pffff storingen op tv

hier geen digitale televisie!

Hier ook storing op RTL4, SBS6 en RTL7 op digitaal. Decoder gereset en helpt niet, maar ook op analoog is bij ons het beeld slecht.



Ben wel blij dat ik vanavond niet aan het werk was. De lijnen zullen wel roodgloeiend staan bij Ziggo :shock:

Het storen is hier wel over inmiddels. Ik heb wel ziggo maar niet digitaal, gewoon kabel

hier in groningen ( appingedam) ziggo ook



pfjoe ik dacht al dat aan mijn ( 15 of meer jaren oude) tv lag

Hier ook bij Ziggo digi tv…

Ze vermelden het ook al op de site hoor. Televisie en Radio kan eruit liggen tot morgen vroeg. Hier is het beeld op dit moment ook weer goed (digitaal)

hier ook flink storing vanavond!

hier ook omgeving steenwijk/ meppel

Groepsstoring

van donderdag 15 oktober 21.32 uur tot vrijdag 16 oktober 05.32 uur

Er is storing. Onze radio- en televisiediensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Hierdoor heb je tijdelijk slecht beeld en geluid op je televisie en radio. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de avond is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

hier ook storing. omgeving Stadskanaal.

En wij hebben ook digitaal van Ziggo.

Wij hebben gisteren 1 momentje gehad, ook tijdens dubbeltje op zijn kant. Laatste kwartier volgens mij. Even gezapt en daarna weer terug naar rtl 4 en we hebben weer normaal kunnen kijken.

phfieuw dacht al dat het aan ons lag…



wel House daardoor half gemist :twisted: :thumbdown:

Ik heb me ook inderdaad 5 minuten zitten ergeren tijdens House :evil: , gelukkig kreeg ik het superidee om analoog te proberen 8) Het werkte nog ook :mrgreen:

en wij gister maar met de kabels aan het stoeien omdat ikdacht dat het probleem hier aan ons lag :wall:

gister ook dikke storingen heb op een gegeven moment de digi maar uitgezet ook ZIGGO :wall:

Hier vanmorgen ook nog storing (overigens ook Ziggo)

@Lynda wrote:

Ik ben dus niet de enige. Echt super vervelend.

Wij hebben digitaal van Ziggo.



Hoop dat het snel is opgelost.




hier ook vaak de laatste tijd, vroeg me al af hoe dat kan.



ligt het ook aan het weer of kan dat niet??

Dacht al dat het aan ons kastje of tv lag! Stekker er al een poosje uit gehad, maar daarna werd het ook niet beter (en gezelliger ook niet, vloekende man naast je op de bank :roll: )

Het was ook wel erg irritant…zit je net een filmpje te kijken, stopt het beeld om de haverklap…

Wij hebben ook tv van Ziggo, en ook zo’n digitaal kastje

Hier ook gehad. Ik had mij er al bij neer gelegd dat mijn oude, maar nog steeds goede tv het aan het begeven was.

Ben dus wel blij dit te lezen, kan ik vanavond toch zonder zorgen voor popstars gaan hangen :dance:

Volgens de website is de storing verholpen. Dus maar hopen dat het zo blijft. Het was wel een aparte storing, omdat deze zo goed als landelijk was. Dat komt niet zo heel veel voor :frowning: