Patrick Swayze op sterven?

@babylover wrote:

ga 21 maart naar dirty dancing de musical maar dat zal wel met een dubbel gevoel zijn met dit nieuws…

:cry:

Daar zijn wij (Vicky en ik) gisteren geweest… echt even heerlijk kunnen zwijmelen. En daarbij ook aan Patrick Swayze denken natuurlijk, en nu hoor je dit… :cry:

Kanker…het lijkt wel een epidemie…echt, ik hoor het zoveel om me heen…bah bah bah… :frowning:

He gat wat verdrietig :cry:

:frowning: Wat erg…

Veel te jong…

Het is de meest sneaky fcking klte ziekte die ik ken :thumbdown: :twisted: :cry:

Bah…gemeen… :x

:kaars:

ohhh wat erg :frowning: :cry: :cry:

altijd als ik de film dirty dancing kijk krijg ik toch wel de kriebels van die man hoor…wat een lekkerding!!!

Oh wat erg en dan ook nog zo jong :cry:

Hier op de radio hadden ze het er ook over, maar ze willen het nog niet echt geloven omdat de National Enquirer hier in Amerika niet echt hoog scoort als het om waarheden zou gaan.

Maar dan vraag ik me gelijk weer af, zouden ze over zo iets nou liegen.

Ik vind het in ieder geval heel erg voor hem. Ik hoop dat hij zijn laatste weken zonder pijn door kan brengen.

Mijn man vertelde het idd net… triest hoor :thumbdown:

jeetje wat erg :shock:

mijn man heeft last van zijn alvleesklier

die zegt nu en bedankt dat je dat zegt

bah zeg nog jong :?

Ow wat erg… Ik schrik ervan!

:cry:

Jeee… dat is toch raar als je dat zo leest…

Was toch wel een schatje eigenlijk…Dirty Dancing en North and South… Prachtig…

Ik heb Dirty Dancing hier nog op dvd liggen…

En dan dat liedje van hem… She’s like the wind…

Prachtig liedje…

Wat is het leven dan kwetsbaar he… 55 jaar… veeeels te jong toch…

Liefs,

Wishgirl

Schrik,

Heb net toevallig de liedjes gedraaid van Dirty Dancing en nu lees ik dit :shock: .

Bah wat naar. :cry:

Het blijft raar dat iemand die je “kent” dood gaat. Hij is mijn jeugd idool en die behoren niet dood te gaan.

Net als mijn vader… ook maar 55 jaar geworden…kanker… :cry:

Ik las het gisteren ook op Shownieuws.

Sinds Dirty Dancing ben ik helemaal in Love…

Nog steeds eigenlijk, vind hem echt te cute… :oops:

Hij was laatst nog bij Oprah, werd er een vrouw verrast die op haar huwelijk de dansscené van Dirty Dancing had nagespeeld met haar nieuwbakken echtgenoot.

Bij Oprah deden ze die scené nog een keer na, kwam Patrick Swayze ineens tevoorschijn, die de dans afmaakte met haar.

Hij zag er oud uit, maar nog steeds helemaal Patrick…

En ook niet ziek eigenlijk, en de afleveringen van Oprah zijn redelijk up to date over het algemeen.

Wel grappig, als iemand vraagt wat ik de leukste beroemdheid vind dan is mijn antwoord altij Orlando Bloom, en Patrick Swayze.

En 55 is nog véél te jong!

Alvleesklierkanker is (heb ik mij laten vertellen) ook de meest agressieve vorm van kanker.

Als je dat hebt heb je niet veel kans op genezing.

Ben 3 weken geleden nog op de crematie geweest van iemand die dat had… :cry:

UPDATE: Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker

door onze redactie

AMSTERDAM - Eerder meldde Amerikaanse tabloid National Enquirer dat er bij de acteur alvleesklierkanker is geconstateerd en dat hij uitzaaiingen door zijn hele lichaam heeft. Patrick´s woordvoerder bevestigt dat hij kanker heeft, maar ontkent uitzaaiingen.

In een statement meldt de woordvoerder: “Acteur Patrick Swayze (55) heeft alvleesklierkanker en ondergaat op dit moment behandelingen. Patrick’s arts Dr. George Fisher zegt: ‘Patrick heeft een minimale variant van de ziekte en lijkt goed te reageren op de behandeling. Alle berichtgeving over de tijd die hij nog zou hebben en zijn fysieke staat zijn niet waar. We zijn veel optimistischer.’ Patrick gaat voorlopig door met waar hij mee bezig was, ook met de toekomstige projecten die hij heeft staan. Alle steun wordt zeer op prijs gesteld door Patrick en zijn familie.”

Een bron vertelt echter aan The National Enquirer: “Na de derde chemotherapie kreeg Patrick weer een beetje hoop, omdat de tumor kleiner werd. Maar niet veel later werd hij opgegeven door de artsen.”

Wordt ongetwijfeld vervolgd…

Wat dom altijd, die uitspraken en dat ontkennen erna…

Ik hoop dat het laatste waar is, maar hoe verzin je het om te schrijven dat hij nog 5 weken heeft…?

Waar rook is, is vuur denk ik altijd maar.

Ik hoop dat het goed afloopt in ieder geval. :pray:

De wereld kan niet zonder Patrick Swayze… :frowning:

Ach ik was ook zo verliefd op hem :cry: :cry:

Laten we hopen dat hij goed op de behandelingen blijft reageren :pray: :kaars:

@Anneke wrote:

Hij was laatst nog bij Oprah, werd er een vrouw verrast die op haar huwelijk de dansscené van Dirty Dancing had nagespeeld met haar nieuwbakken echtgenoot.

Bij Oprah deden ze die scené nog een keer na, kwam Patrick Swayze ineens tevoorschijn, die de dans afmaakte met haar.

Hij zag er oud uit, maar nog steeds helemaal Patrick…

En ook niet ziek eigenlijk, en de afleveringen van Oprah zijn redelijk up to date over het algemeen.

Ik heb het even opgezocht op YOUTUBE en ik werd een beetje emotioneel bij het stukje met hem. Mutserig van me he maar ik heb er gewoon wat mee :oops:

Ik vind het ook een goede acteur en danser zou erg jammer zijn als hij snel zou overlijden

hoop dat hij er weer boven op komt een :kaars: voor hem