pffffffff vrede op aarde.

Nu op de wereld is mooi, een kerstliedje van Samson en Gert :wall:

Het is geloof ik nu nog 35 graden binnenshuis, tjonge jonge :silenced:

lol, vanmorgen zat Winnie de Poeh ook al in de sneeuw :lol:

vrede op aarde is altijd goed toch? :angel:

Ik stond vanmorgen ook al raar te kijken toen ik in de keuken stond en een kerstliedje vanuit de kamer hoorde komen… :roll: :think:

@fiep klophout wrote:

vrede op aarde is altijd goed toch? :angel:




dat dacht ik ook.

hoeft toch niet alleen met kerst :wink:

Vrede op aarde, prima :thumbup: ! Maar die kerstbomen en kerstverlichting erbij vond ik ook niet echt bij deze temperaturen horen :wink: .

Ik snap trouwens niet dat dit niet beter geordend kan worden met de techniek van tegenwoordig :eh: .

@AnneK wrote:

Vrede op aarde, prima :thumbup: ! Maar die kerstbomen en kerstverlichting erbij vond ik ook niet echt bij deze temperaturen horen :wink: .

Ik snap trouwens niet dat dit niet beter geordend kan worden met de techniek van tegenwoordig :eh: .




uuuh, wij bij de tros hebben het momenteel ook gewoon heel warm…dan doe je soms rare dingen…

Hebben op verzoek een verhaal van de sneeuwman voorgelezen. Door alle kinderen zonder vragen geaccepteerd :inlove: kinderen zijn vaak flexibeler dan wij :wink:

ach en bij de C&A hingen er vandaag alweer winterjassen… dus zo vroeg zijn ze niet met de kerstliedjes toch? :lol:

Ik heb t ook gezien, en dacht als ik mijn ogen nu dicht doe en dan aan kerst denk koel ik misschien af, maar nee dat mocht t ook niet zijn hahaha… hierbinnen is het nu nog 27 graden :shock:

@mamaMarije wrote:

ach en bij de C&A hingen er vandaag alweer winterjassen… dus zo vroeg zijn ze niet met de kerstliedjes toch? :lol:




Ja echt hè, en dan moet je snel wezen.

Want anders is juist die leuke jas in jouw maat uitverkocht :? .



Fiep, slap excuus hoor, ik ga ervanuit dat de grootste familie gewoon airco heeft :mrgreen:



Yari had er ook geen problemen mee, die vond het wel leuk.

Yari vindt het erger dat zijn doordeweekse ochtend filmpjes op nick jr ineens niet meer worden uitgezonden omdat de basisscholen vakantie hebben/krijgen :x :thumbdown:



Want in de vakantie kijken er ineens geen peutertjes meer s’morgens tv.

Ik ben er nu al 9 jaar mee bekend, maar erger mij hier steeds meer aan :wall:

@Zeemeermin wrote:

Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!




vind je dat serieus?



ik denk dat ouders met kinderen met autisme toch wel gewend zijn dat er dit soort dingen soms voorvallen…ik vind het zelf een beetje bizar om te zeggen dat daarom zulke uitzendingen niet in de zomer mogen worden uitgezonden…of is dat heel onaardig van me?



Ik vind het wel slordig, maar geen ramp. het is mijn eigen afdeling, en die afleveringen zijn bij ons gewoon nummers, niet meer of minder. officieel moet er wel gecheckt worden midden in het programma of alles ok is, zal morgen eens vragen of ze de kerstbomen niet was opgevallen 8)



nano had hier gisteren dribbels kerstfeest opgezet, ook heeel gezellig met buiten 30 graden!

@Zeemeermin wrote:

Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!
Mijn zoon heeft autisme en raakt gelukkig niet van slag door zoiets hoor :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@Zeemeermin wrote:
Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!
Mijn zoon heeft autisme en raakt gelukkig niet van slag door zoiets hoor :wink:


Mijn broertje ook niet! :lol: :wink:

@mamma van sharondenise wrote:



Yari vindt het erger dat zijn doordeweekse ochtend filmpjes op nick jr ineens niet meer worden uitgezonden omdat de basisscholen vakantie hebben/krijgen :x :thumbdown:



Want in de vakantie kijken er ineens geen peutertjes meer s’morgens tv.

Ik ben er nu al 9 jaar mee bekend, maar erger mij hier steeds meer aan :wall:
daar erger ik mij ook aan!

Nog even en de pepernoten liggen weer in de winkel :wink: !



Moet er echt nog niet aan denken; pepernoten en kerstbomen :naughty: !



Fiep, wat doe je precies bij de Tros?

@AnneK wrote:

Nog even en de pepernoten liggen weer in de winkel :wink: !



Moet er echt nog niet aan denken; pepernoten en kerstbomen :naughty: !



Fiep, wat doe je precies bij de Tros?




Schei uit hoor, ik moet op dieet :shifty:

Met pepernoten in het schap daalt mijn motivatie helemaal tot een dieptepunt :silenced:



Fiep bij de Tros wist ik al, maar ben wel benieuwd wat ze daar doet.

Volgens mij is ze helemaal geen trostypje :wink: :lol:

@Zeemeermin wrote:

@Bietje wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@Zeemeermin wrote:
Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!
Mijn zoon heeft autisme en raakt gelukkig niet van slag door zoiets hoor :wink:


Mijn broertje ook niet! :lol: :wink:




Geluk voor jullie :wink: :lol: !




mijn broer heeft een tatoo van het verbonden hoofd van zijn dorp getatoeerd op zijn arm en mijn zoon aitistische zegt elke keer kijk dat is sinterklaas. maar ze raken hier ook niet van in de war.

ik denk dat deze kinderen ook wel instaat zijn om tv en werkelijkheid enigszins te onderscheiden.

@mamma van sharondenise wrote:



Fiep bij de Tros wist ik al, maar ben wel benieuwd wat ze daar doet.

Volgens mij is ze helemaal geen trostypje :wink: :lol:




nee, nog minder dan cornald maas :angel: :silenced:

wat ik doe, krijg ik mijn vrienden niet eens uitgelegd. Ga dus niet eens een poging doen het uit te leggen. Maar het is iets met uh tv :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@mamma van sharondenise wrote:


Fiep bij de Tros wist ik al, maar ben wel benieuwd wat ze daar doet.

Volgens mij is ze helemaal geen trostypje :wink: :lol:




nee, nog minder dan cornald maas :angel: :silenced:

wat ik doe, krijg ik mijn vrienden niet eens uitgelegd. Ga dus niet eens een poging doen het uit te leggen. Maar het is iets met uh tv :mrgreen:




O god wat een verhaal is dat zeg, het ergste vond ik nog dat het al 3 weken oud was :roll:

Wat mij betreft alleen maar een mooi excuus geweest voor de Tros om hem te lozen.

Ben benieuwd wie zijn plaats inneemt volgend jaar.



Kom jij ook in contact met alle bekende neefjes en nichtjes van de grootste familie?