pffff storingen op tv

wordt er gek van geluid valt steeds uit en beeld stoort verschikkelijk

zal wel weer storing zijn bij multikabel ofzo!!

hier ook last van

rtl4 stoort ook telkens

Ik ben dus niet de enige. Echt super vervelend.

Wij hebben digitaal van Ziggo.



Hoop dat het snel is opgelost.

zit een film te kijken maar beeld staat gewoon vast

bah



is dit iets wat alleen in nh is of is dit landelijk!

ja, hier ook, op alle zenders storing :thumbdown: Blij dat het niet aan mijn tv ligt :mrgreen:

ned, 2 en 3 ligt er ff helemaal af

Ik denk dan toch landelijk, ik zit in zwolle

RTL4 hier ook, omgeving enchede

ja dacht ik al want lynda zit in den haag dus das wel een eindje weg bij mij

!

pfff bah naja dan maar kokken!

Hier helaas net zo :thumbdown: wij hebben ook digitaal van ziggo

hier in friesland is 2 en 3 ook zwart… en sbs6 doet wat apart

ooh nu doet net ned 2 en 3 het weer

hahaha…wilde het ook posten,maar bedacht me dat dat geen boeiende info kon zijn…

Ik zat RTL 4 te kijken (met zeeeeer grote verbazing over de dame op tv) en irriteerde me rot aan de vastlopers…kabel uitzetten werkte niet…kon RTL 4 niet vinden op de normale tv…(heb digitale TV).



Nu doet hij het weer,maar zat echt een keer geboeid naar dubbeltje op zn kant te kijken…wilde dat meisje echt even wakker schudden…zwaar irri dus die krakers…

OH hier ook, ik dacht ook al dat het aan onze lag :roll: Hier ook ziggo

digitaal.

:roll: hier ook Ziggo-digitaal en vreselijk storende tv…

:angel: heb 'm nu op analoog (toch? :think: :oops: ) gezet en hij doet 't weer perfect (maar wow wat een slécht beeld :silenced: )

ook hier last en geen digitale tv, gewoon kabel

toevallig belt mijn schoonmoeder net om te vragen of wij ook storing hebben, maar wij kijken SBS6 en hebben geen probleem



wonen ook in NH en hebben Ziggo, overigens wel eens internet en telefoonstoringen maar nog niet zoveel televisiestoringen meegemaakt

Ik dacht dat het aan mijn tv lag, dat het geluid steeds weg viel. (NHN &Digitaal.)

Ik ben ook maar even overgestapt naar analoog. Maar dat is weer wennen hoor. Wij hebben een lcd van 127 cm en bij het analoog is het beeld dus echt niet scherp en ik vind de kleuren flets.



Af en toe schakel ik weer even terug naar digitaal of hij al niet meer stoort want dat is toch wat beter kijken.

hier ziggo digitaal. gruwelijk irritant. heb hem maar uitgezet. Enne, hier helemaal in zuid-limburg, dus zeker wel een landelijk probleem :wink: