Ik ben met Britt begonnen met zindelijkheidstraining (ze vroeg een week geleden zelf of ze op de “C”(wc) mocht en dat gaat harstikke goed.Overdag heeft ze geen luier om,alleen in bed en als we weggaan en ze doet verder alle plasjes op de wc of potje.Deze week ga ik haar ook buitenshuis geen luier meer om doen…best spannend maar dat zal best goed komen.
Alleen het volgende is het geval,ze wil NIET poepen op het potje of de wc,ze vraagt dan om een luier.Ze doet ook echt niks op de wc ze weigerd…zodra ze haar luier om heeft poept ze bijna gelijk.Als ik haar geen luier om doe poept ze gewoon in haar onderbroek.
iemand nog tips over hoe dat te veranderen?Of moet ik gewoon geduld hebben :mrgreen:
O wat knap van Britt zeg…
Nee,ik heb nog geen ervaring wat poepen betreft.
Job was overdag helemaal zindelijk en sinds 2 weken 's nachts ook !
Nu Ynske nog !
Succes ermee !!!
Gr josien
heel veel kinderen hebben dat
ik zou zelf haar een luier geven als ze daarom vraagt.
je kan wel afspreken, dat ze dan zelf de luier uit en wegggooit.
het komt vanzelf wel dat ze wel naar de wc wil als ze moet poepen
ja ze zegt wel dat ze wil poepen op de wc,maar als ze er dan zit dan gebeurt er niks…ja een plasje en als ze dan toch echt moet poepen zegt ze…poepen luier.haha je hoort het nu idd vaker als ik er op let…zal vanzelf komen…hoop ik :mrgreen:
Hahaha…die Britt!
Kan Bart nog een voorbeeld aan nemen. Ik ben nog niet eens begonnen. Wel eens uit speelsheid op de toiletverkleiner/potje gezet, maar meneer weet hoe snel hij eraf moet springen. Wel vind hij het het allemaal bere-intressant wat er op de WC gebeurd en wil dus steeds met papa of mama mee…
Ach van het voorjaar als het lekkere weer aanbreekt…dan krijgt hij gewone onderbroekjes aan en dan zal het verlangen om naar de WC te gaan vanzelf wel komen.
Nou Loekie ikw as ook nergens aan begonnen hoor hahaha.