peter r de vries

Ik heb het bewust niet gekeken.

Werd al naar van de voorstukjes steeds.

‘Romy is 60 keer gestoken Kim, 60 kéér!!’

Brr…

Krijg het er koud van.

@Anneke wrote:

Ik heb het bewust niet gekeken.

Werd al naar van de voorstukjes steeds.

‘Romy is 60 keer gestoken Kim, 60 kéér!!’

Brr…

Krijg het er koud van.

Van dat stukje en hoe die moeder daar zo op reageerde, ik heb er s avonds wakker van gelegen. Ik heb de aflevering bewust niet gekeken.

Emoties zeggen niets over schuld of onschuld, zeker niet het gebrek aan emoties (die ik in het voorstukje overigens wel heel duidelijk naar voren vond komen). Mensen reageren zo vaak heel anders op iets schokkends dan wat verwacht wordt…

Ik heb het ook gekeken.

Ben er vanacht een aantal keer wakkeer door geworden en moest er steeds aan denken.

Vreselijk, arme weerloze kindjes.

:kaars: :: :kaars: ::

@merel33 wrote:

ik heb het maar half gezien,maar is het nu bewezen dat ze het gedaan heeft of niet? :think:

Nee dat is niet bewezen!

Een andere forensisch expert (dan de eerste van de politie) heeft sporen van celmateriaal van een onbekende aangetroffen (vermoedelijk een man)

Waarom zou die Bennie niet bestaan?

Ik heb het ook gezien.

Het meisje Rommy met 60 messteken en het zoontje Daniel met 26 messteken, pfff heftig hoor :cry:

Kan me niet voorstellen, dat iemand die de kinderen niet kent, dus geen haat ofzo tegen hun heeft, ze met zoveel messteken om het leven heeft gebracht :cry:

Ik denk dus eerder, dat Kim het zelf heeft gedaan, onder invloed van Coke … misschien huilde ze … kon ze het niet meer aan.

Ik vond het iig erg heftig om te zien. Ze was misschien wel geëmotioneerd, maar wat kan dat meisje liegen zeg.

En ze was niet voor het eerst aan het liegen.

Ze heeft over veel dingen gelogen.

De vader was aan kanker overleden … gelogen.

Ze had een miskraam gehad … gelogen

@Pimpernella wrote:

@Lynda wrote:
Dat je nou een snuifje neemt als je naar een feest gaat of op stap en oppas voor je kindjes hebt geregeld. Oké.

:shock: :eh: :snooty: :hand: het zal wel aan mijn ‘ouderwetse’ instelling liggen … :think: :wall:

Nee hoor, hier een jonge meid van 23 die daar ook fel op tegen zou zijn :hand: :naughty: :snooty:

ik kon dit echt niet kijken :cry:

Het voorstukje vind ik al heftig genoeg. Sinds mijn eerste zwangerschap kan ik dit soort dingen dus niet meer zien he :oops: Afschuwelijk!

Ik heb het niet gezien en zo te lezen ben ik daar niet rouwig om - maar ik denkt dat het ten alle tijden voor mensen die hun emoties redelijk op orde hebben nooit te bevatten zal zijn wat een ander als deze gedaan heeft.

Pyschiatry al dan niet in combi met verslaving - het maakt dat mensen niet in contact staan met zichzelf in meer of mindere mate en daar kunnen wij het dan lang en breed over hebben maar het zal voor ons ws nooit te bevatten zijn.

Er zijn mensen die moorden vanuit wanen bijv - hebben stemmen van die en die moet dood. Ik zeg niet dat deze vrouw dat had maar ik weet niet of ze veel drugs heeft gebruikt daar stompen je gevoelens van af.

Ik vraag me af wat de meerwaarde van dit programma eigenlijk is geweest, wat wil zo’n Peter r de vries hier nu - voer voor psychiaters lijkt mij en niet voor sensatieprogramma’s.

Ik vond het voorstukje al walgelijk en het was de afgelopen dagen steeds rennen naar de afstandsbediening om dat stukje maar niet te hoeven horen. Ben er ook niet zo van gecharmeerd dat ze dat zo als voorstukje uitzonden. Mijn dochter van bijna 10 zag het ook per ongeluk en vond het erg heftig (understatement!)

Ik had graag gezien, dat ze een ander voorstukje hadden genomen en een waarschuwing hadden afgegeven van de gruwelijkheden die te horen zouden zijn in het programma. Kan je tenminste zelf kiezen of je wilt kijken (nee dus!)

Maar zal kijkcijfertechnisch waarschijnlijk minder zijn geweest ofzo…

@victoria wrote:

Ik heb het ook gezien.

Het meisje Rommy met 60 messteken en het zoontje Daniel met 26 messteken, pfff heftig hoor :cry:

Kan me niet voorstellen, dat iemand die de kinderen niet kent, dus geen haat ofzo tegen hun heeft, ze met zoveel messteken om het leven heeft gebracht :cry:

Ik denk dus eerder, dat Kim het zelf heeft gedaan, onder invloed van Coke … misschien huilde ze … kon ze het niet meer aan.

Ik vond het iig erg heftig om te zien. Ze was misschien wel geëmotioneerd, maar wat kan dat meisje liegen zeg.

En ze was niet voor het eerst aan het liegen.

Ze heeft over veel dingen gelogen.

De vader was aan kanker overleden … gelogen.

Ze had een miskraam gehad … gelogen

En toch durf ik niet zo’n bewering te maken…

Ik had zo het gevoel dat ze het echt niet had gedaan…raar hé?!

Ik denk dat iemand die ze niet kent…iemand uit de echte onderwereld het dus wél zou doen/kunnen…die zijn zo erg…die pakken liever je kinderen om je te laten lijden dan dat ze je zelf pakken.

Dus ik dachtt eerst die pa heeft fouten gemaakt in de verkeerde wereld…maar toen zag ik hem en dacht ik…nee…lijkt me ook niet…

Maar ik durf dus echt niet te beweren dat zij het zelf heeft gedaan…

Ik vond het heftig om te zien maar lig daar dus niet van wakker :shifty:

Vreselijk om te zien.

Waarom blijf ik dan kijken vraag ik me dan af…

Ik was wel bang om er naar over te dromen, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Ben benieuwd of er naar aanleiding van dit programma nieuwe tips zullen komen…

Offtopic:

De urker moordzaak.

Ze zijn er nog volop mee bezig en het is erg “vers” maar wat denken jullie daarvan.

Heb je als tiener verkering en dan wordt je gedood omdat iemand anders je vriendinnetje wil… :shock:

Is ook wat voor dat meisje waar het omgaat…

Ik heb het gekeken.

Sowieso vreselijk om het te moeten zien maar let wel, er zijn ook bloedsporen gevonden van onbekende persoon…

Misschien bestaat die ene Bennie wel gewoon alleen is hij ondergedoken of is hem gepeerd. als de vader van zijn vermoorde kinderen geldschulden heeft bij Rachid en je hebt geen adres of weet ik het allemaal, dan ga je wel via zn exvriendin afhandelen en is dit geval haar kids geweest… Het kan allemaal! maar of dit ook echt gebeurt is is nog maar de vraag!

2 lijnen coke snuiven vergeet je niet gelijk alles. Wie zijn jullie om dat te beweren? Zelf ooit gedaan of spreek je het uit ervaring? En natuurlijk valt het ook niet goed te praten als moederzijnde coke gebruikt. Dat gaat idd te ver en is het ontverantwoordelijk. :thumbdown:

Die verhalen over de snackbar is ook een raar verhaal maar ze wist wel dat iemand kort daarvoor bij haar langs was geweest die de coke heeft meegenomen…Waarom zou je dat wel kunnen herinneren en niet meer dat je zelf de kindjes hebt gestoken?

Wat de rechter betreft… Mocht ze het toch zelf gedaan hebben, dan heeft ze het heel goed gespeeld :thumbup:…

En dat je continu ondervraagd wordt door de recherche is ook dat je enorm onder de druk wordt gezet. Hun dreigen ook en dat moeten ze ook niet doen!! Dat vind ik dan weer een slechte aanpak. Dat een man zo tekeer ging tegen haar…

Al met al heb ik er geen woorden voor…

Welterusten! :wink:

Onvoorstelbaar…

Gelukkig te lezen dat ik niet de enige ben die haar niet meteen veroordeeld!

Er zitten in het hele verhalen teveel rariteiten om met 100% (of iets wat daar in de buurt komt) te zeggen ze heeft het wel of ze heeft het niet gedaan.

Toch zegt iets in mij dat ze het niet heeft gedaan :think:

@Sweet-Love wrote:

Dat ze onschuldig is omdat ze in de studio zit?

Ze is vrij gelaten, omdat er gebrek aan bewijs is, er is nooit bewezen of zij echt onschuldig is.

Gebrek aan bewijs idd…

Als ze nou zo stoned was van de coke (na twee lijntjes ben je nog redelijk helder maar goed) dan had ze echt wel meer bewijs achter gelaten lijkt mij, en daarbij is ze tot een bekentenis gedreven en dat is ook waarom ze werd vrijgesproken.

Ik zat me te irriteren aan die mannen zeg!

Ik denk dat ik ook zo zou flippen en vooral als ze zeggen dat je geen afscheid mag nemen van je kids, denk dat je dan wel zou bekennen ook al heb je het niet gedaan…

Maar dan nog… Ik zeg al, ik weet het niet, soms geloofde ik haar, soms niet. Dus ik ze krijgt van mij het voordeel van de twijfel…

Tot het tegendeel is bewezen.

Coke, en de meeste andere drugs, versterkt je stemming, of je karakter. Als je onder coke ineens aan het moorden slaat, dan schort er al iets aan je als je nuchter bent. En dat je onder invloed van coke ineens dingen gaat vergeten lijkt me onzin. Ik heb in mijn leven voor ik kinderen had genoeg gekke dingen op het gebied van drugs gedaan (ook coke, ja) en ik ben nog nooit iets vergeten. En zeker iets als een moord, laat staan op je eigen kinderen? Kom nou zeg. Ik geloof er geen woord van, sorry.

Voor de rest… ik heb echt geen idee of zij het heeft gedaan of niet. Ze verkeerde duidelijk niet in een lekker milieu, maar om nou te zeggen dat ze haar eigen kinderen heeft vermoord… ik heb echt geen idee. Duidelijk uit de opnamen was wel dat de politie, duidelijk (terecht) aangeslagen door de moord, een zondebok wilde vinden, gezien de gedreven verhoortechnieken. Ik vond het heel confronterend. Ik denk alleen dat we er nooit achter zullen komen of ze het nou heeft gedaan of niet.

@renzosmam wrote:

En toch durf ik niet zo’n bewering te maken…

Ik had zo het gevoel dat ze het echt niet had gedaan…raar hé?!

Ik denk dat iemand die ze niet kent…iemand uit de echte onderwereld het dus wél zou doen/kunnen…die zijn zo erg…die pakken liever je kinderen om je te laten lijden dan dat ze je zelf pakken.

Dus ik dachtt eerst die pa heeft fouten gemaakt in de verkeerde wereld…maar toen zag ik hem en dacht ik…nee…lijkt me ook niet…

Maar ik durf dus echt niet te beweren dat zij het zelf heeft gedaan…

Ik vond het heftig om te zien maar lig daar dus niet van wakker :shifty:

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt :wink:

Tuurlijk kan iemand anders haar kindjes wel gedoodt hebben, maar niet met 26 en 60 messteken.

Ze kunnen veel uithalen uit hoe ze zijn omgebracht, hoeveel messteken, waar ze zijn gestoken enz enz enz … maar ze zullen niet alles kenbaar maken.

Juist omdat ze door bepaalde vragen kunnen kijken wat iemand dader kennis heeft.

ik heb het wel gezien maar kon er slecht van slapen.