Plopsaland 'streng' ?

tl is jonger dan jouw meisje, maar ze vond het geweldig hoor!!

Hmm je woont in Tilburg zie ik, dan ga je vast niet naar Coevorden :slight_smile:

Heb nog een bon liggen met korting…Jammer!

Maar veel plezier morgen, komt vast goed met het meten :thumbup:

Wij zijn in de herfstvakantie naar plopsa Coevorden geweest en Rick mocht echt in heel veel dingen hoor. Het meeste wel onder begeleiding maar dat vond ik eigenlijk niet meer dan logisch.

Rick heeft zich echt prima vermaakt die dag en heeft het nu nog steeds regelmatig over “Bumba eweest” :thumbup: .

Wij zijn vorig jaar zomer naar Hasselt geweest en het enige waar Amélie niet in mocht was de zweefmolen, ze was 3 cm. te klein. Dus ze zijn wel streng, maar dat moet ook, want ze hebben dan gewoon het risico dat ze een proces aan de broek krijgen als er wel iets mis gaat.

@hendrika wrote:

nee dat snap ik maar onze jongste was iets van 83 cm en vanaf 86 cm mogen kindjes in sommige dingen onder begeleiding van ouders maar zelf dit mocht hij niet door zn allergie heeft ie een groei storing toen wij heen zijn geweest was hij al bijna 2 jaar en mocht helaas nergens samen met ons in :evil:

Maar het gaat toch ook niet om de leeftijd maar om de lengte ? Dus maakt het niet uit hoe oud hij is. Ze zijn misschien streng, maar dat is wel om de veiligheid van je kind (en ze willen daar zelf natuurlijk ook geen problemen mee krijgen mocht er iets gebeuren), ik vind dat dus alleen maar goed als ze streng zijn.

En ja je moet dus voor je heen gaat goed bedenken of het voor je kind de moeite is om al heen te gaan.

We zijn gisteren geweest, en hebben ons prima vermaakt. Hebben 5 uurtjes rond gelopen. Had het misschien iets groter verwacht, maar het is groot genoeg voor die kleintjes.

Dus zullen vast vaker gaan :thumbup:

@romata wrote:

We willen morgen naar plopsaland rijden, maar nu zie ik dat je in de meeste attracties 96 centimeter moet zijn. Zonder schoentjes is ze 92 centimeter. Maar doen ze echt zo moeilijk over die paar centimeter ?

Anders vind ik het zonde om er heen te rijden, als ze toch nergens in mag… :think:

Fijn dat het leuk was! Maar je rept niet meer over het “probleem”…

Blijkbaar was die er niet ?

Fijn dat het leuk was! Y.eline vond het ook zo leuk de laatste keer :smiley:

Denk dat ik in de kerstvakantie nog even met dr heen ga, want heb dr beloofd om wat leuks te doen haha

Naja…

Kindjes met een bumbastempeltje mochten niet in de vuurtoren/die vliegende stoeltjes/achtbaan/bootjes…

Die vliegende stoeltjes ( kom er ff niet op hoe het heet :mrgreen: ), jammer dat ze daar niet in mocht, want je had ze ook dubbel, en met mama of papa er naast kan daarin toch echt niets gebeuren.

Ieder kindje word er gemeten, ook al komen de kindjes ver boven de 96 centimeter uit, ieder kindje moet er aan geloven.

Vind het eigenlijk wel vreemd, want bij de ingang meten ze ook elk kindje… Kindjes onder de 96 centimeter krijgen een Bumbastempel…

Rick had in Coevorden ook een bumbastempel maar die mocht samen met papa wel in de vliegende fietsen :think: .

Of bedoel je nu een andere attractie :oops:

@Renate_Sch wrote:

Rick had in Coevorden ook een bumbastempel maar die mocht samen met papa wel in de vliegende fietsen :think: .

Euhm nee die bedoel ik niet, volgens mij zijn die vliegende fietsen buiten toch ??

Wat ik bedoel is de slingermolen (ff op de site van plopsaland gezocht hoe het nou heet :wink: )

Ik dacht idd aan die vliegende fietsen. Maar die zweefmolen was in Coevorden ook, maar dan van K3. Ben er met Lienke wel in geweest, maar Rick mocht er niet in, die was te klein. Maar toen ik er 1x in geweest was hoefde ik ook niet meer hoor, mijn maag vond het niet echt leuk die slingermolen :mrgreen: :mrgreen:

Zijn 2 keer in de Panne geweest.

1x toen Jo 1 jr. en 10 maanden was. Vond toen juist dat hij eigenlijk best veel mocht doen (met ons). Tot aan een kleine achtbaan aan toe…nergens problemen gehad.

Dit jaar weer.

Jo 5 jr. en Eli 3 jr. (108 cm en krap 100 cm).

Beide mochten vrijwel overal in. Ook de hoge boot (a la vliegende Hollander).

De echte enge dingen mochten niet voor Eli,maar dat snap ik dan wel…

Al met al is het juist een park voor peuters en kleuters,dus er is genoeg te doen!

Wij gaan 20 feb met de meiden naar Coevorden. Ik ben heel benieuwd. hoop dat het leuk is. Via de site van de telegraaf kreeg ik 5 euro korting per kaart en dus betalen we nu 40 euro voor ons vijfjes (Marijn is nog gratis). Heb er zin an!

Wij zijn in belgie geweest de indoor ik ga nooit meer veron was denk ik ook 1 cm te klein en mocht er echt niet in. Ik snap heel goed de veiligheids regels natuurlijk maar dit was gewoon sneu. Dus ik vond het echt zonde van ons geld.

ik ben vorige week in coevorden geweest,… supergaaf… het was erg rustig, meiden hebben genoten… fenna was 97 cm en mocht in de meeste dingen wel in…

ik vond het wel erg prijzig daar,.

Wij zijn gisteren geweest en het was ook heerlijk rustig. Ik hoorde dat dat kwam omdat ze bij Centerparcs aan het verbouwen zijn en ze aangepaste openinstijden hadden. Al vond ik die lang genoeg, van 10u. tot 17.30u.

De kinderen hebben zich prima vermaakt. We waren er tegen half 11 en de oudste wilde om 17u. nog niet naar huis. En toen we vroegen wat het leukste vond zij ze: alles! :smiley:

En qua strengheid: de jongste mocht nog bijna nergens in want ze is nog maar 81 cm., ze kon alleen van de glijbaan, in de draaimolen en de kikkers. Uiteindelijk mocht ze wel in de Mega Mindy attractie omdat de jongen bij de ingang zo aardig was om haar een Bumba stempel te geven. Die was eigenlijk voor nog meer attracties, maar dat hebben we niet gedaan, toch wat te snel voor haar.

We hoefden ook nog niet voor haar te betalen omdat ze onder de 85 cm. is.