Pffff lekker wazig!! En nu?

Ha Mootje,

Gefeliciteerd!!! :dance: Mooi zo! Was het toch een eisprong die je gevoeld had! Wauw.

Groetjes Marleen

:dance: Gefeliciteerd :dance:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dank julllie wel!

Heb net een cb test gekocht. Maaruhh er kwam geen lijn in het eindvenster, dus de test is niet goed uitgevoerd :? shiops, 10 euro voor niks.

Nou ik geloof de matcare wel. Ik heb er nog 2 liggen en dan doe ik die nog maar.

Ik ga niet weer 10 euro uitgeven…

Nou een voorzichtige feliciteren.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Mootje, kun je dan niet CB bellen en zeggen dat je test het niet goed deed? Misschien kun je dan een nieuwe halen en de rek. opsturen, zodat ze het bedrag terugstorten?

Iig erg gefeliciteerd dames, super dat jullie een kindje krijgen!!!

@Veerle wrote:

Mootje, kun je dan niet CB bellen en zeggen dat je test het niet goed deed? Misschien kun je dan een nieuwe halen en de rek. opsturen, zodat ze het bedrag terugstorten?

Iig erg gefeliciteerd dames, super dat jullie een kindje krijgen!!!

ja dat kun je ook doen ja.

Ik zie eerlijk gezegd niks (op dat puntje boven na) :oops:

Ik zou er pas zeker van zijn bij een goede duidelijke test, omdat Matcare niet altijd even betrouwbaar gevonden wordt… :pray:

Hij is echt heel erg duidelijk hoor, heeft echt een roze duidelijke streep. Op de foto ziet ie wel minder uit.

Veerle: Dank je wel. En idd ik kan eens gaan bellen!

Je bent dus wel duidelijk zwanger ? Gefeliciteerd dan ! :smiley:

ja, vandaag nog een test gedaan, en ze hebben allebei een duidelijke streep! :stuck_out_tongue: De foto die ik gisteren heb gemaakt was ook vlak nadat er een streep kwam, :oops: daarna werd ie al duidelijker!

ooo ben zo blij! :-*

Gefeliciteerd :mrgreen:

de uitslagen kunnen trouwens na 10 minuten wel veranderen he, dat er eerst geen streep is, maar na 10 min wel…

@mootje wrote:

Heej meiden,

Omdat ik een zeer lange cyclus heb, doe ik maar af en toe een zwangerschapstestje.

Ik had 2 weken geleden het gevoel dat ik een eisprong had.

2 dagen daarvoor hadden we geklust.

Vandaag een testje gedaan van matcare.

Op het eerste oog niks te zien. Maar toen ik heel goed ging kijken zag ik een heeeeel vaag streepje. Echt super vaag.

Heb de test even uit het omhulsel gehaald. En je ziet idd een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, ik herhaal heeeeeeeeeel licht streepje. Zelfs zo licht dat ik er geen foto van kan maken.

Het is meer een hele lichte verkleuring.

Nou ik ben echt heeel benieuwd. Zou ik dan te vroeg getest hebben? Of is het streepje zo licht, dat het een foutje ofzo is? :think: :think: :think:

Lekker wazig he, dat vond ik nou ook! :mrgreen:

Gefeliciteerd :mrgreen: :thumbup:

Dank je wel! :inlove: :inlove:

En wat is Sanne een mooie meid! :inlove: :inlove:

Wauw gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD MOOTJEEEE!!!

EN BABBEL OOK NATUURLIJK!!!

zo te zien wel heel wat mei-mama’s die opnieuw zwanger zijn!! ik kan 1 december testen, dus branden jullie mee??? :pray:

Bellenblaasje: Dank je! en ik :thumbup: zeker met je mee!! :pray:

Gefeliciteerd! Ik had met 25 dagen bij matcare ook een hele lichte 2e streep en die had ik nooit eerder ermee gehad. Daarbij als hij uitslaat heb je hcg in je urine dus ben je zwanger!

Wat een heerlijk nieuws zo allemaal… is het besmettelijk want dan blijf ik in de buurt!!