Pff..

Soms voel ik me zo &^%, al die net geboren ukkies om me heen!

Al di evreselijke mensen die praten over een kindje nemen! En de rot grappen over ow nog geen 2e. IK baal der zo van en wil erg graag maarja het wil gewoon nog niet maar en ben gewoon te emotioneel en weet niet wat ik wil, onderzoeken of niet, ik weet gewoon iet meer en ben het zat :’( Sorrie ik moest even kwijt, gewoon even een dipje en idee dat manlief morgennacht weg is is gewoon allemala teveel en me veraaring wil ook niet lukken aargh ik ben even zat. Ga denk maar een vrouwenfilm kijken, opa een lieve beterschap mail sturen, lekker een rose;tje nemen en bedwelmen in zelfmedelij en lekker janken met stuk chocolade :S

:hug:

:cry: THNX

begrijp hoe je je voelt!!! big hug :-*

lief, doet me goed tenminste nog een paar al is niks vergeleken met anderen, maar toch … die onzekerheid en pogingen zonder resultaat wat goed blijft gaan :frowning: thnx

:hug: Sterkte meid!!

(Als je een goede huilfilm zoekt, dan kan ik je PS I love you aanraden :wink: )

:hug: voor jou meid ik weet hoe jij je voelt kan er over mee praten ik zit er soms ook helemaal door heen en dan met een lekkere huilbui en chocola komen we er wel weer een klein stukje over heen het valt idd neit allemaal mee :hug:

knuff van mij - is soms niet makkelijk hé… hopelijk gaat die ‘bui’ weer snel over :hug:

Blij om te lezen dat ik niet de enigste ben, en tja voor de mensen om je heen hou je je groot he… Op wat hoofdpijn na van de tranen en de rose’tjes gaat wel weer straks heerlijk naar strand denk ik of fietsen in de polder met zoonlief en dan komt wel goed, bedankt voo rlieve berichten! X

@roosje83 wrote:

:hug: voor jou meid ik weet hoe jij je voelt kan er over mee praten ik zit er soms ook helemaal door heen en dan met een lekkere huilbui en chocola komen we er wel weer een klein stukje over heen het valt idd neit allemaal mee :hug:

Hier ook zo, pas nog een grote huilbui gehad omdat iemand uit mijn omgeving eerste ronde zwanger was en nog klaagde dat ze het zo zwaar vond en ze zo lang moest w88.

Ik begrijp je helemaal, laat het er maar lekker uitkomen en verwen jezelf! :hug: :hug:

Ik weet ook precies hoe t voelt, en hoe naar opmerkingen van andere aankomen.

Lekker laten gaan, lekker janken met snot en dikke tranen

Denk aan he :hug:

voel je je al wat beter vandaag?

ook ik weet helaas hoe je voelt…en maar blijven lachen als iemand weer vertelt dat ze zwanger zijn…maar vanbinnen jank je alles bij elkaar…

lust geen chocoloa :frowning:

kop op he meid probeer het positief te bekijken…ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan…

en ja ps i love you is een goede aanrader!!! :wink:

Jah, weer lekker aan werk en even uit het “baby” circuit!

PS I love you ga ik zeker kijken, en we zijn weer aan een nieuwe maand begonnen dus ga weer duimen … Pff geen chocolade, men lucky you eet me klem eraan :S

Ik wil je ook een dikke knuf geven, hier ook een bekend verhaal :hug:

Het idee dat het jullie gewoon bekend klinkt doet me echt goed. Onwijs lief allemaal en dikke :hug: trug!

Ik zie mensen om me heen met dikke buiken, ik hoor IK BEN ZWANGER.

Na de eerste ronde al.

Geweldig voor hun, het is ze gegund, maar soms houden mensen niet rekening met de andere die het ook proberen dat het langer kan duren.

:hug: :hug: voor jou meid.

Het is herkenbaar ook al ben ik maar 4 ronde’s bezig, het is wel herkenbaar dat andere het wel lijkt te lukken

@Mutsie86 wrote:

@roosje83 wrote:

Hier ook zo, pas nog een grote huilbui gehad omdat iemand uit mijn omgeving eerste ronde zwanger was en nog klaagde dat ze het zo zwaar vond en ze zo lang moest w88.

Ik begrijp je helemaal, laat het er maar lekker uitkomen en verwen jezelf! :hug: :hug:

Owja klagen, daar kan ik ook over mee praten ik weet wel bij mijn vorige zwangerschap die ik ook voldragen heb 9 maanden extreme pijn gehad! Pff en dan hebben mensen kramp in hun buiik en zijn ze alleen maar aan klagen…

ja vreselijk is dat he dat geklaag klinkt misschien raar maar wou dat ik daarover kon klagen

vandaag heb ik ook krampen weet niet of het een aankomende ongesteldheid is of iets anders :pray: zo spannend allemaal

:hug: voor alle meiden waarbij het niet even zomaar lukt!

@roosje83 wrote:

ja vreselijk is dat he dat geklaag klinkt misschien raar maar wou dat ik daarover kon klagen

vandaag heb ik ook krampen weet niet of het een aankomende ongesteldheid is of iets anders :pray: zo spannend allemaal

:hug: voor alle meiden waarbij het niet even zomaar lukt!

:pray: :pray: spannend!

Zal voor je duimen! En tja ik heb 9 maanden een donkere wolk er ook weer voor over ipv ene roze wolk, maar als ik eerlijk ben liever ook een keer de roze :smiley: Maarja er komt een dag dat ik een mega happy bericht post!

zo is het maar net ik weet ook dat onze tijd komt maar die duurt nu al zolang ik merk aan me dat mijn geduld een beetje op raakt ben moe van alles weet soms alles niet meer met elkaar te combineren wat voel ik ? zijn het hormonen? zit het tussen mijn oren enz de roze wolk komt ook voor ons daar blijf ik in geloven :dance: