ja, dat komt morgen of overmorgen wel weer.
anders grote kans dat er weer wat mis gaat :mrgreen:
Mijnmaandag suck’s vanmorgen bij de kinderarts geweest met Tes nadat ze afgelopen vrijdag is ontslagenuit het ziekenhuis (10 dagen aan de beademing gelegen in Groningen)
Gisteren heeft ze ruim 10 uur gehuild en vandaag niet veel anders.
Ze had een afbouwschema van de lorazepam en daar zijn we zaterdag mee gestopt en waarschijnlijk heeft ze dara nu afkickverschijnselen van.
Nieuw recept gekregen van de ka en een langere afbouwperiode, doet de apotheek moeilijk, moet ook indicatie van groningen hebben, zou evt morgen klaar zijn.
Heb er op gestaan het vandaag te hebben en waarschijnlijk nu dus einde van de middag.
Kortom 2 dagen een krijsend kind en deze mama is bijna gillend gek.
Zit nu achter een kop koffie (jaja lust ik wel ) terwijl tes door het lint gaat.
Niets is goed, zelfs op schoot niet, dus nu moet mama ff 10 minuten bij tanken en dan moet ze maar ff huilen en dan ben ik er weer voor haar.
Het een knallende koppijn, een tuut in mijn oren, wallen tot op mijn knieën en mijn ogen vallen bijna dicht van vermoeidheid.
@Linda_ wrote:
@klavertje4 wrote:ik vind het heerlijk dat het “normale” leven weer begint… mn man heeft 2 week vakantie gehad… dat was heerlijk!!
maar nu vind ik het ook weer lekker dat alles weer gewoon zn gangetje gaat…
Amen
nou we hebben 2 dagen het normale leven,
en dan is mijn mannetje alweer 1 week vrij

dus ons normale leven begint de 15e pas :lol:
Hier vandaag ook een prima start van het nieuwe jaar. Ik zie ook niet tegen het werken op. Dit vooral omdat ik deze week begin met part time werken. Dat heb ik nog nooit gedaan! Heb altijd fulltime gewerkt en meer dan 50 uur gewerkt (thuis welleswaar). Nu alleen di, wo en do werken. Heerlijk!
Donderdag begint Senna aan haar speelzaal carriëre dus we hebben een compleet nieuw ritme. Dit dan ook tot 26 januari daar ik dan twee weken vrij ben ivm verbouwen!
@Joy wrote:
Mijnmaandag suck’s vanmorgen bij de kinderarts geweest met Tes nadat ze afgelopen vrijdag is ontslagenuit het ziekenhuis (10 dagen aan de beademing gelegen in Groningen)
Gisteren heeft ze ruim 10 uur gehuild en vandaag niet veel anders.
Ze had een afbouwschema van de lorazepam en daar zijn we zaterdag mee gestopt en waarschijnlijk heeft ze dara nu afkickverschijnselen van.
Nieuw recept gekregen van de ka en een langere afbouwperiode, doet de apotheek moeilijk, moet ook indicatie van groningen hebben, zou evt morgen klaar zijn.
Heb er op gestaan het vandaag te hebben en waarschijnlijk nu dus einde van de middag.
Kortom 2 dagen een krijsend kind en deze mama is bijna gillend gek.
Zit nu achter een kop koffie (jaja lust ik wel) terwijl tes door het lint gaat.
Niets is goed, zelfs op schoot niet, dus nu moet mama ff 10 minuten bij tanken en dan moet ze maar ff huilen en dan ben ik er weer voor haar.
Het een knallende koppijn, een tuut in mijn oren, wallen tot op mijn knieën en mijn ogen vallen bijna dicht van vermoeidheid.
:hug: :hug: :hug:
Oooh Joy :hug: Wat een verhaal joh Ik drink uit peiteit wel een kop koffie met je :-*
Joy bij jou mag er wel wat meer ontspanning komen zeg :hug:
Hier ook een vakantie van niks gehad. Man heeft veel gewerkt en zijn vakantie begint vandaag, en ik ben vandaag weer begonnen.
Hoewel ik werken trouwens erg leuk vind :thumbup:
Jullie zijn lief :-* :-* :-*