ga 21 maart naar dirty dancing de musical maar dat zal wel met een dubbel gevoel zijn met dit nieuws…
Daar zijn wij (Vicky en ik) gisteren geweest… echt even heerlijk kunnen zwijmelen. En daarbij ook aan Patrick Swayze denken natuurlijk, en nu hoor je dit…
Hier op de radio hadden ze het er ook over, maar ze willen het nog niet echt geloven omdat de National Enquirer hier in Amerika niet echt hoog scoort als het om waarheden zou gaan.
Maar dan vraag ik me gelijk weer af, zouden ze over zo iets nou liegen.
Ik vind het in ieder geval heel erg voor hem. Ik hoop dat hij zijn laatste weken zonder pijn door kan brengen.
AMSTERDAM - Eerder meldde Amerikaanse tabloid National Enquirer dat er bij de acteur alvleesklierkanker is geconstateerd en dat hij uitzaaiingen door zijn hele lichaam heeft. Patrick´s woordvoerder bevestigt dat hij kanker heeft, maar ontkent uitzaaiingen.
In een statement meldt de woordvoerder: “Acteur Patrick Swayze (55) heeft alvleesklierkanker en ondergaat op dit moment behandelingen. Patrick’s arts Dr. George Fisher zegt: ‘Patrick heeft een minimale variant van de ziekte en lijkt goed te reageren op de behandeling. Alle berichtgeving over de tijd die hij nog zou hebben en zijn fysieke staat zijn niet waar. We zijn veel optimistischer.’ Patrick gaat voorlopig door met waar hij mee bezig was, ook met de toekomstige projecten die hij heeft staan. Alle steun wordt zeer op prijs gesteld door Patrick en zijn familie.”
Een bron vertelt echter aan The National Enquirer: “Na de derde chemotherapie kreeg Patrick weer een beetje hoop, omdat de tumor kleiner werd. Maar niet veel later werd hij opgegeven door de artsen.”