zo is het maar net ik weet ook dat onze tijd komt maar die duurt nu al zolang ik merk aan me dat mijn geduld een beetje op raakt ben moe van alles weet soms alles niet meer met elkaar te combineren wat voel ik ? zijn het hormonen? zit het tussen mijn oren enz de roze wolk komt ook voor ons daar blijf ik in geloven :dance:
Moet je idd ook zeker doen!
Aan je banner te zien wordt het dan je eerste als raak is?
Dan is nog spannender allemaal! Ik heb al een zoontje dus opzich kan ik hierdoor goed mijn aandacht op iets anders zetten, maar ik begrijp je heel goed want ook voorafgaand aan Luukje liep het ook niet flexibel!
dank je wel veertje ja dit word de eerste we zijn in feb 2007 gestopt met de pil en ik nov 2007 kreeg ik de diagnose pco dus dit is de 5 de ronde met clomid 150 mg hoop het zo hoe oud is je zoontje was je daar wel snel zwanger van of heeft dat ook lang geduurd ben je al lang bezig met je 2 de kinderwens?
Voor Luuk heb ik ook 3 vast gestelde miskramen gehad en nog een keer waarvan ik niet naar ha ben geweest. Dus 4x zeg maar! Maar is heel veel tijd overheen gegaan doordat mijn lichaam het maar niet zag dat ik niet zw was en ik hormoon niet wilde dalen. Nu zijn we vanaf dat hij 1 is niet veilig aan het klussen en is het altijd meteen raak, alleen gaat het ook elke keer mis. Mijn lichaam doet er soms heel lang over om zelf in te zien dat het mis is en ik niet meer zwanger ben en pff duurt weer een tijd voor groen licht, daarnaast moet je je ziekemelden dingen uitleggen ect. Dus nu hopen op een + test en min 12 weken voor we enigzins blij durven te zijn en eigenlijk pas voorbij de 15 wkn…Want blij zijn durven we hier niet meer :S
Ow en als je je afvraagt waarom we geen andere stappen ondernemen ( medische molen ) simelweg omdat ik 23 ben en al 1 wonder heb en gewoon op nog een wonder hoop! Ik weet van mezelf dat ik er anders teveel beladen mee wordt en en teveel mee bezig bent waardoor aafrechts zal werken…
jeetje dat lijkt me niet niks nee het is erg!! dat je lichaam het dan laataf weten vreemd is hier een oorzaak voor?? naar hoor om ook steeds in die onzekerheid te zitten natuurlijk heb je al een lieve zoon maar die wil graag een broertje of zusje :inlove: daar hopen we op ik :thumbup: voor je
het is idd beladen in de mm maar ik kan niet anders ik kan niet zwanger worden zonder hulp maar ben zo blij dat de hulp er is ik ben 24 bijna 25 dus nog jong maar de wens is er niet minder groot om liever vandaag dan morgen
WOW gefeliciteerd!!! Ik ken je helemaal niet, maar ik lees net je verhaal en het is allemaal heel herkenbaar! Wat super fijn dat je nu zwanger bent!! :dance:
Dank je wel, ik juich niet te hard, want ECHT blij zijn durven we nog niet … Pff wat is 15 wkn nu een lang stuk… Maar we duimen hard en 3x ius scheepsrecht :D:D:D
Gefeliciteerd met de positieve test, eerste stap is er. Ik zou gewoon de vk bellen, en kijken of je met een week of 7 een echo mag. Misschien als je ziet dat er een hartje klopt, je meer gerust gesteld bent. :-*
Gefeliciteerd met de positieve test, eerste stap is er. Ik zou gewoon de vk bellen, en kijken of je met een week of 7 een echo mag. Misschien als je ziet dat er een hartje klopt, je meer gerust gesteld bent. :-*
Vk, daar lopen wij niet en willen we ook niet! Dus zal de gyn inderdaad bellen voor een echo Want pff duurt anders heel lang, ik heb wel goede hoop