planning inleiding

hoii



spannend hoor dat je in ieder geval weet dat het volgende weekrond die dagen gaat gebeuren. mijn oudste is woesdag jarig ik ben dan precies 38 wkn een we hebben al geroepen dat het een werelds kado zou zijn als de baby dan geboren gaat worden.

tsja idd ik zie het vanmiddag wel moet wel zeggen dat de tijdlangzaam gaat pffffffffffffff hahaa

Laat je even weten hoe het is afgelopen?

jaa zeker weten :slight_smile:

En hoe is het gegaan?

heyyy





flinke terleurstelling

ik had de vk van hetziekenhuis die volgens mij net der diploma had … pakte die muts het verkeerde dossier van mij en kon niks vinden dus wou zeook niks doen.

na lang zoeken het goede dossier gevonden en zelfs de gyno gebeldof ze wel inwendgmocht onderzoeken.

nou nou het mocht blijk me baarmoeder mond dus wel al open aan de voor kant (is die al vanaf week 28 moct vanaf toenook niks meer doen)

maar voor de rest niet inleidbaar.

moet nu 18 dec terug komen en als het dan weken en inleidbaar is kan ik ischien woensdag of donderdag ingeleid worden.



enie tip die ze mee gaf is sex hebben…tsja alsof mehoofd daarnaar staat .

was zo terleur gesteld nu moet ik nog een week blijven lopen me neuroloog adviseerde megisteren medcatie extra te gaan nemen mdat dus de kans op eenaanval stijgt…maarja ik volg jou op haha wie weet liggen wewoensdag of donderdag saampie ste puffen :smiley:

Kan me voorstellen dat je baalt zeg!!! Helemaal de angst dat je en aanval kunt krijgen!!! Nou hoop dat het allemaal niet gaat gebeuren en dat we woensdag allebei een super bevalling gaan hebben!!



Ik moet eerst dinsdag ook op controle. Kijken of ik wat “rijper” ben!.



ga ff douchen, heb zo een bruiloft pfffffffffffffffffffff

hahah hier dus het zelfde … allebij dus nog niet rijp :stuck_out_tongue:



oei een bruiloft gezellig nog ff een feestje !!

laat je dinsdag ook ff weten hoe het bij jou gegaan is ben best nieuwschierig hihihi

Zal ik doen!!!