl dat beestje erin principe ook niets aan kan doen.
aaaah wat zielig :hug:
zielig he het is de natuur maar toch
zo had ik vorig jaar nog geen jonge eendjes gezien en ik rijd uit me werk naar huis toe een hele lange rij met eendjes :inlove: had de laatste niet gezien en die had ik onder de auto
voelde me zo schuldig :oops:
aaahhhh zielig , maar het beestje kan er vrij weinig aan doen hè…'t is de natuur
Maus vangt af en toe wel eens muisjes, vind ik ook zo zielig…Maus weet dat want hij vlucht altijd snel onder tafel :oops: , ben namelijk wel een boos geworden :shifty: hahaha (ik weet dat ik hem eigenlijk moet ‘belonen’ voor zijn bijdrage maar dat lukte me ff niet 8) )
Gossie, altijd sneu…
Ik zit hier met een rode kop, omdat ik niet hardop kan lachen…
Ik dacht echt dat er stond:
Poes brengt dood badeendje :eh: :lol: Vandaar dat ik meteen het topic opende, dát wil ik zien 8)
@Nicje wrote:
Gossie, altijd sneu…
Ik zit hier met een rode kop, omdat ik niet hardop kan lachen…
Ik dacht echt dat er stond:
Poes brengt dood badeendje :eh: :lol: Vandaar dat ik meteen het topic opende, dát wil ik zien 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zielig hoor, zo’n lief klein, zacht fluffy, schattig, ienie mini, piep klein baby eendje, weggerukt bij haar moeder om verslonden te worden door een roofkat :naughty:
OF:
Hij werd aangevallen door een kudde vreselijk moordlustige bloedorstige honden, en jouw kat is er tussen gesprongen en heeft het babyeendje gered, mee genomen naar jou om te reanimeren, maar de hulp kwam te laat! Dus eigenlijk is jouw kat een HELD :inlove:
helpt dat wat?
:lol: haha wat een reddingsactie :thumbup:
@roosje83 wrote:
:lol: haha wat een reddingsactie :thumbup:
Ja hè, en ook zo dapper :thumbup: IK weet niet of ik mijn leven zo zou wagen voor een babyeendje!

hahahaa
heel dapper :dance:
ach gos…zo’n klein pluisje…
Gelukkig telt mama eend niet verder dan 2
Poezencourant
Nieuwegein, dinsdag 21 april 2009:
Heldhaftige kat redt met gevaar voor eigen leven een babybadeendje uit de poten van een kudde moordlustige bloedorstige honden.
Het kleine, zachte, fluffy, schattige, ienie mini, piep kleine baby eendje werd ter nauwernood gered. Maar helaas op weg naar medische hulp is het eendje overleden.
Uit ooggetuigenverslag blijkt dat de actie van de kat niet in dank werd afgenomen door de eigenaar en eindigde tot overmaat van ramp het eendje ook nog in de container.
Een onderzoek wordt nog ingesteld.
Whoahahaha Nicje :lol: :lol:
Is een grapje he, natuurlijk heb je goed gehandeld, anders gaat de poes er nog met het kleintje vandoor…
Beetje bijgekomen?
Ik doe heel stoer nu, maar ik zou mijn ogen niet droog houden waarschijnlijk… :shifty: :roll:
Zie je wel, de feiten liegen niet :mrgreen: Als het al de krant heeft gehaald!
Vinden jullie ook niet dat de hulp heeft gefaald en dat deze hulpinstantie in de vorm van een kok mama, taakstraf moet krijgen? ik stel voor: klaar over voor eendjes zodat ze veilig de weg over kunnen!
Maar nogmaals een
voor de heldhaftige kat!
Och lieverd, steken we ook nog de draak bij je traumatische ervaring van vandaag!
Hopelijk kun je onze oppepper wel waarderen Je weet dat we een grapje maken he! :-*
dank jullie wel ik lig in een deuk :mrgreen:
ga vanavond f aan hub laten lezen :lol:
:lol:
:lol: