Ph*lips Wake-up light; wie heeft hem?

@Leentje22 wrote:

Die heeft een radio ja, maar dat vind ik niks 's ochtends dus ik ga voor de vogeltjes :mrgreen:




:roll: :lol: :lol: :lol:

Wij hebben er sinds kort ook een. Mijn man zweert erbij, terwijl ik er niets om geef… Hij is bij de Postbank met rentepunten voor de helft van de prijs te koop, daar hebben wij hem ook gekocht en binnen no-time hadden we hem in huis!



Groetjes,



Viratine

ik stond in de rij bij de kijkshop…man voor mij bracht er net 1 terug :shifty:



verkoper “is hij kapot”??

man: nee hoor, is gewoon alleen maar een onding :lol:

verkoper :roll:



ook mijn man -toch echt een philipser :wink: had in de folder er een groot kruis door gezet…dat DAT ding :naughty: toch echt niet zijn huis in mocht :hand:





dus :shifty:

Als je verzekerd bent bij Menz*s, kun je hem nu voor EUR 59.95 bestellen. (incl. verzendkosten!) Dus misschien kun je iemand vragen die verzekerd is bij Menzis? Scheelt best veel geld!



het is de: de Philips Wake-up Light HF3451/01





Groetjes,

Noortje

Hoi



die wekker klinkt me wel goed in de oren :shock:



ik kan er werekelijk nooit uit sóchtend ben dan ook erg sjaggie en dat werkt niet helemaal in combi met mijn stuiterende adhders in de ochtend :oops:



Iemand toevallig lid bij menzis hahahahahah

Hmmm klinkt toch wel goed die wekker.

Zou mischien toch wel wat voor mijn man zijn.

Ja, hier een lid van Menzis, maar ik hoef het niet, we hoeven er nooit uit als het donker is buiten :wink:

Ik word altijd wakker nog voordat de wekker gaat, mijn wekker zit dus biologisch ingebouwd en dat is ideaal!

ja t helpt perferct tegen de winterdipjes :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Lichttherapie heet het

het lijkt me zo’n onzin :roll:



Maar ja, hoe kom je daarachter…maar eens proberen dan. Ik ken nog wel een gadgetfreak :mrgreen:



als mijn wekker gaat wil ik niet gelijk licht in mijn bakkes…eerst maar eens ontwaken, het liefst zo donker mogelijk. Dan kruip ik langzaam richting lichtknop en pats, 200 watt aan licht in de slaapkamer. Ben ik gelijk goed wakker. :wink:

Sammetje, het gaat heel geleidelijk dat licht… begint heel zwak en wordt in een half uur naar zijn hoogste stand gebracht.

@Debbie & Lana wrote:

Sammetje, het gaat heel geleidelijk dat licht… begint heel zwak en wordt in een half uur naar zijn hoogste stand gebracht.




Ja, dat had ik al begrepen. En toch…neu, lijkt me niets.

Dan word ik al wakker van het licht voordat de wekker gaat :think:

Maar zoals ik al zei; ik kan natuurlijk ook nog helemaal niet oordelen (of iets in die strekking)…maar eens proberen dan.

Misschien zweer ik er wel bij :lol:

Het is ook de bedoeling dat je van het licht wakker wordt ipv door je wekker uit je diepe slaapt gerukt te worden :lol: