Ph*lips Wake-up light; wie heeft hem?

Zie topictitel… wie heeft hem? Ik (nog) niet, maar ik vind het concept ideaal! Mij lijkt het wel wat, zo’n ding, en als ik de recensies op internet lees, is iedereen met zo’n ding enthousiast… zijn er al mensen met zo’n apparaat?

Wij hebben ons eigen wake up light :mrgreen: . Als mn partner de wekker zet, gaan als de wekker gaat de tv zachtjes aan en een paar lampen op de slaapkamer…hihi lekker makkelijk zo’n technisch mannetje in huis…dussuhhh ik heb er verder geen ervaring mee, maar dit is voor ons een fijne manier om wakker te worden. :zzz: :mrgreen:

Ik heb hem besteld vandaag :mrgreen:

Ik word echt niet wakker van een lamp die aangaat! Daar ben ik inmiddels wel aan gewend, aangezien manlief er regelmatig 's nachts uit moet voor patienten…(en dan het grote licht aanknipt… :mrgreen: :mrgreen: )

Pluutje, het is ook niet zo dat je wakker wordt van de lamp. Je gebruikt nog steeds de wekker die daarin zit.



Maar omdat je als het donker is nog zo in je diepe slaap bent, is het gewoon heel rot voor je lichaam om ineens uit de diepe slaap gerukt te worden. Daarvoor hebben ze dus nu die lichtwekker om zo je lichaam in je slaap een beetje voor te bereiden op het wakker worden. Op het moment dat de wekker gaat, is lichaam sneller wakker en ben je minder moe omdat je je slaap natuurlijk afrond en niet in je diepe slaap gewekt wordt.

@Debbie & Lana wrote:

Pluutje, het is ook niet zo dat je wakker wordt van de lamp. Je gebruikt nog steeds de wekker die daarin zit.



Maar omdat je als het donker is nog zo in je diepe slaap bent, is het gewoon heel rot voor je lichaam om ineens uit de diepe slaap gerukt te worden. Daarvoor hebben ze dus nu die lichtwekker om zo je lichaam in je slaap een beetje voor te bereiden op het wakker worden. Op het moment dat de wekker gaat, is lichaam sneller wakker en ben je minder moe omdat je je slaap natuurlijk afrond en niet in je diepe slaap gewekt wordt.




Ahaaaaa…nou snap ik het! :thumbup:



Maar dan nog hoef ik hem niet :mrgreen: )kids zijn hier altijd eerder dan de wekker :evil: ’

Hier… zij wordt wel wakker van haar kinderen :roll:



Ik dus totaal niet. Al ligt Lana de boel bij elkaar te krijzen omdat ze eruit wil, ik slaap gewoon door :silenced:

Ken hem ook niet…niet in het echt iig…

Renzo heeft een aquarium naast zijn bed…zo een warmwaterdingetje met guppen…én een tijdklok op het lampje :thumbup:

Mijn collega die zweert er dus bij, ze zegt dat ze nog nooit zo relaxed wakker is geworden. Maar om eerlijk te zijn ik vind het een hoop geld voor een wekker.

Hoop geld is het wel ja. Maar ze waren vandaag voor het laatst in de aanbieding bij M*rskramer van 139 voor 90 euro. Heb er dus een besteld.



En geloof me, als je last hebt van winterdepressies kan je hem echt heeeeel goed gebruiken.

Het schijnt dat er toch ook nog rustgevende geluidjes op zitten, vogels die fluiten ed

Klopt!

@Debbie & Lana wrote:

Hoop geld is het wel ja. Maar ze waren vandaag voor het laatst in de aanbieding bij M*rskramer van 139 voor 90 euro. Heb er dus een besteld.



En geloof me, als je last hebt van winterdepressies kan je hem echt heeeeel goed gebruiken.




Via internet is hij ook voor 80 euro te koop, hoor!

Wij hebben hem sinds een paar weken. Een half uur vooraf begint het licht langzaam aan te gaan met om op het gezette uur op zijn maximum te zijn. Dan beginnen ook de vogels te fluiten. Nu moet ik zeggen dat (als Mea ons niet al wakker gemaakt heeft…) ik tussendoor al eens vanzelf wakker wordt van het licht, ff terug indoezel en erna frisser wakker gemaakt wordt…

Voor we gordijnen hadden werden we ook frisser wakker, gewoon van het licht buiten, ook al was het nog maar zes uur. We staan dus nu samen op. :smiley:

@Jenni wrote:

@Debbie & Lana wrote:
Hoop geld is het wel ja. Maar ze waren vandaag voor het laatst in de aanbieding bij M*rskramer van 139 voor 90 euro. Heb er dus een besteld.



En geloof me, als je last hebt van winterdepressies kan je hem echt heeeeel goed gebruiken.




Via internet is hij ook voor 80 euro te koop, hoor!




Heb ik ook gezien, maar meestal komen er dan nog verzendkosten bij dus kom je bijna aan hetzelfde bedrag :wink:

:mrgreen:

Welke is dat? Is dat die van 300 Lux of 400 Lux? En wat voor serienummer is het HF3451 of de HF3461?

:mrgreen:

Als het goed is zou ik de andere hebben. De HF3461. Deze heeft meer functie :mrgreen:

:mrgreen: