Pff teveel cadeaus.. herkenbaar??

Nee, mijn broertje is van 5 dec, maar als kind vierden we het altijd precies een maand eerder. Nu viert hij het rond die tijd, maar toch lastig lijkt me. Zeker nu hun ook een kleintje hebben, die nu nog niet, maar volgend jaar of daarop ook vol in de sinterklaas zit…

Buuf is jarig dag voor oudjaar, en ook dat ik niet leuk… Iedereen druk bezig met voorbereiden, of juist niet en zijn weg…

Maargoed ontopic: Gister ging ik eens bekijken wat ik allemaal had, en kwam op 8 kadootjes voor de oudste, en 6 voor de middelste. Heb vandaag dus toch de tent met Spiderman gekocht voor hem, hij heeft het er al lang over… (en heb 2 stickervellen samengevoegd, maar als ik die los inpak hebben ze ieder 8…)

De jongste heeft er 5, maar toch ook leuke dingen dus dat ben ik niet van plan om aan te vullen met een klein kadootje…

Ohja, en ze krijgen ook wat lekkers, zoals een schoenletter en speklolli, maar dat moeten ze dichtlaten deze avond… :wink:

Hier zes cadeautjes per kind. Wij hebben een excelbestand aangemaakt. Eerst als lijstje met cadeau-ideeën, daarna om in te zetten wat voor wie is aangeschaft en hoeveel het heeft gekost. Ik hou niet van winkelen (hebben we het niet over hobbywinkels of beurzen :wink: ) dus veel online besteld danwel mijn man laten kopen.

Ja maar bij de action hebben ze ook hobbyspullen. :smiley: