pizza

Mijn man en ik vinden het wel een makkelijk en lekker om een pizza te eten.

Voorheen zat hier een Super de Boer die wel lekkere pizza’s (o.a. Mozzarella) had, maar nu zit er een Jumbo en de keuze vinden wij een beetje tegenvallen: Salami en Quatro Formaggi vinden we te vet en Hawai vind ik niks.

Nu hadden ze laatst een Calzone kip, dat was ene vulling van kaas, kipreepjes, paprika, rode ui en nog wat standaard dingen. Helaas bleek dit een ‘Editione Speciale’ te zijn en dus tijdelijk in het assortiment en nu hebben ze hoervoor een pizza met shoarma.

Laatst zag ik een reclame van Oetker op tv en bedacht ik dat we ook een pizza uit diepvries kunnen nemen, maar welke merk/soort is nu lekker? We willen een beetje krokante bodem en een vulling/toplaag die niet te vet is. Iemand goede of slechte ervaringen?

ik vind de ristorante pizza’s lekker. en eigenlijk alle smaken :drool: :mrgreen: :oops:

Big americans! Jummie!!

De steenoven pizza’s in de zilveren verpakking van AH huismerk!

En op de tweede plaats de pizza’s van Casa di Mama.

Bij Jumbo heb je in het koelvak ook een kant en klare pizzabodem met saus erbij. Die kun je dan bedekken met wat je maar wilt :drool: :drool:

Ik vind alle kant en klare pizza’s eerlijk gezegd smerig.

Zelf maken kost hetzelfde qua geld maar kost wat meer tijd ivm het rijzen van het deeg. Om om 18u te kunnen eten, moet je het deeg om 16u kneden en laten rusten buiten de koelkast.

En het is zoveeel lekkerder!

Casa di Mama Salame met extra Jalapeños van de Appie Happie er op :drool: :drool:

Casa di Mama vind ik persoonlijk qua bodem het dichtst bij vers gebakken komen, dat is bij mijn weten ook de enige pizza die je op een vel bakpapier (bijgeleverd) moet bakken.

Als hij ontdooit is zie je ook dat het echt deeg is en niet van die voorgeperste meuk.

Oh ja en bij de Super de Boer heb je tegenwoordig een doos met opgerold pizzadeeg, dat rol je uit, zit ook al bakpapier bij, sausje er op en dan eigen ingrediënten toevoegen.

Ben je net zo lang mee bezig als een diepvriespizza uit zijn doos pakken en je kunt hem helemaal naar eigen smaak beleggen, ook erg lekker :mrgreen:

alle pizza’s van casa di mama :drool: :drool: :drool:

@Karin2 wrote:

Zelf maken kost hetzelfde qua geld maar kost wat meer tijd ivm het rijzen van het deeg. Om om 18u te kunnen eten, moet je het deeg om 16u kneden en laten rusten buiten de koelkast.

Ik sluit me hierbij aan. Kant en klare pizza’s zijn smerig.

Wat je ook kunt doen voor de kids, een pitabroodje door de midden dan heb je al twee bodems. Beleggen met tomatenpuree en wat jij lekker vind, tadaaaaaa.

Ik maak deeg in de bbm, kost minder moeite, alleen je moet eraan denken om op tijd het deeg erin te doen.

@Karin2 wrote:

Hier nog zo’n zelfmaak-pizza-snob! :mrgreen: Manlief vindt zelfs restaurant pizza’s minder lekker dan die van mij :slight_smile:

na vele te hebben geprobeerd hebben wij of dr oetker ristorante en welke we laatst per toeval hebben geprobeerd die van de lidl zijn per 2 verpakt en die waren ook heel lekker en vooral niet vet!

Wij nemen meestal de Dr. Oetker pizza’s.

Zelf vind ik die CULINARIA van hun lekker, die heb je in verschillende smaken:

Turkish Lahmacun Style

Greek Gyros Style

Dutch Ham Hollandaise

American Hot Dog Style

Hoewel ik ook erg van de zelfmaak-pizza’s ben, wil ik ook nog wel eens een diepvriespizza in de oven schuiven(gem. 2-3x per jaar of zo…). Ik vind het een beetje net als met verse/koelverse/gedroogde pasta. Het zijn gewoon verschillende producten :slight_smile: Hoe dan ook: Een echte Italiaanse pizza uit een houtskool oven met échte mozzarella en goede tomatensaus staat bij mij met stip op nummer 1. Zelfgemaakt is ook erg lekker en kant-en-klaar of diepvries is, tja, wat zal ik zeggen: vooral lekker makkelijk :wink:

Ik hou zelf niet van pizza met te veel poespas, dus koop ik voor mezelf nooit een pizza met veel beleg, alleen maar met bijv. salami oid. Mijn vriend lust daarentegen vooral goed belegde pizza’s en voor hem haal ik ook wel eens die BIG AMERICANS. Ik zelf vind dat dit niets meer te maken heeft met een pizza, maar ze zijn best lekker :wink: Verder is de RISTORANTE mozzarella en salame van Dr. Oetker best lekker, CASA DI MAMA heeft ook een lekkere salame pizza en de PICCOLINI’s mozzarella van Wagner vallen hier zelfs bij de jongens in de smaak.

Verder vrees ik dat het een kwestie van proberen is :wink: smaken verschillen (gelukkig…)!

Ik vind alle diepvries pizza’s echt vies :sick:

Wij eten alleen verse en daar hou ik dan wel weer erg van!

Wij eten alleen zelf gemaakte pizza, als ik geen tijd heb om te koken of puur voor het gemak maak ik wel rijst met sate of zoiets, maar niet verse pizza komt hier het huis niet in :sick:

“vroeger” hadden ze van Dr Oetker de heerlijkste pizzas in oranje achtige dozen met een uberheerlijke crunchy bodem!!<br /> <br /> Ik baal er nog steeds stevig van dat die eruit zijn :evil:<br /> <br /> Ik vind de overige pizzas die nu te koop zijn niet echt lekker…Nu maak ik ze daarom ook liever zell :slight_smile:

@Rooike wrote:

Wij nemen meestal de Dr. Oetker pizza’s.

Zelf vind ik die CULINARIA van hun lekker, die heb je in verschillende smaken:

Turkish Lahmacun Style

Greek Gyros Style

Dutch Ham Hollandaise

American Hot Dog Style

Die nemen wij ook altijd! Ook wel de Dr. Oetker Tonno en Bolognese…

Maar goed ik vind alles op zijn tijd wel lekker, ook zelfgemaakt :wink:

Ik vind de BBQ Chicken van Big Americain Pizza’s erg lekker.

ik sluit me aan bij de casa di mama pizza’s, die vind ik echt onwijs lekker… Mandlief is erg van de Big Americans en dan de BBQ chicken, zo af en toe eet ik daarvan ook wel eens een Hawai, maar de casa di mama is echt het lekkerst!