Patrick Swayze overleden

Ik hoorde het zojuist op de US televisie.:cry:

Een stukje jeugdsentiment, wat erg dat hij zo aan zijn einde moest komen. Een gruwelijke ziekte, een keihard gevecht, en het dan niet mogen winnen.

http://www.nu.nl/algemeen/2082042/acteur-patrick-swayze-57-overleden.html :kaars: :kaars: :kaars:

Erg verdrietig.

de held uit mn jeugd, oeh wat was ik verliefd toen hij in dirty dancing speelde

een mooi mens…en ook weer iemand die veel te vroeg is overleden aan die rotziekte…

t was t eerste wat ik zag toen ik de pc opende vandaag…

triest

Echt heel erg!!! :cry:

mijn eerste kennismaking was in North and South… zwijmel zwijmel… En in Dirty Dancing pfieuw…

Jammer… rotziekte is het!

ja weer een idool overleden… het gaat hard zo…

idd north and south, dirty dancing(1&2), gosth… noem maar op allemaal goede films ( en een goede serie)

:kaars:

Inderdaad ja, weer een idool overleden :cry:

En wat heb ik zitten zwijmelen bij hem :inlove:

:kaars: :kaars: :kaars:

Ik heb niet zitten smachten voor de tv. Hij was mijn type niet en te oud, maar hij kon wel goed acteren en ik vind het natuurlijk heel erg dat hem dit moest overkomen. Rust zacht :kaars:

Wat vond ik hem sexy in DD…en dan takel je zo af door kanker :frowning:

Ik heb het van dichtbij meegemaakt, mijn vader is ook zo overleden en mocht maar 55 jaar worden.

Ik kan er niet goed tegen. Kanker is zo’n mensonterende ziekte, het vreet je kapot!

R.I.P Patrick :kaars:

Jee wat verdrietig…

Heb idd ook heel wat uren zitten zwijmelen bij North and South en bij DD.

RIP Patrick.

Heb DD niet bewust mee gemaakt maar heb men schade in de jaren 90 meermaals goed gemaakt :slight_smile: zo ook met ghost.

Hij heeft lang en hard gevochten. Spijtig dat de ziekte toch heeft gewonnen.

Pfff kippenvel…

:kaars: voor Patrick. Wauw wat was dat een sexy man zeg! Spijtig dat hij zo jong is gestorven :cry:

Hoorde het ook vanochtend op de wekkerradio. Zat in 1 keer overeind.

Mijn tante en ik zijn echte Patrick ‘fans’.

Toen ik jonger was en bij haar logeerde gingen we bij de videotheek een hele stapel ‘Patrick-films’ halen en dan gingen we ze allemaal achter elkaar kijken.

North and South en Dirty Dancing zijn mijn favorieten, Dirty Dancing is sowieso mijn lievelingsfilm.

Vind het wel heel erg jammer.

Zoals ik vroeger fan was van Michael Jackson, had ik ook altijd ‘iets’ met Patrick Swayze.

Jammer dat ze beide in korte tijd zijn overleden.

dd is ook mijn lievelingsfilm vooral omdat patrick in speelde ik was helemaal verliefd op hem

:kaars: triest.

Och, jeeeeeee!

ik schrik hier wel van, had het nog niet gehoord…

hier ook beetje jeugd sentiment (Dirty Dancing enzo…)

:kaars: :kaars:

@kristalkindje wrote:

de held uit mn jeugd, oeh wat was ik verliefd toen hij in dirty dancing speelde

een mooi mens…en ook weer iemand die veel te vroeg is overleden aan die rotziekte…

t was t eerste wat ik zag toen ik de pc opende vandaag…

triest

sluit ik me bij aan.