pffffffff vrede op aarde.

Ja Fiep, vertel eens. Ga je ook wel eens naar die leuke Tros-feesten?

Sophie zong van de week, ooohhhh dennenbooooooom, ohhhhhhh dennenboooooooom :lol: :lol: :lol:

hier zijn we vorige week zwarte piet nog tegen gekomen!!!

@Madre wrote:

Ja Fiep, vertel eens. Ga je ook wel eens naar die leuke Tros-feesten?
Of mee met de jaarlijkse TROS Cruise, gezellig met al die “bekende” zangers en zangeressen :stuck_out_tongue:

Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!

Euhm ja… ik ben echt serieus!

Ik heb er ervaring mee dat deze kinderen echt van slag kunnen raken als ze dit soort filmpjes op tv zien terwijl het nog lang niet zover is.

Net als alle sint-aankondigen zo vroeg in folders, krantjes etc.



Ik denk niet dat het zo vanzelfsprekend is dat ouders er maar mee moeten dealen dat dit voor kan komen. Ik ken heel wat kindjes die door zo’n voorval behoorlijk uit de plaat kunnen gaan. Niet leuk kan ik je vertellen! En behoorlijk ingrijpend, ook al ben je dat van je kind gewend.



Ik zeg ook niet dat het een ramp is, maar het zou wel goed zijn als televisiemakers zich dit meer realiseren!

@Bietje wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@Zeemeermin wrote:
Toen ik vanmorgen het liedje bij de wereld is mooi zag moest ik denken aan al die kindjes die wel van slag raken door dit soort nummers nu al af te spelen. Denk aan de kindjes met autisme. Jammer dat daar weinig rekening mee gehouden wordt!
Mijn zoon heeft autisme en raakt gelukkig niet van slag door zoiets hoor :wink:


Mijn broertje ook niet! :lol: :wink:




Geluk voor jullie :wink: :lol: !

Hier vroeg er van de week (bij de zwemplas, ijsje in de hand) al een wanneer we weer oliebollen gaan bakken en eten en of hij weer groene “champagne” mag met oud en nieuw, hoezo flexibele kinderen.