planning inleiding

hoi



iemand de ervaring met het plannen van een inleiding?

volgende week donderdag krijg ik me inwendig onderzoek en als alles rijp er voor is willen de ze inleiding gaan plannen… (ben volgende week dan 37 wkn)

maar euh duurt dat dat 1 week 4 dagen of zelfs nog 2 weken?



hoop namelijk stiekum dat dat niet langer dan een week duurt hahaha want dan ben ik met kerst ervan af hihih

volgens mij ligt het ook aan de reden van inleiden

Xander besloot vanaf 34 weken om steeds overdwars te gaan liggen, op die manier kon hij er natuurljk niet uit.

Hij bleef steeds maar van hoofdligging naar dwarsgaan… ze hebben hem met 36 weken gedraaid en paar dagen later lag hij weer dwars.

Uiteindelijk met 39.4 moest ik weer voor controle en bleek hij uit zichzelf weer goed te zijn gaan liggen en ze hebben me toen gelijk gehouden.



Omdat ze geen risico wilden dat hij weer dwars zou gaan liggen en Merijn met precies 40 weken geboren was wilden ze niet het risico dat hij dan ineens uit zichzelf zou komen en dan een spoedKS te hebben.

Dus hier gelijk ingeleid.

wat ze mij steeds zeggen is dat ze niet inleiden voor 38 weken, tenzij er echt gevaar dreigt



succes!

@catje1977 wrote:

wat ze mij steeds zeggen is dat ze niet inleiden voor 38 weken, tenzij er echt gevaar dreigt



succes!




Dat dacht ik dus ook altijd!



Waarom zou je worden ingeleid miranda? :think:

hoii



klopt wat ze zeggen over niet inleiden voor 38 weken of er moet idd een noodgeval zijn

vandaar dat ze bij mij met 37 inwendig gaan kijken dan dan vanaf 38 weken gaan plannen waneer en vroeg me af of ze dan gelijk bij 38.1 plannen omdat ze toch al met 37 weken gaan kijken…



ik moet ingeleid worden vanwege me vorige zwangerschap ik ben 1 van de weinige die tijdens haar zwangerschap extra last heb van me epilepsie

bij me dochter een aanval tijdens me bevalling gehad en nu willen ze hem dus gecontroleerd in gaan leiden slik vanaf 35 wkn dubbele dossis medicatie om me voor te bereiden op me bevalling .

zo willen ze voor komen dat door toenamen van hefige stress er weer zoiets gebeurd .

Volgens mij zitten er maar een paar dagen dan tussen hoor. Ik word ook gepland ingeleid als mijn baarmoeder dinsdag er rijp voor is.



Een kennis van mij gaat zometeen naar de gyn en die had gezegd dat als zij rijp was ze morgen al ingeleid word, dan is ze nog geen 38 weken!



Krijg ook al de kriebels want wij hebben dezelfde arts , en het zou dus maar zo kunnen dat ik dus volgende week woensdag ingeleid word! brrrr

hoii



vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest ivm met bloed verlies dacht ff dat een inleiding niet meer nodig was

maar helaas.

nu drukte hun mij op het hart dat ze echt niet voor 37 wkn gaan inleiden

maar na vrijdag heb ik echt gevoel als ofik instort de harde buiken blijven komen om de 10 a 15 min maar worden niet heftiger en zijn dus geen weeén en dus doen ze niks…



inmiddels nog iemand die weeet of het inleiden kwa planning lang duurt ?

Bij 35 weken kreeg ik eindelijk te horen dat we over 2 weken de afspraak zouden maken voor het inleiden.

Bij 37 weken mocht ik (overigens heeft hij niet eerst gekeken of ik al rijp was) een afspraak maken voor een week later.

Bij precies 38 ben ik ingeleid en tot iedereens verbazing (ook de mijne) had ik al 3 cm ontsluiting :dance: waardoor het inleiden veel gemakkelijker gaat dan wanneer ze eerst de baarmoedermond nog moeten rijpen met bv gel.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ooh ik hoop zo dat ze bij mij morgen dus ook gewoon idd gelijk een afspraak plannen tot nu toe blijven ze hier dingen zeggen maarniet na komen…



dit geeft weer een beedje hoop hihih als ik precies met 38 wkn word ingeleid heeft me dochter wel een leuk verjaardags kado :lol:

Bij mij was gister de baarmoedermond nog te ver naar achter. Dus ik werd weer naar huis gestuurd, maar hij heeft me verzekerd dat ik volgende week woensdg ingeleid word. Maar het was inderdaad beter dat je al iets ontsluiting zou hebben, omdat ze dan de vliezen breken, en anders moesten ze eerst met een gel te werk gaan. SChijnt allemaal langer t eduren zei hij

ze verwachten bij jou dus dat jebaarmoeder mond wel naar voren komt in die week.

ik weet dat de mijne me hele zwangerschap al ver naar achteren ligt . ik krijg nu een beedje kriebels dan zouden ze mij dus idd ook naar huis knnen sturen want als die zover naar achter ligt kunnen ze nie tinleiden begrijp ik uit jouw verhaal?

nee ze verwachten niet dat ik volgende week wel mijn baarmoedermond naar voren heb, ze hopen dat. Je kan wel ingeleid worden, maar dan word er eerst een gel ingebracht om je "klaar "te maken, dit kan soms wel 2 dagen duren zei hij. Terwijl als het wel wat verder naar voren zou liggen, dan braken ze de vliezen en kreeg ik een infuus en was het zo gebeurd zei hij ( niet dat ik dat helemaal geloof na die ellende van de vorige keer)

Ik ging op 37w4d voor een afspraak te maken om inteleiden op 38 w. en ik mocht meteen blijven hehehehe



toch nog geboren op 37w5d om 23.07 :thumbup:



Sux6

hoiii



ikhadal verteld dat ik vrijdag een valse start had met veel bloed verlies en gister middag weer een broek vol bloed en tot gister avond krampen gehad.

dacht dat ons meisje zelf wel had besloten dat het nu tijd was

maar helaas nog wel bloed vrlies in mindere mate maar de krampen zetten niet door

heb dus ook niet gebeld omdat ze me vrijdag toch ook naar huis getuurd hadden . en ik vanmiddag toch moet.

ik teken ervoor dat ze me houden en me vrijdag in gaan leiden…



dit kan toch ook niet goed wezen dat bloed verlies steeds?

Nee dat lijkt me ook niet. alhoewle ik de vorige keer ook veel bloedverlies had hoor!!! Maarre eis maar gewoon een ineiding hoor, als ij je daar zelf beter bij voelt!!!

ik heb bij me vorige juist helemaal geen bloed verlies en voor weeén etc gehad en heb nu alles al vanaf een week of 34 en merk dat dat tenkoste gaat van me epilepsie onder controle te houden



ik ga vanmidag idd kijken of ik me mening nog duidelijker kan uitspreken tegen ze in de hoop dat ze er wat mee doen

zo niet sta je daar …en is het weer w88 op hun maar eigenlijk waas ik dat nu eens niet van plan



had jij veel last in de laatste weken van bloed verlies of pas vlak voor je bevalling?

ik heb eigenlijk de hele zwangerschap wel bloed verloren, op het laatst 2 weken van te voren werd dat erger. Later bleek dat ik een fluxus had (een bloeding inde baarmoeder). Ik heb ontzettend veel bloed verloren. Vandaar dat ik nu dus ook ingeleid moet worden.



Hier zijn ze alleen veel makkelijker. Mijn gyn zei gewoon wat zijn je wensen. heb aangegeven dat ik niet over tijd wilde lopen. nou dat was goed. Ik had beetje verwacht dat ik deze week ingeleid zou worden, maar toen hij zei dat mijn baar moeder ver naar achter lag en met een gel altijd afwachten is hoelang het duurt voordat je ontsluiting krijgt, hebben we besloten nog een weekje te wachten. Maar hij liet mij de keus!!

Hij nam mij ook heel serieus!!



Als jij zoveel bloed verlies hebt, zou ik echt op mijn strepen gaan staan.

Maar dat komt ook omdat ik dus niet zulke leuke dingen heb meegemaakt, dus ben veel banger!!! sterkte



morgen moest je heen toch?

sorry vanmiddag moet je heen zie ik!!! succes!!!

hoii



ik ben bij me eerste ingeleid met 38 wkn vanwege me epilepsie dat was een ander ziekenhuis en daar waren ze ook helemaal niet moeilijk .

hier beloofte ze me idd in teleiden met 38 wkn en vanaf 36 wkn te kijken hoe me baarmoeder rijpte om te zorgen dat die met 38 wkn rijp zou zijn

maar af gelopen vrijdag dus dat bloed verlies en gewoon continu pijn zijn niet echt harde buiken of weeen maar gewoon irritante pijnen.

maar uit hun mond komt steeds je kindje maakt het perfect … en dat is ook zo miep hier tolt heerlijk rond en der dikke kont beweegd ze goed hahah… alleen raak ik op en ben als de dood dat ik weer een aanval ga krijgen tijdens mebevalling… maar ik moet me niet druk maken volgens ghhun

ikmoet vanmiddag om 3 uur en ben bang dat ik of in tranen uit ga barsten of uit me plaat vlieg van onbegrip.

weet jij al welke dag je volgende week ingeleid gaat worden?



groetjess

Wat is er mis met in tranen uitbarsten, zien ze in ieder geval hoe bang je bent!!!

Misschien willen ze nog even wachten tot 38 weken. Hier zeiden ze dat als ik dinsdag heen kom voor controle ik de volgende dag al ingeleid kan worden.Dus ga beetje van woensdag of donderdag uit!!



Ik heb wel beetje het gevoel dat ze er hier graag voor kerst vanaf willen zijn.



Epileptie ken ik verder niet, het is wel iets wat mijn dochtertje misschien aan de vorige bevalling heeft overgehouden, ze heeft een afwijking in haar linkerhersenhelft en ze denken aan epileptie, alhoewel ze nog nooit een aanval heeft gehad hoor!!



Ik ben ontzettend bang om te bevallen, en een inleiding veranderd niets aan de bevalling dat weet ik. Maar gewoon het idee dat ik nu in de gaten gehouden word vind ik wel fijn!!



Ik hoop echt dat ze wat voor je kunnen betekenen. En komt vast allemaal goed!!!