Pffff...Ook zo'n moeite om weer op te starten ?

De vakantie is voorbij, we hebben 10 dagen samen gehad waarvan 7 dagen griep :? En bedankt :thumbup: :evil:

Ik heb zo’n katergevoel, er komt me niets uit handen. Ik ben al blij dat ik de kinderen op tijd op de speelzaal heb gekregen. Nog snel even langs de bloemenwinkel geflitst om nieuwe plantjes te kopen voor in de gang, ik had nog 2 hele mooie potten hiervoor maar ik heb ze beiden laten vallen :cry:

Ik zit nu een beetje brakkig achter de pc met een kop rooibos citrus. Lekker hoor maar ik zou willen dat ik koffie lustte, dan was de ochtend misschien wat minder brak.

Hoe is jullie maandag in het nieuwe jaar ?

Ohja, ik wil nog graag 8 kilo afvallen dus ik mag ook niks lekkers van mezelf.

Boehoeeeee ik wil chocolade !!! :cry:

Bah, stomme vetrillen ook :thumbdown: :wink:

Ik moet ook weer erg wennen.

Hub is 2 weken vrij geweest en ik anderhalve week (heb vrijdag ook al gewerkt)

Over 10 min. moet ik ook werken.

Niet leuk.

Gelukkig is het hier erg lekker weer, sneeuw, heldere lucht en zon.

Ga lekker lopend naar t werk.

ach na een dag zitten we weer in het ritme.

Maar heb nu meer moeite dan na 20 weken zw.verlof

oj adat wil ik ook

maar dan 5 kilo!!! ik was er bijna maar door de feestdagen kan ik weer opnieuw beginnen :frowning:

:lol: :lol:

ja ik heb behoorlijk moeite met opstarten :lol:

vanmorgen ging m’n wekker en die drukte ik uit manlief lachte zich rot (die heeft ochtendje vrij) dat ik de wekker uit drukte en me gewoon omdraaide en verder wou gaan slapen :oops: :shifty:

na een kwartier ben ik toch maar m’n bed uitgerold :zzz: en ik heb Luna op tijd op de speelzaal gekregen :wink:

ik hoop dat het donderdag ochtend wat beter gaat verlopen :lol: want morgen en overmorgen is Luna gelukkig vrij :dance:

Hier ook problemen met opstaan…

Wilde gisteravond ook eigenlijk niet naar bed, in de wetenschap vandaag weer te moeten werken :?

Ik ben 1,5 week vrij geweest. Marco een paar dagen en alle dagen ziek geweest. Gezellig :doh:

Nergens naartoe geweest, geen Efteling, geen Scheveningen, geen wandelingen in de ijskou door de bossen…

Lekker weer werken, of het nooit anders is geweest. :?

Bah, hier herkenning. Paar dagen ziek geweest, dus niks kunnen doen. En vanmorgen was het met moeite opstaan vanwege een korte nacht en ploeteren door de sneeuw met kinderwagen.

En ben ook weer eens begonnen met sonja zodat ik hopelijk 7 kilo afval.

Hub heeft 2,5 week vrij gehad en ik 13 dagen.

We hebben vandaag alles schoongemaakt en kerstspul weer weggelegd. Naja het kleine beetje wat wij hadden staan dan.

Ik vind het heerlijk weer en heb weer zin om morgen te werken! :smiley:

Muts, dan heb je vast een hele leuke baan… :wink:

@Nicje wrote:

Muts, dan heb je vast een hele leuke baan… :wink:

Klopt :smiley:

Ik heb 2,5 jaar bij de action gewerkt omdat ik toen geen baan in de kinderopvang kon vinden. Ohh wat had ik toen een hekel aan werken. Werd er gewoon ziek van.

En sinds maart 2008 heb ik een baan in de kinderopvang :dance: en ga nog steeds met plezier naar mijn werk :smiley:

En de lichamelijke kwaaltjes zijn helemaal weg :thumbup:

Wat een verkeerde baan toch al niet met je kan doen onbewust.

Dus ik kan echt met volle overtuiging zeggen dat ik zin heb om te werken haha :smiley: 8) :mrgreen:

Al vind ik vakantie hebben ook wel leuk hoor, maar vind bijna 2 weken wel weer lang genoeg :shifty: :oops:

Heerlijk toch!!

Ik hoop ook gauw weer met plezier te gaan :wink:

Ik moet om 13 uur weer beginnen met werken na bijna 2 weken vrij. ppff zie er nu al tegenop, ben doodmoe en moet deze week ook nog 3 dagen van 9,5 uur achterelkaar werken gaap, dat wordt een vermoeiend weekje. Maar jah ben dan gelijk weer goed ingewerkt, gelijk goed beginnen na je vakantie :mrgreen:

ben blij dat er weer een beetje ritme in komt!! hubbie is 3 dagen vrij geweest buiten de kerstdagen om nieuwjaardag moest hij wel werken en vrijdag werden we om half 5 al wakker gebeld door de eerste strooiklant vanmorgen gelukkig pas om half 6. Rick was er ook al helemaal weer aan toe om naar school te gaan. enne ik zou heel graag willen werken alleen gaat dat nu even niet!

ik vind het heerlijk dat het “normale” leven weer begint… mn man heeft 2 week vakantie gehad… dat was heerlijk!!

maar nu vind ik het ook weer lekker dat alles weer gewoon zn gangetje gaat…

Hier ook een brak begin van de nieuwe week.

Ik lig al vanaf zaterdagmiddag ziek in bed, en het lijkt nog niet veel beter te worden :? .

Gelukkig is manlief nog thuis.

@klavertje4 wrote:

ik vind het heerlijk dat het “normale” leven weer begint… mn man heeft 2 week vakantie gehad… dat was heerlijk!!

maar nu vind ik het ook weer lekker dat alles weer gewoon zn gangetje gaat…

Amen

Oh ik ben ook heel blij dat alles weer in ritme komt hoor maar het is even omschakelen.

Ik heb 2 nieuwe potten gekocht (zonde van het geld :?), ik zal ze morgen verpotten. Vandaag laat ik alles uit mijn handen vallen, echt ongelofelijk :?

vreselijk zo’n dag he!

Dan kun je beter niets meer aanraken

Voor vandaag een dikke :hug:

en beterschap voor de meiden die ziek zijn!

Nu kom ik er ook nog achter dat de potten die ik heb gekocht te klein zijn :doh: Kan ik zo meteen weer terug naar de winkel met de hele firma :x

Karin, laat staan joh :mrgreen:

Duik met de kinderen lekker de sneeuw in en laat de boel de boel (voordat je deze ook laat vallen :roll: :wink: )