Ik heb het niet gezien, maar ik zou denk ik ook gedacht hebben “wat grappig dat die aap haar na aapt”. Ik weet ook wel dat dieren niet kunnen lachen, maar je kan wel contact met ze maken.
Ik vind het dus niet dom van je, Nicje. En dan zijn we samen maar dom! :mrgreen:
Daarbij ga je er in een dierentuin toch vanuit dat er niets kan gebeuren. Maar goed, als je gewaarschuwd wordt door een oppasser, dan neem je dat toch ter harte, lijkt mij. Want je wil toch geen onrust veroorzaken onder de dieren, tenminste niet bewust.
Maar dit had niemand kunnen vermoeden.
Ik las wel dat ze wel honderd keer gebeten is :shock: , al met al lijkt het me behoorlijk traumatisch, eerlijk gezegd…
Officieel hoort het 6 meter te zijn inderdaad. Dat is volgens de nieuwste richtlijnen, die net 1 jaar oud zijn. Het valt dan niet mee om een bestaande gracht ineens 2 meter breder te maken.
Ik vind het ook niet echt geweldig dat iedereen Bokito weer kan zien, zo vanachter het glas. Geheid dat er weer grappenmakers bijzitten die weer gekke bekken gaan trekken. Maar ja, misschien hebben ze geen ander hok waarin hij geplaatst kan worden. Het is toch het beste dat hij bij de groep blijft, anders raakt hij helemaal gestressd.
Ik heb geen verstand van apen maar bij elk dier wat zijn tanden aan mij laat zien, heb ik al zoiets van ojee, da’s vast niet goed. Dan ben ik weg, voordat er iets kan gebeuren.