Patrick Swayze op sterven?

:cry: Lees net dat Patrick Swayze op sterven ligt. Nog maximaal 5 weken te leven ten gevolge van alvleesklierkanker …

:shock: Zo hee… Als dat waar is, dat is nie niks…

jeetje het is dus geen grap :shock: :cry:

jeetje 55 :cry:

‘Patrick Swayze terminaal ziek’

Uitgegeven: 5 maart 2008 17:36

Laatst gewijzigd: 5 maart 2008 17:42

AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft nog maar vijf weken te leven. Bij de acteur is eind januari een terminale vorm van alvleesklierkanker vastgesteld, zo schrijft het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer.

ANP

De 55-jarige filmster, die in 1987 wereldberoemd werd door zijn rol in ‘Dirty dancing’, zou al een maand behandelingen ondergaan in een medisch centrum in Californië.

Chemokuren

De tumor zou inmiddels zijn uitgezaaid naar andere organen, zo schrijft het weekblad. Verschillende chemokuren sloegen aanvankelijk aan, maar de behandelende artsen zouden de hoop inmiddels hebben opgegeven.

“Ze hebben hem verteld dat hij nog twee behandelingen kan krijgen, maar dat de kanker niet reageert”, weet een anonieme bron.

© Novum

bron:nu.nl

:cry: :shock:

Ow wat erg!

Was vroeger helemaal in love met hem… :cry:

Tjee dat meen je!! :shock:

Ow bah, zo jong… :frowning:

:cry: :cry:

:cry: :cry: :cry:

:shock:

zat van de week nog te zwijmelen bij DE dans van dirty dancing…

@Rooike wrote:

Ow wat erg!

Was vroeger helemaal in love met hem… :cry:

ik ook

wa vreselijk :cry:

jeetje wat erg

wat is het toch een kloteziekte :twisted:

:frowning: :frowning:

Jeetje wat erg, ik was zo verliefd op hem vroeger

nou jaaaaa…mijn jeugdliefde…mijn dirty dancer :frowning:

Hoorde het net…triest hoor.

wat erg…

ga 21 maart naar dirty dancing de musical maar dat zal wel met een dubbel gevoel zijn met dit nieuws…

:cry:

He gets, wat akelig! Idd, soort van jeugdliefde. Wat is het toch een klote ziekte! :frowning:

:cry: wat erg en inderdaad zo jong

ik was vroeger ook helemaal hoteldebotel van hem en nog als ik de film dirtydancing of ghost zie krijg ik kriebeltjes

Jemig! :shock:

Wat erg…wat een kloteziekte…ik heb er geen woorden voor…alvleesklierkanker is inderdaad heel heftig. Mijn tante heeft het ook gehad en is zelfs (toen het werd ontdekt) binnen een week gestorven.

Vreselijk om z’on heerlijke acteur te moeten missen… :cry: