Ph*lips Wake-up light; wie heeft hem?

Zie topictitel… wie heeft hem? Ik (nog) niet, maar ik vind het concept ideaal! Mij lijkt het wel wat, zo’n ding, en als ik de recensies op internet lees, is iedereen met zo’n ding enthousiast… zijn er al mensen met zo’n apparaat?

Wij hebben ons eigen wake up light :mrgreen: . Als mn partner de wekker zet, gaan als de wekker gaat de tv zachtjes aan en een paar lampen op de slaapkamer…hihi lekker makkelijk zo’n technisch mannetje in huis…dussuhhh ik heb er verder geen ervaring mee, maar dit is voor ons een fijne manier om wakker te worden. :zzz: :mrgreen:

Ik heb hem besteld vandaag :mrgreen:

Ik word echt niet wakker van een lamp die aangaat! Daar ben ik inmiddels wel aan gewend, aangezien manlief er regelmatig 's nachts uit moet voor patienten…(en dan het grote licht aanknipt… :mrgreen: :mrgreen: )

Pluutje, het is ook niet zo dat je wakker wordt van de lamp. Je gebruikt nog steeds de wekker die daarin zit.



Maar omdat je als het donker is nog zo in je diepe slaap bent, is het gewoon heel rot voor je lichaam om ineens uit de diepe slaap gerukt te worden. Daarvoor hebben ze dus nu die lichtwekker om zo je lichaam in je slaap een beetje voor te bereiden op het wakker worden. Op het moment dat de wekker gaat, is lichaam sneller wakker en ben je minder moe omdat je je slaap natuurlijk afrond en niet in je diepe slaap gewekt wordt.

@Debbie & Lana wrote:

Pluutje, het is ook niet zo dat je wakker wordt van de lamp. Je gebruikt nog steeds de wekker die daarin zit.



Maar omdat je als het donker is nog zo in je diepe slaap bent, is het gewoon heel rot voor je lichaam om ineens uit de diepe slaap gerukt te worden. Daarvoor hebben ze dus nu die lichtwekker om zo je lichaam in je slaap een beetje voor te bereiden op het wakker worden. Op het moment dat de wekker gaat, is lichaam sneller wakker en ben je minder moe omdat je je slaap natuurlijk afrond en niet in je diepe slaap gewekt wordt.




Ahaaaaa…nou snap ik het! :thumbup: