Peuterspeelzaal oproep gekregen / komende week is het zover

Vandaag bij her afscheid nemen, traaaaaanen, ik ben maar weggegaan. Maar verdee deed ie her vandaag beter, alleen aan her begin en af en toe even verdrietig, maar dat moet mogen vind ik. Hij heeft leuk gespeeld en getekend, 2 krasjes hahaha, nouja toen ik hem ging halen, toen ie me zag huilen genlazen zo blij dat ik hem niet vergeet en hem kom halen haha, skat :lol: … Op naar maandag, dag 3

komt wel goed schatje schenkt roosvicee :wink:



Sebastian is gisteren ook voor het eerst naar de psz geweest. eerst wilde hij helemaal niet. hij snapte er niks van. de psz zit bij de school van Elize in en snapte niet dat hij er heen moest en niet Elize, hahaha. na een onwennige blik zag hij het speelgoed en begon daar mee te spelen. maar toen ging mama weg… dat vond hij niet zo leuk. hij moest huilen maar heb me gewoon omgedraaid en ben weg gelopen. op de gang even een diepe zucht en toch met een beetje een zwaar gevoel naar huis gegaan.

toen het tijd was om hem op te komen halen verwachtte ik een zeer enthousiaste begroeting maar niks was minder waar :shock: meneer was veel te druk met spelen en wilde helemaal niet weg, hahaha :inlove: moest hem mee naar huis lokken met het vooruitzicht van ranja en fruit :mrgreen:

maandag mag hij weer, ben benieuwd hoe hij dan reageert.

Sennapen gefeliciteerd :wink: :mrgreen:



Wat moeilijk dat ie zo verdrietig was, hopelijk gaat het snel goed!

Thanx :inlove:



Ja is wel moeilijk, zeker nu haha, maar goed daar moeten we maar even doorheen geloof ik :roll: :slight_smile:

@mama_desiree wrote:

komt wel goed schatje schenkt roosvicee :wink:



Sebastian is gisteren ook voor het eerst naar de psz geweest. eerst wilde hij helemaal niet. hij snapte er niks van. de psz zit bij de school van Elize in en snapte niet dat hij er heen moest en niet Elize, hahaha. na een onwennige blik zag hij het speelgoed en begon daar mee te spelen. maar toen ging mama weg… dat vond hij niet zo leuk. hij moest huilen maar heb me gewoon omgedraaid en ben weg gelopen. op de gang even een diepe zucht en toch met een beetje een zwaar gevoel naar huis gegaan.

toen het tijd was om hem op te komen halen verwachtte ik een zeer enthousiaste begroeting maar niks was minder waar :shock: meneer was veel te druk met spelen en wilde helemaal niet weg, hahaha :inlove: moest hem mee naar huis lokken met het vooruitzicht van ranja en fruit :mrgreen:

maandag mag hij weer, ben benieuwd hoe hij dan reageert.




haha das ook wel wat desiree, ik zou willen dat Roan dat had. Als ik met hem meega is het allemaal leuk, maar zodra ik zeg dat ik naar huis ga

zet iet het meten op een huilen. Ik zeg dan doei Roan ik kom je straks weer halen geef hem een kus en kijk maar niet meer achterom, hopelijk werpt dit snel zijn vruchten af, want vind dit ook niks :frowning:

wat zie ik nu sanne :shock: gefeliciteerd!!! :inlove:



vervelend hé? ik wist van tevoren dat het bij Sebastian anders zou gaan dan met Elize. had me daar ook op ingesteld maar het doet me toch meer dan ik dacht :frowning:

gisteren ging het al een stuk beter. hij leek er zin in te hebben maar toen ik weg wilde gaan begon hij zich aan mij vast te klampen. de leidster heeft hem overgenomen en samen met hem voor het raam gestaan om mij uit te zwaaien en dat ging goed, hij heeft geen traantjes gelaten!

daarentegen heb ik wel een traantje gelaten…



misschien komt het door de hormonsters :twisted: maar heb er even moeite mee dat er geen babytje meer komt en dat bij Sebastian aan alles een eind komt. diep van binnen weet ik wel dat er klaar mee ben om kinderen te krijgen maar soms komen die kriebels weer omhoog :shifty:



maar goed, dat was een beetje off-topic.





ik hoop voor je dat het gauw beter gaat met Roan, wanneer gaat hij weer?

:hug:

Dankjewel :inlove: verassing haha! :wink:



Ik snap het gevoel helemaal hoor :hug: , dat zal altijd wel wat blijven en moeilijk zijn als je weet dat delaatste baby geen baby meer is. Dat zal ik ook krijgen, want deze zwangerschap zal de laatste zijn als het allemaal goed gaat.



Die sebastian toch, wou toch niet dat je ging. En niet huilen :clap: maar jij wel, dat geeft toch niet, ik had ook tranen hoor de 1e keer, maar snel naar buiten. We moeten morgen weer. Op zich gaat het elke keer beter maar toch, hijis zo gevoelig… Hopelijk heeft ie snel door dat ik hem achterlaat maar toch ook weer kom halen :roll: :lol: :lol:



Hoe gaat het trouwens verder met s. qua praten en duidelijk maken, lukt dat wat?

Sennapen gefeliciteerd!



Fijn dat eht met de kindjes allemaal steeds beter gaat, of zelfs helemaal geen probleem is! Mijn meisje is deze week 3 geworden en ze heeft getrakteerd op de psz. Ze hadden het erg leuk gedaan, mocht liedjes kiezen, op de extra grote verjaardags-sstoel, uitdelen natuurlijk, als eerste een speelding buiten kiezen etc. Ze voelde zich erg jarig, ondanks dat ze erg verlegen werd van de volle aandacht voor haar. Wegbrengen gaat wisselend, soms dikke tranen en soms weinig moeite. De leidsters zeggend at het meestal aardig gaat overdag en als ik kom halen, speelt ze altijd (alleen op een fietsje), zodat ze alles kan overzien, maar mengt zich dan redelijk tussen de kindjes als dat toevallig zo voorkomt. En dan snel weer naar een rustig plekje fietsen hihi ;-).



Verder aan het kijken voor basisscholen, hebben er twee op 5 min lopen, 400 meter ofzo (openbaar en christelijk) en eentje op 3 km die dalton wordt, en openbaar is. Alledrie kleine schooltjes met max 75 kids. Vind het lastig om te kiezen en we gaan nog langs met haar om te zien hoe eht er van binnen aan toe gaat.



Nu krijst de kleine man, deze week 1,5 geworden ;-).



Groetjes!

Thanx en jij gefeliciteerd!!



Ik ben echt vol trots, de tranen zijn weg, maandag al bijna niks en vandaag helemaal niet. Ik glim ervan. Ik zei vandaag memmie gaat weg, ik kom je straks weer halen, gaf hem een kus hij keek me aan en niks, gewoon een blik en geen gehuil meer, de leiding keek me aan en ik zei dit gaat heeeel goed haha en ben weggelopen, hij heeft het heel goed gedaan, de andere kindjes gingen spelen en hij wu nog even kleuren toen heeft ze bij hem gezeten maar even later heeft ze hem toch naar het spelen gebracht. Misschien omdat ie zich er dan moet tussenmengen ofzo, want ik weet eigenlijk niet hoe het gaat met andere kindjes spelen, zal dat maandag eens vragen. Maar goed hij doet her volens haar veder goed, dus ben zo blij.



Beebie jou meiske zit dus bet liefst op het fietske haha, ik snap dat wel. Alles overzien, wel fijn daf ze zo,n fijne jarig zijn op de peuter heeft gehad, komt wel goed met onze kindsies :thumbup: