Patrick Swayze overleden

… :kaars:

en de serie North and South

daar was ik helemaal fan van…

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:kaars:

:cry: :cry: :cry:

North & South was ook één van mijn favoriete series vroeger.

Triest :kaars:

wat erg, heb een paar weken geleden nog gezwijmelt bij dirty dancing

heb die film echt vaak gezien wat een geweldige man en super acteur

:frowning: :kaars: :frowning:

:: :kaars: ::

:cry: :cry: :cry: :kaars: :kaars:

triest heel triest weer een groot acteur minder

jeugd herinneringen DD ghost pointbreak heerlijke films allemaal

:kaars: :kaars: :kaars:

too sad to soon

Jammer, maar niet erger dan een ander (onbekender) mens die overlijdt aan dezelfde ziekte, wat op zich al afschuwelijk is. Ik vond het een goede acteur, maar kan er niet wakker van liggen.

@Elif wrote:

Jammer, maar niet erger dan een ander (onbekender) mens die overlijdt aan dezelfde ziekte, wat op zich al afschuwelijk is. Ik vond het een goede acteur, maar kan er niet wakker van liggen.

Dat denk ik ook al de hele dag.

Mischien komt het omdat ik nog niet zo oud ben.

Heb de films wel gezien en de serie ook toen hij eens herhaald werd, maar ik heb dus niet het gevoel dat er een jeugdidool overleden is,

Tenminste niet een jeugdidool die in mijn jeugd voorbij kwam.

Blijft triest dat hij zo jong is oveleden, dat natuurlijk bovenalles,

:kaars: :kaars: :kaars:

Ik ben er ook best ontdaan van eigenlijk… :frowning: :kaars: Ik was zwaar Patrick-fan vroeger, zeg maar gerust verliefd… :inlove: :oops:

Em, hier ook zo eentje… :cry:

Hier geen fan van… maar dat heb ik nergens echt bij,

wel doet het me meer dan micheal J.

Pfff :kaars:

@Elif wrote:

het is niet erger inderdaad…

ik denk niet dat mensen er perse wakker van liggen

ik lag wakker toen mn broer aan kanker overleed…

maar zoals je al zegt, patrick swayze was een mens als ieder ander mens…kanker maakt geen verschil…

en iedere keer als ik hoor dat iemand veel te jong aan die rotziekte overlijdt doet me dat wat

iemand als patrick swayze stond in de spotlight…en ja ik geef toe ik had ook een behoorlijke crush toen hij in dirty dancing stond. Dat daar wat extra aandacht voor is, is niet zo vreemd…

ik maak me niet drukker over patrick swayze dan over een andere persoon die ik oppervlakkig ken…maar over kanker kan ik me druk BLIJVEN maken, te veel vrienden en familie slachtoffer zien worden

en eerlijk gezegd,…ook ik ben slachtoffer, niet omdat ik t zelf kreeg maar omdat ik zowel mnmoeder als mn broer er aan verloor…onlangs een vriend van vroeger, ook aan pancreatitis trouwens net als patrick swayze,…en talloze lieve vrienden

vorig jaar leden vier van mn vriendinnen aan borstkanker…

het raakt me…telkens weer

een upje, omdat ik op zoek was of Swayze nog leefde of niet.

hij is dus overleden…

mijn vader is in januari op 55 jarige leeftijd ook aan alvleesklierkanker overleden… goh wat werd ik er naar van, toen ik hoorde dat hij dacht dat hij nog wel 2 jaar zou leven, of beter zou worden…

Mijn tante is er ook aan overleden.

Alvleesklierkanker is 1 van de meest heftige en agressieve vormen van kanker.

Wat mij toen verteld werd, is dat je van deze vorm nooit meer geneest.

ah nee he

uit mijn jeugd :kaars: :vlinder: :kaars:

Ik kan dirty Dancing wel dromen en heb Ghost ook vaak gezien!! Arme man, deze strijd en op deze manier dit gevecht verliezen gun je niemand!