Piercing waar ??

Hallo,



Ik ben nu bijna 3 maanden een alleenstaande mama.

Ik ben nog jong 23 jaar en ben nog altijd zot in men hoofd :mrgreen:

Jaren geleden heb ik mij een neuspiercing aangeschaft en daarna wou ik een piercing in men wenkbrauw de papa van mijn dochtertje vond dit allemaal gemeen en ik mocht dat nooit doen van hem.

Ook men ouders zijn er tegen ze zeiden dat ik nooit een deftige jongen zal vinden met zo’n verminking in men gezicht.

Ik vind niet dat ik hierdoor een slechte moeder ben en geen normale man zal vinden.

Dus ik ga er toch 1tje aanschaffen.

Nu ben ik nog aan het twijfelen er zijn een paar plekken die ik mooi vind voor een vrouw maar ik heb al een neuspiercing dus er kan er maar 1tje meer bij.

Dus in men wenkbrauw of links- rechts boven men lip.



Iemand ervaring met 1 van deze piercings?

Welke doet het meeste pijn, kostprijs, ongemakken?



Dan heb ik nog een volgend probleem neem nu dat ik binnen x aantal jaren net zoals mijn ouders word en het gemeen, niet deftig, en verminking vind en ze wil verwijderen hoe zit het dan met het litteken.

Ik neem aan dat het boven men lip wel een serieus litteken word die je heel goed zal kunnen zien/ blijven zien?



Ik zie me op men 70 jaar niet meer met een piercing rondlopen.



Ervaringen, raad altijd welkom.

ik heb geen ervaring hiermee…heb het ooit ook gewild eentje recht of linkboven de lip…dat vind ik persoonlijk mooier dan de wenkbrauw…maar hoe het dan met littekens zit??? heb heel lang een tongpiercing gehad maar bij de geboorte van Sanne eruit gedaan…weet niet waarom…was er ineens klaar mee…maar ben wel benieuwd wat je gaat doen…

Ik heb een piercing links boven mijn lip en had er 1 in mijn tepel… :oops: moet eerlijk zeggen dat die boven mijn lip meer pijn deed! :x Maar ben er uiteindelijk wel heel blij mee, en krijg er alleen maar positieve reacties op!



Qua litteken zou ik eigenlijk niet weten hoe het eruit komt te zien, als je nu kijkt zonder piercing zie je een gaatje wat op een klein afstandje gewoon op een moedervlekje lijkt! :smiley:

Ik heb er 3 gehad, nu nog 2.

Tong, navel en nog een verdieping lager :wink:

Persoonlijk vin dik piercings in het gezicht bij vrouwen niet mooi, mits je er het koppie voor hebt.

tepel piercing, of op een ander (gevoelig) plekje… brrr



Dat doet toch zeer?

Ik dacht al dat het veel pijn zou doen boven de lip.

Ik denk wel na over de littekens.

Omdat ik bijna zeker weet dat er een dag zal komen dat ik er ook klaar mee ben en geen piercing meer wil.



Nog meer ervaringen of zijn er weinig moeders met piercings?

affie die vind ik gaaaaaf :thumbup:

@Ron wrote:

tepel piercing, of op een ander (gevoelig) plekje… brrr



Dat doet toch zeer?




Valt reuze mee, bij mij in ieder geval wel, mijn tepel hadden ze zolang laten wachten dattie inmiddels ongeveer bevroren was en dus ook minder gevoelig



:silenced: :lol:

@kimmetje23 wrote:

affie die vind ik gaaaaaf :thumbup:




Thanks :smiley:

Je moet er van houden zo in het gezicht…



Mijn vriendin heeft er ene op haar borstbeen.









Hier had ze hem net laten zetten.

Deed verschrikkelijk veel pijn.

Zou niets voor mij zijn; ik heb een wenkbrauw, navel en tongpiercing en zou eigelijk nog wel zo ene onder mn lip willen maar durf niemer.

Was al bijna bang dat er een foto van een gepiercede (???) tepel zou staan…



Mij niet gezien, ik hoef niet zo nodig… Hebben ze, behalve het mooi zijn, ook nog enig ander nut? een kennisje van mij had er één door de tong, en ze vertelde dat het prettig zoenen was, en niet alleen voor haar…



Kan me er niets bij voorstellen eerlijk gezegd…

Valt wel mee hoor, met een tongpiercing.

Bepaalde mannen scheppen er zelfs over op dat als hun vriendin een tongpiercing hebben, maar goed, tijdens het voorspel is er idd niets van te merken hoor… :mrgreen:





Hahaha nee geen gepiercde tepel :lol:

Ik liep al een hele tijd met het idee dat ik een wenkbrauw piercing wilde. Maar durfde niet, bang dat het niet bij mij zou staan. Wordt gauw als ‘ordinair’ gezien, terwijl ik een ‘net’ meisje ben.



Op een dag was ik met mijn vriendin naar de stad gegaan, zonder dat Marco het wist heb ik er 1 laten zetten. Gelukkig vond hij het wel heel stoer staan :stuck_out_tongue:



De pijn viel me heel erg mee. Er liep vanzelf een traan over mijn wang, maar dat was een lichamelijke reactie, want pijn heeft het niet echt gedaan.

Ik heb wel een flinke ontsteking gehad, omdat ik metalen balletjes had en in de felle zon is de huid onder de balletjes verbrand en daarna geinfecteerd.

Daardoor heb ik een klein littekentje, als je het niet weet, zie je het niet.



Mocht ik m eruit halen en laten, dan blijf je het wel een beetje zien, maar dat is maar zo klein. Makkelijk weg te werken met make-up!

Wat heb je aan zo’n piercing in je borstbeen?



Het word dus zeker en vast de piercing in men wenkbrauw!



Lip lijkt me toch iets te pijnlijk, moeilijk om te eten en later een litteken die je kan zien.

nee doet geen zeer…vind t piercen vrij weinig pijn doen

@Ibizagirlke wrote:

Wat heb je aan zo’n piercing in je borstbeen?




Waarschijnlijk hetzelfde als aan een piercing in je wenkbrauw? Niets tis uiterlijk "vertoon".

@Ibizagirlke wrote:



Lip lijkt me toch iets te pijnlijk, moeilijk om te eten en later een litteken die je kan zien.




Pijnlijk is alleen op het moment zelf, en met eten/zoenen geen last hoor!!



Succes met zetten van je wenkbrauwpiercing, show je een foto? :slight_smile:

ik heb de piercings puur gezet omdat IK het prachtig vind. Ik hou niet van tattoos bij mijzelf, ben ook niet van de overmatige sierraden of dergelijke…dus dit is mijn hobby :wink:

Ja zal een foto showen maar zal nog een maandje duren eer ik ze zet alhoewel het kriebelt om het vandaag nog te doen.



Zou ik … :think:

@Ibizagirlke wrote:



Zou ik … :think:




Tja waarom wachten als je het toch zeker weten wilt :think: :mrgreen: