Ruim een jaar schat ik :mrgreen:
tilt even haar steen op en denkt… had nou maar vaker in de huiskamer gekeken…
:wall:
Maar Ruud… maar… maar… maar… :shifty:
sjucht, nouja, het hoort erbij, vind het tof dat je tot Kok-opperhaan in kippenhok bent gepromoveerd en dat je als Ruud aanblijft…
was al bang dat er nu nooit meer gevraagd zou gaan worden of mijn ruud de ruud van Kok is… :lol:
Enne… bedankt voor alle tolerantie, geduld en geduld en eh… geduld… met al die kippen hier :mrgreen: :-*
veegt haar steen af en vraagt zich af of ze er weer onder zal of voortaan wat meer uit d’r doppies gaat kijken
Hahahaha! Ja al een hele tijd niet meer hoor. :mrgreen: :-*
Ik ben diva tegenwoordig
@Ninanien wrote:
Hahahaha! Ja al een hele tijd niet meer hoor. :mrgreen: :-*
Ik ook al bijna een jaar niet meer, maar mag toch nog regelmatig verzoekjes om slotjes krijgen… :mrgreen:
Mel, gefeliciteerd meis… Verdiend hoor!
Ruud, veel succes gewenst en tot forums
Kim, jij ook veel succes en welkom!
@~Marion~ wrote:
@Ninanien wrote:Hahahaha! Ja al een hele tijd niet meer hoor. :mrgreen: :-*
Ik ook al bijna een jaar niet meer, maar mag toch nog regelmatig verzoekjes om slotjes krijgen… :mrgreen:
Mel, gefeliciteerd meis… Verdiend hoor!
Oh en jij was voor mij gestopt! Dus dan ben ik nog niet eens een jaar gestopt haha. Wat vliegt de tijd eigenlijk… :think:
@Ruud wrote:
Na ruim 7 jaar als admin en daarvoor nog een poosje als ondersteunend techneut ga ik jullie verlaten… als Admin.
Ik kan jullie natuurlijk niet helemaal missen dus blijf ik wel aanwezig als gewone gebruiker.
Mijn functie op het forum zal worden over genomen door Kim. Kim zal natuurlijk nog wel even aan “ons” forum moeten wennen maar dat komt vast goed allemaal. Ik vertrouw er op dat jullie, net als ik, haar een warm welkom geven.
Ik vind het het best moeilijk om er mee te stoppen. Ruim 7 jaar is niet niks. Ik heb hier veel mooie en trieste dingen zien gebeuren. Veel van deze “dingen” zorgen er voor dat ik een soort van onlosmakelijk verbonden ben met het forum. Ik heb in elk geval een heleboel mooie herinneringen en intense vriendschappen opgebouwd hier.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke tijd die ik hier als admin had. We dragen er tenslotte met zijn allen zorg voor dat we gebuikers zijn van één van de grootste en doorgaans gezelligste forums die er zijn.
Ik ga gewoon de administratie etc. van de meeting samen met het huidige team verzorgen en ben er zelf ook gezellig bij hoor.
We gaan er een mooi feestje van maken de 29e oktober.
Op maandag 19 september zal ik mijn rechten uitschakelen… Dat word dan mijn laatste handeling als forum admin…
:-* :-* :-*
Ruud :-*
Ruud, heel erg bedankt voor alles!!! en een goed leven verder als pensionado :mrgreen:
@Cell wrote:
was al bang dat er nu nooit meer gevraagd zou gaan worden of mijn ruud de ruud van Kok is… :lol:
lucky you: die vraag kwam vandaag nog in het andere topic! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: Hardnekkige zaken zelfs na al die jaren nog. :mrgreen: :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
@Cell wrote:
lucky you: die vraag kwam vandaag nog in het andere topic! :mrgreen:
Schaam schaam :oops:
:mrgreen: In de hoek jij! :mrgreen:
Ik zit me te bedenken qua rank…
Ruud
(Niet die van Cell)
:mrgreen:
:lol:
Best lastig he als je niet alles zelf meer kunt wijzigen. Nou ja, het is nu in iedergeval duidelijk dat je niet bij Cell woont. :lol:
Grr niet zo snel weer je woonplaats wijzigen!
Vond het niet mooi staan Ariel.
En in de huiskamer kun je gewoon editten toch? :mrgreen:
Ander plan.
Zo dan Ariel?
Ennn :-* terug voor, chelleke, Amy82 en Nicje!
En nogmaals aan iedereen, het waren mooie jaren mede dankzij jullie allemaal. :-*