Na ruim 7 jaar als admin en daarvoor nog een poosje als ondersteunend techneut ga ik jullie verlaten… als Admin.
Ik kan jullie natuurlijk niet helemaal missen dus blijf ik wel aanwezig als gewone gebruiker.
Mijn functie op het forum zal worden over genomen door Kim. Kim zal natuurlijk nog wel even aan “ons” forum moeten wennen maar dat komt vast goed allemaal. Ik vertrouw er op dat jullie, net als ik, haar een warm welkom geven.
Ik vind het het best moeilijk om er mee te stoppen. Ruim 7 jaar is niet niks. Ik heb hier veel mooie en trieste dingen zien gebeuren. Veel van deze “dingen” zorgen er voor dat ik een soort van onlosmakelijk verbonden ben met het forum. Ik heb in elk geval een heleboel mooie herinneringen en intense vriendschappen opgebouwd hier.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke tijd die ik hier als admin had. We dragen er tenslotte met zijn allen zorg voor dat we gebuikers zijn van één van de grootste en doorgaans gezelligste forums die er zijn.
Ik ga gewoon de administratie etc. van de meeting samen met het huidige team verzorgen en ben er zelf ook gezellig bij hoor.
We gaan er een mooi feestje van maken de 29e oktober.
Op maandag 19 september zal ik mijn rechten uitschakelen… Dat word dan mijn laatste handeling als forum admin…
Ruud, onwijs bedankt voor je inzet hier op het forum, o.a dankzij jou is dit forum groot geworden!
Ik hoop dat je terug kan kijken naar een leuke tijd, als admin, je hebt de andere kant van KoK gezien, die wij als gebruikers niet kennen, ook de minder leuke kanten ‘moeten’ oplossen.
Bedankt voor je inzet!
En (bijna) welkom als gewone gebruiker!!
Ohja, komt Kim zich nog voorstellen? Ik ‘’ ken ‘’ meerdere Kims , dus ben benieuwd Welke Kim zich komt melden! 8)
Ik had het al gezegd maar hier nog een keer, ik ga je missen achter de schermen, bedankt voor alles het zal behoorlijk wennen zijn zonder jou.
Gelukkig ga je niet helemaal weg en zijn msn en KM geduldig :inlove:
We zien de komst van Kim vol spanning tegemoet, komt vast goed
Dank, 7x dank! voor het groot maken van KoK! :thumbup:
Alvast welkom als ‘gewone’ gebruiker (ben benieuwd hoe je dat bevalt, hahah! )
en misschien tot ziens op de grote meeting (weet nog niet of wij/ik komen)
(zit even te denken maar ik ben volgens mij ook al heel wat jaartjes actief hier :think:
EDIT: ook 7 jaar dus 8)
Jee Ruud, lijkt me inderdaad een moeilijke beslissing te stoppen!
Bedankt voor al de tijd en energie die je in Kok gestoken hebt!
Bedankt voor je inzet hier!
En welkom, als mede-forummer.
Ben benieuwd welke Kim inderdaad :mrgreen:
ruud, 100000 x dank voor al je werk wat je verzet hebt hier.
het zal een moeilijke beslissing geweest zijn om te stoppen, maar wat zijn we dankbaar dat je in elk geval al die tijd veel betekend hebt voor kok!
mede dankzij jou is kok geworden wat het nu is!
Hoop dat je terug kijkt op een leuke tijd, met veel leuke, maar helaas ook minder leuke dingen die je bent tegengekomen!
Leuke foto BTW!
Ruud bedankt voor alle jaren veel forum plezier.
Heel veel succes en geluk in de toekomst
huh wat Ruud geen admin meer?
Het kippenhok zonder haan?!?! Dat kan toch niet?
Maar er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en gelukkig maar dat je gewoon als lid toch nog hier blijft.
Welkom gewone Ruud .
Vaarwel Ruud… :-*
afscheid nemen bestaat niet.
bedankt voor alles je lieve wijze woorden
KOK zonder admin Ruud?? :shock:
Bedankt voor al je inzet om dit forum leuk te maken en houden!
@mamaMarije wrote:
Het kippenhok zonder haan?!?! Dat kan toch niet?
:lol: :lol:
Jee Ruud…
Hoop je ook als “gewone KOKker” nog vaak tegen te komen!
Bedankt voor alles!
Bedankt voor alles de afgelopen jaren, en welkom als ‘gewoon’ lid.
Lijkt me een lastige beslissing om te nemen na zoveel jaren.
Oh jemig waar blijft de testosteron invloed dan? :o gaat pleisters kopen
Heeeeel erg bedankt voor al die mooie jaren, met ups en downs online en offline! :-*
Bedankt Ruud voor alles,
Ook al zagen we je het laatste jaar al een stuk minder.
Oh enneuh
Neem je afscheid met een nieuw forum als afscheidscadeau.
Of is dat nu op de lange baan geschoven?
:-*
Ik krijg een beetje het idee dat jullie denken dat het een bekende Kim is
Het is een hele nieuwe Kim in elk geval.
Euh, ben eerlijk gezegd niet zo’n fanatieke kokker,laat staan dat ik me ‘verbonden’ voel met mensen hier (op die enkeling na die ik via andere wegen ken of waar ik door de wijze van reageren een respect voor heb),maar een KOK zonder Ruud moet ik even op me in laten werken…
Jammer,maar begrijpelijk.
Dag admin-Ruud en veel plezier kokker-Ruud!
@mamaMarije wrote:
Het kippenhok zonder haan?!?! Dat kan toch niet? .
De kippetjes voelen zich alleen hoor, zonder “hun” haan…

We hebben het achter de schermen al gemeld, Ruud:
man, wat gaan we je missen als admin !!!
Gelukkig is het geen volledig vaarwel, aangezien je lid blijft…
Toen ik nog gewoon koklid was, had ik al veel respect voor de wijze waarop je modereert en omgaat met de leden.
Als modie is dat gevoel alleen maar groter geworden.
Doe mijn petje af, hoor, voor jou !
liefs
Gerda