Plopsaland 'streng' ?

We willen morgen naar plopsaland rijden, maar nu zie ik dat je in de meeste attracties 96 centimeter moet zijn. Zonder schoentjes is ze 92 centimeter. Maar doen ze echt zo moeilijk over die paar centimeter ?

Anders vind ik het zonde om er heen te rijden, als ze toch nergens in mag… :think:

ja dat doen ze echt!

wij zijn van der zomer geweest en het was heel leuk maar ons mannetje was onder de 86 cm en mocht met ons nergens in :evil:

Als ze niet streng hierop zijn hoeven ze ook geen regels te hanteren. Wat heeft het dan voor zin. Die zijn toch voor de veiligheid en niet zomaar ingevoerd.

@hendrika wrote:

ja dat doen ze echt!

wij zijn van der zomer geweest en het was heel leuk maar ons mannetje was onder de 86 cm en mocht met ons nergens in :evil:

Ja maar 10 cm is natuurlijk wel iets anders dan 4cm.

Ik vind niet dat ze in jouw geval streng zijn geweest.

Met schoentjes zal ze dan wel 96 cm zijn dus lijkt mij dat ze gewoon ook in de grotere atracties kan.

@Madre wrote:

@hendrika wrote:
ja dat doen ze echt!

nee dat snap ik maar onze jongste was iets van 83 cm en vanaf 86 cm mogen kindjes in sommige dingen onder begeleiding van ouders maar zelf dit mocht hij niet door zn allergie heeft ie een groei storing toen wij heen zijn geweest was hij al bijna 2 jaar en mocht helaas nergens samen met ons in :evil:

Ze meten met schoenen aan, dus als ze met schoenen 96 cm is, is het goed. Als ze dat niet redt, zal ze er ook niet in mogen, want ze zijn idd streng.

maar ook voor de kleinere kindjes vond ik het heel leuk, samen met papa en mama mogen ze er al snel wél in hoor!

Ze is 93 centimeter met schoenen :think:

@romata wrote:

hakken aandoen :mrgreen:

Dan vrees ik ervoor hoor. Kaylee was 1.03 toen wij gegaan zijn (afgelopen september) en ze werd echt wel elke keer gemeten toen ze ergens in wilde.

Maar volgens mij mag ze dan in best veel dingen wel met begeleiding, alleen dingen zoals de achtbaan en de vuurtoren mag ze dan niet in…

@Cariska wrote:

@romata wrote:

hakken aandoen :mrgreen:

Daar zat ik ook al aan te denken :mrgreen:

wij zijn met tl ook al 2 keer in plopsaland geweest (coevorden) en ze mag echt wel in veel dingen hoor! Geloof dat ze in 4 dingen niet mag ofzo, de rest wel, alleen of met ouders.

@Vicky wrote:

Dan vrees ik ervoor hoor. Kaylee was 1.03 toen wij gegaan zijn (afgelopen september) en ze werd echt wel elke keer gemeten toen ze ergens in wilde.

Maar volgens mij mag ze dan in best veel dingen wel met begeleiding, alleen dingen zoals de achtbaan en de vuurtoren mag ze dan niet in…

Wij zijn al 2 keer in coo geweest en daar krijg je dus een bandje om met bepaalde kleur. Hier wordt niet steeds gemeten maar gewoon naar de kleur gekeken.

@hendrika wrote:

@Madre wrote:
@hendrika wrote:
ja dat doen ze echt!

nee dat snap ik maar onze jongste was iets van 83 cm en vanaf 86 cm mogen kindjes in sommige dingen onder begeleiding van ouders maar zelf dit mocht hij niet door zn allergie heeft ie een groei storing toen wij heen zijn geweest was hij al bijna 2 jaar en mocht helaas nergens samen met ons in :evil:

Ja dat is heel flauw, maar daar kan zo'n park natuurlijk niet aan doen. Dat je zoontje een groeistoornis heeft. Zij houden zich gewoon aan de regels. Dat heeft verder niets met zijn leeftijd te maken maar of het veilig is om met zijn lengte ergens in te gaan.

@Madre wrote:

@Vicky wrote:

Wij zijn al 2 keer in coo geweest en daar krijg je dus een bandje om met bepaalde kleur. Hier wordt niet steeds gemeten maar gewoon naar de kleur gekeken.

O dat is wel handig idd :thumbup: In Coevorden was dat niet zo… We gaan tweede kerst naar De Panne, ben benieuwd hoe t daar is dan.

Ik denk dat jullie een leuke dag gaan beleven. Er zijn genoeg leuke dingen te zien. De eerste keer is voor kinderen vaak zo overweldigend dat ze alleen met kijken de dag kunnen vullen. (soms durven kinderen ook niet eens in de attractie)

Is jullie dag pas geslaagd als ze in alle attracties kan dan zou ik een nog een paar jaar wachten.

En streng is het niet, veiligheid staat voorop en dat is toch ook een fijn idee

Denk toch maar dat we gaan, want dacht dat er maar 1 a 2 dingen waren ofzo waar ze in kon. Maar zo te horen kan ze toch wel in een aantal attracties.

Iemand enig idee hoelaat de nederlandse bumba show is ?

Als ik mijn eerlijke mening mag geven, ik zou het het geld niet waard vinden.

Vond het behoorlijk duur, en dan denk ik voor die prijs dat jouw kindje er niet veel aan heeft.

Bij ons was mijn zoontje dus al groter, en was het ook best leuk voor de jongste, maar alleen voor haar zou ik er niet heen gaan.

Maar als jullie gaan, wens ik jullie natuurlijk wel héél veel plezier.

de Bumbashow was toen wij er waren dacht ik om 2 uur.

@romata wrote:

Denk toch maar dat we gaan, want dacht dat er maar 1 a 2 dingen waren ofzo waar ze in kon. Maar zo te horen kan ze toch wel in een aantal attracties.

Ga je naar Hasselt of naar Coevorden?

@rijstkorrel wrote:

@romata wrote:

Ga je naar Hasselt of naar Coevorden?

Hasselt