wat een verhaal
wat is er nu waar zal ze echt haar kinderen zelf dood gemaakt te hebben
brrrrrrrrrrrrr weerloze kids er niet meer
Ik zit het ook te kijken. Zo ontzettend als het waar is, zo onbegrijpelijk ook!
Ik word er echt een beetje naar van als ik die reconstructie zie en het verhaal erbij hoor
Voor Romy en Daniël :kaars: :vlinder: :kaars:
ik word er zo misselijk van, ga niet meer verder kijken…
Ik heb m’n vriend gevraag weg te zappen want ik hoorde het alleen maar en werd er al helemaal naar van!
Ik heb het niet gezien, maar het is bij mij om de hoek gebeurd, zo naar :?
Pff…
Coke doet dingen vergeten, zeggen ze toch?
Misschien is zij het wel, maar… misschien is zij het niet,
en is die Benny? niet verzonnen…
Romy en Daniël. :kaars:
die kim zat toch ook bij peter r de vries in de studio
Vind het maar een vaag verhaal.
Vind het ook al vaag dat iemand gewoon maar coke gaat zitten snuiven terwijl hij een avondje op de bank gaat hangen.
Dat je nou een snuifje neemt als je naar een feest gaat of op stap en oppas voor je kindjes hebt geregeld. Oké.
Maar dat bankhanggesnuif vind ik zo stom. Daar heb ik nooit wat van begrepen.
Tjeee ik heb ook zitten kijken.
En dat die vrouw nog rond loopt vind ik gewoon te belachelijk voor woorden.
Ze moet achter de tralies zitten, ze heeft gewoon haar kinderen vermoord.
Als ik ook haar intervieuws bekijk hoe rustig ze daar is. Ik zou knettergek worden als ze mij zouden beschuldigen van de moord op mijn kinderen.
En hoe rustig ze zegt ik heb het niet gedaan, ik heb het echt niet gedaan.
Vol blijven houden dat ze weg is geweest terwijl ze heeft zitten chatten, daarna zegt ze dat ze toch niet weg is geweest. Geen sporen gevonden.
Stijve arm neee ze heeft haar eigen kinderen vermoord. Snap niet dat ze nog veilig over straat kan lopen zonder dat andere mensen haar aanvallen.
En die bennie is ook verzonnen, vind het maar heeeel erg vreemd dat werkelijk niemand hem ooit heeft gezien…
@Lynda wrote:
Dat je nou een snuifje neemt als je naar een feest gaat of op stap en oppas voor je kindjes hebt geregeld. Oké.
Oké??? Als moeder zijnde heb je altijd een bepaalde verantwoordelijkheid voor je kinderen, ook als je naar een feestje gaat of oppas hebt.. als er wat is moet je er voor ze kunnen zijn is mijn mening.. Ik begrijp sowieso niet dat er mensen zijn die dat soort rommel nodig hebben, laat staan dat er moeders met kleine kinderen zijn dat soort troep gebruiken :thumbdown:
Even on-topic..
Ik heb maar even gekeken kon het niet aanzien, ik begrijp (wie het ook gedaan heeft) werkelijk niet dat iemand zoiets kan doen. Ik ben verbijsterd.. die kindjes, zo weerloos en onschuldig en dan op zo'n brute wijze omgebracht is niet te bevatten, alleen een monster kan zoiets doen.
Ik ga nu een poging doen tot kijken…
Écht ziek, wie het ook heeft gedaan… :shock:
ik heb het niet gezien, kon er gewoon niet naar kijken,
mijn man heeft het wel gezien, maar echt ik werd er zo raar van, misscelijk, alof zo mijn maag alle kanten op draaide…
zulke mooie kindjes zo van het leven beroofd
heb er ook geen woorden voor
hoop dat waar ze nu zijn, beter voor ze gezorgd word :vlinder: :vlinder:
ik heb het maar half gezien,maar is het nu bewezen dat ze het gedaan heeft of niet? :think:
ik heb maar een heel klein stukje gezien… toen ze over de baby en peuter/kleuter (zover heb ik het niet gehoord) en over messteken… toen wer ik dus al :sick: en heb m af gezet…maar wist dus ook niet waar het over ging.
maar lees nu dat de moeder het misschien gedaan heeft… schandalig… zoiets doe je niet.
afschuwelijk he! Ik heb een paar verhoren bekeken maar kon het niet langer aanzien. Zulke mooie lieve onschuldige kindjes op een brute beestachtige wijze omgebracht
Ze was wel emotioneel tijdens de verhoren, maar voor een moeder die echt onschuldig is ook wel weer kalm. Snappen jullie me nog :think: :eh:
Denk wel dat ze het heeft gedaan, maar wil eigenlijk ook wel weten of het echt zo is. Tis wel erg als het niet zo blijkt te zijn natuurlijk :?
Ben benieuwd of iemand dat weet, waarschijnlijk alleen zij zelf.
@Smurf78 wrote:
Ze was wel emotioneel tijdens de verhoren, maar voor een moeder die echt onschuldig is ook wel weer kalm. Snappen jullie me nog :think: :eh:
ik denk dat ze daar wel geiga onder de medicijnen zit....
Twee lijntjes coke laat je echt geen dingen vergeten hoor…
Ik weet niet, ik twijfel ook aan haar verhaal maar daarintegen zat ze in de studio en dat houdt meestal toch wel in dat iemand onschuldig is… Ik weet het niet, ik laat het in het midden.
Echt erg voor die kindjes…
:kaars:
Dat ze onschuldig is omdat ze in de studio zit?
Ze is vrij gelaten, omdat er gebrek aan bewijs is, er is nooit bewezen of zij echt onschuldig is.
@Lynda wrote:
:shock: :eh: :snooty: