Piercing waar ??

Vind het heel mooi bven de lip…maar een vriendin had het ook en die is er al lang uit en het lijkt net of ze daar nu een mee eter heeft zitten,klein zwart puntje…Vind het wel erg mooi…

Ik ben er niet kapot van, maar dat is een kwestie van iedereen zijn eigen smaak. Ik houd gewoon niet van tattoos en piercings.



Ik heb laatst een artikel gelezen dat een tongpiercing behalve allerlei tandproblemen en ontstekingen ook al hartfalen als gevolg heeft gehad doordat streptokokken bacterien zich rondom dat ding verzamelden en die uiteindelijk in het hart terechtgekomen zijn.



Maar iedereen moet gewoon doen wat het beste bij haar past.



Hoop wel dat alle kindjes, van mama’s met gezichtspiercing, niet aan dat ijzertje gaan hangen. Guus heeft er een handje van om aan alles te zitten wat blinkt.



Groetjes, Petri

ik houd niet van wenkbrauw piercings ze groeien er redelijk snel uit. en dan heb je een litteken door je wenkbrauw.



ik heb 1 onder mijn lip een labret het deed niet echt pijn en voor mijn vorige werk moest ik hem uit doen.je zag het bijna niet als ik hem uit had.



een vriendin van me had er 1 boven haar lip en 1 onder ze ad ze allebij uit en je zag het wel maar niet echt heel duidelijk

@petri wrote:



Hoop wel dat alle kindjes, van mama’s met gezichtspiercing, niet aan dat ijzertje gaan hangen. Guus heeft er een handje van om aan alles te zitten wat blinkt.


Das een kwestie van alert zijn :wink: ik werk in de kinderopvang en ben er inmiddels aardig op getraint! :D

Charity, niet bij iedereen groeit een wenkbrauwpiercing snel uit! En wat is snel, 1 jaar, 5 jaar??

Ik heb m inmiddels 2 jaar en nog geen tekenen van uitgroeien :wink: :stuck_out_tongue:

Tataaa ik heb mijn wenkbrauw piercing!



Ik kon het echt niet laten en ben meteen naar de shop gereden waar mijn ex zijn tattoe heeft laten doen hij heeft onze dochter haar naam op zijn arm gezet.



Pijn heb ik niet gehad ik voelde het natuurlijk wel maar het deed absoluut geen pijn.



De kriebels zijn er om nog 1tje boven men lip te zetten.

Maar dan word het wel veel denk ik.



Men moeder heeft ze al gezien en ze zegt dat ik er nu nog gemener uitzie ze vind ze helemaal niet schoon.



Aan men vader toon ik ze maar niet kan gebeuren dat hij me buiten zet :mrgreen:

@Nicje wrote:

Charity, niet bij iedereen groeit een wenkbrauwpiercing snel uit! En wat is snel, 1 jaar, 5 jaar??

Ik heb m inmiddels 2 jaar en nog geen tekenen van uitgroeien :wink: :stuck_out_tongue:




nee ik weet ook dat dat niet bij iedereen gebeurd maar een wenkbrauw groeit sneller uit dan een lip piercing die groeien helemaal niet uit :mrgreen:



ik kan 3 mensen waar de wenkbrauw bij is uitgegroeit miss dat ik er daarom huiverig voor ben.



die microdermal vind ik ook mooi wil er graag 1 niet in het midden maar iets naar de zijkant op mijn borst dat hij net boven een truitje uit komt.



maar eerst me nieuwe tattoo.



ibizagirlke we willen nauurlijk wel een foto !!!

Valt nogal mee hoor, dat snelle uitgroeien van een wenkbrauwpiercing. Ik heb de mijne 10 jaar gehad, en is nooit uitgegroeid. Ik heb hem er een half jaar geleden permanent uitgehaald omdat ik hem zat was. En er zit wel een littekentje maar dat is echt minimaal. Je moet echt weten dat het er zit, anders valt het niet op.



En met kindjes die eraan blijven hangen… kwestie van alert blijven. Het is bij mijn twee oudste kinderen in ieder geval nooit fout gegaan. En ik had er een behoorlijke spijker in zitten :wink:



@Ibizagirlke wrote:

Wat heb je aan zo’n piercing in je borstbeen?






Het is wel heel mooi als je een V-hals truitje aan hebt en er een mooi

glinsterend steentje op zit… :-*

Kan je er dan geen plakkertje opplakken. Dat ziet er hetzelfde uit. Lijkt me best eng zo in je bot te prikken.



Ik heb geen piercings afgezien van mijn oren, en ik had er jaren geleden ook een helemaal bovenin mijn oor.



Sommige mensen staat het leuk, maar meestal vind ik het wel een beetje ordinair overkomen, sorry als ik hiermee mensen beledig, maar vind dat dus niet bij iedereen hoor, ligt eraan hoe de persoon is denk ik??

Kijk, dat word dan vaak gedacht, dat het ordinair is…

Dat was vroeger ook al met die gouden naamkettingen…



Kunnen mensen daar niet doorheen kijken dan, iov naar het uiterlijk te kijken?

Ik zie mensen ook wel eens staren naar mij hoor, naar mn puntige wenkbrauwpiercing, vooral de senioren waar ik als thuishulp kom…

Maar omdat ik zo’n ding heb wil niet zeggen dat het ordinair moet zijn… en dat ik dat ben:mrgreen:

@Anne-marie wrote:

Kan je er dan geen plakkertje opplakken. Dat ziet er hetzelfde uit. Lijkt me best eng zo in je bot te prikken.



Ik heb geen piercings afgezien van mijn oren, en ik had er jaren geleden ook een helemaal bovenin mijn oor.



Sommige mensen staat het leuk, maar meestal vind ik het wel een beetje ordinair overkomen, sorry als ik hiermee mensen beledig, maar vind dat dus niet bij iedereen hoor, ligt eraan hoe de persoon is denk ik??




ze prikken niet in je bot hoor ze maken een wondje en plaatsen daar een plaatje in daar kan je dan dat steentje of bolletje opschroeven.



het is de bedoeling dat het gaat vast groeien in je vlees.

als je het er weer uit wil moeten ze het weer open snijden.

@charity wrote:





ze prikken niet in je bot hoor ze maken een wondje en plaatsen daar een plaatje in daar kan je dan dat steentje of bolletje opschroeven.



het is de bedoeling dat het gaat vast groeien in je vlees.

als je het er weer uit wil moeten ze het weer open snijden.






Ja klopt, is niet in het bot. :mrgreen:

En het werkt idd ook met een schroef effect ja.

Kijk weer wat geleerd…Enne Rooike, ik bedoel niet dat je ordinair bent als je een piercing hebt, zo schreef ik het ook niet volgens mij.



Maar dat er er soms ordinair uitziet…Volgens mij toch wel 2 verschillende dingen???

Ben ik met je eens AnneMarie!

Ik word ook nog steeds raar aangekeken, dan heb ik niet eens in de gaten waarom… (vergeet m steeds :shifty: )

Als ik dan ga praten en mensen zien dat ik eigenlijk heel normaal ben, heb ik er totaal geen last meer van. :wink:



Ik denk er niet eens meer bij na dat ik er een heb…

Tis maar net wat je verder uitstraalt en hoe je eruit ziet! :wink:



Maar ben het wel met je eens dat het bij sommige mensen alleen maar extra bevestiging geeft van het vermoeden dat je al hebt. :shifty:

Mijn vriendin heeft die borstpiercing van het weekend laten zetten.

Ze plaatsen dan onderhuids een soort staafje/buisje, en daar word dat bolletje op bevestigd.



Ik heb een labretpiercing gehad, onder mijn lip.

Maar die heb ik eruit gehaald met 6 maanden zwangerschap.

Ik was 21, en mensen drukken dan al meteen een stempel op je voorhoofd.

Ik had het gevoel dat beeld alleen maar te versterken met een gezicht piercing, en heb hem eruit gehaald.



Heb wel een gaatje, maar die zit net in dat kuiltje onder mijn lip, niet te zien dus.

Mijjn vriendin (diezelfde ja :smiley: ), heeft ook zo’n Madonna piercing gehad (bóven de lip), en die is er al een aantal jaar uit, maar het gaatje zie je heel goed.



Ik zou nu ook graag zo’n onderhuidse piercing willen, maar dan in mijn pols.

Ik heb een tongpiercing en een navelpiercing…

Navelpiercing is er nu ff tijdelijk uit.

Maar na de zwangerschap gaat hij er weer in hoor…



Ik heb deze piercings omdat Ik het mooi vind…



Navelpiercing heb ik vanaf mijn 17de,

en de tongpiercing vanaf 22 jaar.



Het gaatje van de navelpiercing blijf je goed zien…

Maar hoe dat met andere piercing gaatjes is???



Grt Bri

hoi hier nog zon gek :lol:

heb een tong,wenkbrouw neus en labret (onder lip )

mijn wenkbrouw is er aantal maanden uit mag voor me werk geen piercings in en mis hem niet zo gaatje is nog open dus kan er zo weer in als het moet en valt neit echt op

als ik de andere piercings eruit haal dan zie je neus wel beetje maar rest niet echt

ik heb ze late zetten omdat ik het mooi vind heb de eerste al van ong 6 jaar terug en de laatste is een jaar oud

ook he ik tattoos ook omdat ik ze mooi vind en omdat er oko betekenis achter zit ze zijn vrij klein een op enkel een binnekant pols en een op me hand net bij me duim

ik heb nooit echte pijn ervaren vind vooral irritant en ook beetje aagenaam ja weet het ben gek hihihi

ik heb ook een navel.tong en labret piercing en 1 tattoo van een zwarte panter op me rug.



e in januari krijg ik Charity haar naam op mijn voet!! :dance: :dance:

Zo’n labret doet dat nou pijn?

:oops: