Tuurlijk alleen geen rechten om ze te plaatsen.
Sterker nog ik heb zelfs opeens tijd voor vakantie.
Wat is kok een harde wereld voor jou geweest hè, zonder vrije tijd zonder vakantie :hug: :liar: :mrgreen:
nou echt wel het was echt afzien hoor… :liar:
Dat kan ik me best voorstellen :hug:
damn ruud, tijd voor vakantie! :shock: :o weet je wel wat dat is dan als kok je zo uitgebuit heeft? :mrgreen:
Hoi allemaal :),
Na een hele drukke week, wordt het toch wel tijd om mij even voor te stellen hier op het forum. Ik zag al heel wat berichten met ‘welke Kim’ komt er. Nou ik ben dus geen bekende op het forum. Het is voor mij nog een beetje wennen. Ik ga de werkzaamheden van Ruud overnemen. Ik zal in het begin vast nog niet alles weten, maar ik ga mijn best doen.
Over mij persoonlijk:
Ik ben 21 jaar werkzaam bij Kindje op Komst als marketing/communicatie medewerker en nu dus ook voor het forum. Ik woon samen met mijn vriend en een lieve rode kat genaamd Cooper. Die toevallig vandaag jarig is! (1jaar)
Ik ben nog niet zo lang geleden afgestudeerd op het hbo- media, informatie, communicatie. Meteen na het afstuderen ben ik begonnen bij Kindje op Komst.
Hebben jullie nog meer vragen, stel ze gerust.
Groetjes Kim
Mel! Je bent gepromoveerd zie ik :mrgreen: Gefeliciteerd :mrgreen:
Kim welkom hier. Nog geen echte link met de doelgroep van het forum begrijp ik? We hebben ergens een verklarende woordenlijst staan voor alle afkortingen waarmee we hier strooien :mrgreen: 8)
Ah mooi een woordenlijst;)
Nee ik ben zelf nog geen moeder. Ik schrijf gelukkig veel over kindjes dus ik weet wel het een en ander. En zo niet dan heb ik een heel forum vol moeders die ik kan raadplegen:)
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=586
Ja hoor, genoeg moeders, aanstaande moeders, vaders, vrouwen die graag moeder willen worden hier. Komt vast goed.
Mel! Je bent gepromoveerd zie ik Gefeliciteerd
Leuk mel, en jij ook succes :thumbup:
@Gab wrote:
Mel! Je bent gepromoveerd zie ik Gefeliciteerd
Leuk mel, en jij ook succes :thumbup:
Is al een poosje zo hoor maar gezien de veranderingen qua samenstelling van het team hebben we er geen ruchtbaarheid aan gegeven :oops:
Och hemel en het valt me nu pas op. Oeps… :oops: Nou promotie mag best gevierd worden hoor!
Mel, gefeliciteerd :thumbup:
Hier nog 1 die het afscheid van Ruud totaal gemist had. (totdat hij zijn aankopen kwam showen ;))
Heel erg bedankt Ruud!
En Kim jij succes!
ruud, tnx voor al je hulp :-*
Thanks Marietje en Ninanien :-*
Thanxx Ruud voor alles !! :-*
Graag gedaan hoor, het was me altijd een genoegen. :inlove:
Trouwens jullie kunnen natuurlijk ook gewoon afscheidknuffels komen brengen tijdens de forummeeting. Klikkerdeklik
Ninanien is zelf geen admin/moderator meer?