Heej meiden,
Omdat ik een zeer lange cyclus heb, doe ik maar af en toe een zwangerschapstestje.
Ik had 2 weken geleden het gevoel dat ik een eisprong had.
2 dagen daarvoor hadden we geklust.
Vandaag een testje gedaan van matcare.
Op het eerste oog niks te zien. Maar toen ik heel goed ging kijken zag ik een heeeeel vaag streepje. Echt super vaag.
Heb de test even uit het omhulsel gehaald. En je ziet idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, ik herhaal heeeeeeeeeel licht streepje. Zelfs zo licht dat ik er geen foto van kan maken.
Het is meer een hele lichte verkleuring.
Nou ik ben echt heeel benieuwd. Zou ik dan te vroeg getest hebben? Of is het streepje zo licht, dat het een foutje ofzo is? :think: :think: :think:
Lekker wazig he, dat vond ik nou ook! :mrgreen:
Ik zou een nieuwe test doen, ander merk, ms dat dat meer duidelijkheid geeft…
spannend…
idd zou ik er nog een ander testje tegenaan gooien…
ik heb ook de test van matcare en ik heb twee dagen geleden getest en ik dacht ook een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien…
morgen ga ik er een andere test tegenaan gooien
wie weet heb ik een mooi antwoord voor je :mrgreen:
helaas heb ik vaak van dat soort testen gehad… en niet zwanger…
ik zou even opnieuw testen… en even wachten
Ik test eigelijk altijd met clarblue digitaal. Ik heb ook wel eens voorheen getest met een test met streepjes maar daar was vaak twijfel en bij de digitale test zie je gewoon zwanger of niet zwanger. duidelijk toch.
suc6 en spannend .schrijf je ook bij ons hoe het verder loopt. )zwanger worden van een tweede)
liefs anita
Ik zou ook even een andere test eraan gooien. succes meid.
@Babbel wrote:
idd zou ik er nog een ander testje tegenaan gooien…
ik heb ook de test van matcare en ik heb twee dagen geleden getest en ik dacht ook een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien…
morgen ga ik er een andere test tegenaan gooien
wie weet heb ik een mooi antwoord voor je :mrgreen:
mijn heeeeeeeeeeeeeeele wazige streepje was vanochtend een duidelijke streep!!
ik hoop dat het bij jou ook zo is!!
Heb je er al een ander testje tegenaan gegooid??
hah gefeliciteerd dan maar duidelijk streep is helemaal goed natuurlijk.
Gefeliciteerd!!
Babbel, Gefeliciteerd!!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Babbel, gefeliciteert!! Wat leuk zeg!!
Morgenvroeg ga ik nog maar eens testen.
Ik word er een beetje zenuwachig van… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:
Mootje, heb je al getest?? dat je nu een duidelijke streep hebt
O meiden, o meiden o meiden, kijk eens naar de foto!!!
Ik kan het bijna niet geloven!!
Ik ga vandaag nog een clearblue test halen.
Maar de streep is toch al duidelijker!
Babbel, wanneer had jij ongesteld moeten worden??
Ik denk… afgelopen donderdag.
Weet jij dan hoelang ik zwanger ben en wanneer ik ben uitgerekend?
Ik ben namelijk meer dan 3 maanden geleden voor het laatst ongesteld geweest.
oefff dat is een moeilijke vraag.
Maar als ik er vanuit ga dat je afgelopen maand (oktober… mss begin november) bent bevrucht dan kom ik op een uitgerekende datum van 21 juli… 1 dag voor mij :mrgreen: dan ben je vandaag precies 4 weken zwanger.
hoe was je cyclus voordat je 3 maanden niet ongi werd??
ik moest woensdag ongi worden… ik heb 4 dagen daarvoor getest, negatief, toen maandag nog eens getest en toen dacht ik een heeeeeeeel vaag streepje te zien en toen vrijdag getest.
Op de foto is een matcare test toch?? schijnen heel goed te zijn, maar ik vertrouw ze niet… ik had een heeeel vaag streepje met matcare en vrijdag met cb gelijk een duidelijke +. ik had er ook ovu-tests van, die hebben de hele maand negatief aangegeven, toen heb ik op een dag op hetzelfde moment een cb ovu-test gedaan met hetzelfde plasje en die was wel positief…
ik ben heel benieuwd wat er uit de cb test komt…
Maar ik zie wel een streepje op de test… die van mij was zooo licht dat ik er niet eens een foto van kon maken
Ik ga het nu toch echt wel geloven. Ik heb deze matcare al vaker geprobeerd en nooit een 2de lijn!
Hij zal er niet voor niks zitten.
2 weken en 2 dagen geleden op een donderdag had ik echt het gevoel dat ik een eisprong had. Dat had ik nog nooit gevoeld. Dus ik denk dat ik dan 1 dag korter zwanger als jou ben! :mrgreen:
mootje, wanneer ga je een cb test halen???
ben zoooo nieuwsgierig… ik vind het helemaal spannend voor je :mrgreen:
owwwwww, dat ziet er goed uit
Als de regen weggetrokken is, en Sita weer wakker is.
Als ik nu kijk op de test is ie echt heel duidelijk! :inlove:
En weet je: ik voel me ook zwanger! :inlove:
Gefeliciteerd meiden!!!